تیم جوانان ایران در مصاف نخست در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با گل محمد امین حزباوی از روی نقطه پنالتی از سد قطر گذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر مشاور قطر در امور خارجه تاکید کرد که کشورش نقشی محوری در تسهیل روند مذاکرات بین ایران و آمریکا ایفا کرده است.
مهرداد محمدی که از صبح امروز اخباری درباره مبلغ پیش پرداختش منتشر شده بود، در کمپ حجازی حضور یافت، ولی با تیم تمرین نکرد.
وزیر امور خارجه قطر در نشست خبری مشترک با همتای فرانسوی خود گفت که دوحه آماده همکاری برای حل پرونده‌های مختلف از جمله پرونده هسته‌ای ایران است.
السد قطر پدیده فوتبال ایران را خرید
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: سطح تجارت ایران و قطر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار است که واقعاً عدد پایینی است بنابراین بیشترین تمرکز ما استفاده از ظرفیت صادرات مجدد و سرمایه گذاری مشترک است.
جوانان ایران برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، حریفی دست و پا گیری دارند و کار سختی مقابل ویتنام خواهند داشت.
وزیر امور خارجه قطر گفت که در دیدار با وزیر خارجه آمریکا پیرامون مذاکرات بین ایران و دیگر کشورها و دیدار اخیرش با حسین امیر عبداللهیان همتای ایرانی خود رایزنی کرده است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران که وظیفه استعدادیابی را هم بر عهده داشت، احتمالا به کادر فنی تیم ملی قطر اضافه خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بر تداوم تلاش های دوحه در جهت نزدیک سازی دیدگاه های ایران و طرف های غربی در مذاکرات رفع تحریم ها تاکید کرد.
رسانه beIN SPORTS در پخش مسابقات جام جهانی 2022 قطر، به رکوردی تاریخی دست یافت.
یک خبرنگار حوزه دیپلماسی قراردادهای قطر در میدان گازی مشترک با ایران را زیر ذره بین برد.
با پایان مرحله گروهی جام جهانی آمار و ارقام جالبی در خصوص تعداد گل‌های به ثمر رسیده در این تورنمنت منتشر شده است.
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلر‌های تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلرهای تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
پس از اینکه خبرنگاران انگلیسی چندین سوال درباره اعتراضات در ایران از مرد پرتغالی پرسیدند، خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر نیز گرت ساوت‌گیت را آماج پرسش‌های سیاسی داخل این کشور کردند.
بعداز اینکه خبرنگاران انگلیسی چندین سوال درباره اعتراضات در ایران از مرد پرتغالی پرسیدند، خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر نیز گرت ساوت‌گیت را آماج پرسش‌های سیاسی داخل این کشور کردند.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد قطر برای میزبانی جام ملت‌های فوتبال آسیا ۲۰۲۳ موافقت کرد.
قطر میزبانی انتخابی المپیک را از ایران گرفت
تیم ملی فوتبال ایران باید در روز‌های اول و پنجم مهر در دو بازی دوستانه به مصاف اروگوئه و سنگال برود.
یک سایت خبری از طریق یک تجزیه و تحلیل آماری امیدوارترین و ناامیدترین هواداران را در آستانه جام جهانی قطر معرفی کرده است.
قطر ۶تایی شد؛ شانس کم امیدهای ایران مقابل ازبک‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ