یک خبرنگار حوزه دیپلماسی قراردادهای قطر در میدان گازی مشترک با ایران را زیر ذره بین برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عمر السوما با عقد قراردادی دو ساله رسما به العربی قطر پیوست.
ابراهیما دیالو، بازیکن فرانسوی تیم ساوتهمپتون انگلیس، با عقد قراردادی به الدحیل قطر پیوست.
عبدالعزیز الانصاری و خلیفه المالکی، دو بازیکن فصل گذشته العربی، با عقد قراردادی به تیم فوتبال الشمال پیوستند.
تیاگو مندس، هافبک برزیلی فصل گذشته تیم لیون فرانسه، با عقد قراردادی تا سال 2025 به الریان قطر پیوست.
سرپرست استقلال اعلام کرد که این باشگاه فصل قبل هزینه ای 420 میلیاردی در مسابقات داشته است.
روزنامه الوطن قطر اعلام کرد که پدیده فولاد با قراردادی سه ساله به السد پیوسته است و به زودی این انتقال رسما اعلام می‌شود.
رئیس‌جمهور در مراسم روز کار و کارگر گفت: افراد شاغل باید بدانند تا چه زمانی می‌توانند براساس پایداری شغل‌شان، برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
دومین مرحله از قرارداد احیای چاه‌های نفتی کشور با امضای رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران و نماینده چهار شرکت دانش‌بنیان ایرانی تنفیذ شد.
کارلوس کی‌روش پرتغالی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر انتخاب شد.
مدیرکل امور اقتصادی و مناطق،سازمان بنادر ودریانوردی گفت:سرمایه گذارخارجی در بنادر وجود دارد واینکه سرمایه گذاران خارجی چه کشورهایی هستندبا وجودتحریم‌ها نمی‌توان نامی از آنها آوردومحرمانه است
بازیکن نیم‌فصل اول آلومینیوم اراک با عقد قراردادی به عضویت ام‌صلال قطر درآمد.
عضو انجمن صنایع همگن قطعه سازان گفت: در طول سال شاهد افزایش چندباره قیمت‌ها و نرخ‌های عوامل مؤثر بر قیمت تمام شده قطعات هستیم و انتظار می‌رود تعدیل قیمت‌ها به همان نسبت انجام شود.
وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آلمانی با متهم کردن مقامات آلمان به ریاکاری، گفت که آنها وقتی بحث قراردادهای اقتصادی در بخش انرژی باشد با قطر مشکلی ندارند.
یک پژوهشگر اقتصادی با اشاره به قرارداد سوآپ گاز ایران و روسیه گفت: هر قرارداد برون مرزی قراردادهای برون مرزی برای ایران منافع اقصادی و سیاسی دارد.
یک پژوهشگر اقتصادی با اشاره به قرارداد سوآپ گاز ایران و روسیه گفت: هر قرارداد برون مرزی قراردادهای برون مرزی برای ایران منافع اقصادی و سیاسی دارد.
در همین رابطه نشریه «اکیپ» فرانسه مدعی شد و نوشت: کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی مصر با امضای قراردادی دوباره سرمربی ایران در جام جهانی قطر (۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر) شد.
تلویزیون دولتی روسیه، شبکه اول تلویزیون روسیه و شبکه MATCHTV حقوق پخش تلویزیونی دیدار‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر را با قراردادی به ارزش ۳۹ میلیون دلار از فیفا خریدند.
همام طارق بازیکن عراقی و سابق استقلال با عقد قراردادی راهی تیم دسته دومی معیذر در لیگ قطر شد.
مهاجم پیشین پرسپولیس و پیکان پس از توافق با مدیران باشگاه الشحانیه قطر با عقد قراردادی به این تیم پیوست
عمر السومه، مهاجم شناخته شده سوریه‌ای با قراردادی یک ساله به العربی قطر پیوست.
مهمترین انگیزه‌ بیرانوند از بازگشت به دروازه‌ پرسپولیس، اطمینان یافتن از حضور در سنگر تیم ملی در جام جهانی قطر است.
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش سابق تیم‌های نفت تهران، السد قطر و شنزن چین با عقد قراردادی دو ساله رسماً به تیم پرسپولیس پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ