وزیر مشاور قطر در امور خارجه تاکید کرد که کشورش نقشی محوری در تسهیل روند مذاکرات بین ایران و آمریکا ایفا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به نقش این کشور در تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا، گفت: قطر بر ضرورت حل اختلافات از راه مسالمت آمیز تاکید دارد.
وزیر مشاور امور خارجه قطر گفت که قطر به حل اختلافات از طریق روش های مسالمت آمیز و گفتگو اهتمام ویژه دارد.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به تساوی بدون گل نوجوانان ایران و قطر در جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا پرداخت.
ستاره ایرانی السیلیه نقش اول پیروزی مهم تیمش در راه بقا در لیگ ستارگان را داشت.
عملکرد مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا باعث ارائه پیشنهاداتی به وی برای پیوستن به تیم‌های خارجی و پذیرش تابعیت قطر شد که واکنش این بازیکن را به همراه داشت.
مدافع ملی‌پوش ایرانی الاهلی قطر اکنون جایش در دربی پیش‌رو کاملا خالی به نظر می‌رسد.
مسعود اسداللهی کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:بعد از اینکه ایران، به محاصره قطر نپیوست و در مقابل عربستان، به قطر کمک کرد، حالا قطری ها دریافته اند که باید با ایران دوست باشند.
بشار رسن، هافبک فصول نه‌چندان دور پرسپولیس، نقش اصلی پیروزی قطر اس‌سی را ایفا کرد.
تیم العربی قطر موفق شد با درخشش صابر کاظمی الاهلی را شکست دهد.
با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، به زعم بسیاری از فوتبال دوستان، "لیونل مسی" شماره ده افسانه ای این کشور به برترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.
اشرف حکیمی مورد توجه ترین بازیکن مراکش شگفتی‌ساز در جام جهانی قطر بوده است.
هری کین که امید اول گلزنی انگلیس برای گلزنی در جام جهانی قطر بود تا کنون برای سه‌شیرها در نقش پادشاه پاس گل ظاهر شده است.
پدرام بهرامی کارگردان مجموعه مستند «دریبل» ضمن تشریح رویکرد این مستند در بررسی نقش فوتبال در کشورهای مختلف، به طرح برخی پرسش‌ها درباره میزبانی ۲۲۰ میلیارد دلاری قطری‌ها در جام‌جهانی پرداخت!
این اولین بار نیست که فوتبال ایران در قطر و در روز نخست یک رقابت، با درد شکستی سنگین هم‌آغوش می‌شود.
افتتاحیه جام جهانی با دو گل انر والنسیا به نفع اکوادور به پایان رسید تا قطر افتتاحیه خوبی را در جام جهانی سپری نکند.
لوئیس فن خال در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بازیکنانش با کارگرانِ مهاجری که در ساخت استادیوم های این کشور نقش داشتند، دیدار خواهند کرد.
ویلیام سالیبا، مدافع مستحکم و مستعدِ باشگاه آرسنال، نقش قابل توجهی در موفقیت این تیم در این فصل داشته است و به زودی مزدِ این درخشش را با حضور در جام جهانی خواهد گرفت.
لیونل مسی امشب در جریان پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی بر تروا یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برنامه‌های فرهنگی و هنری فدراسیون فوتبال ایران همراه خواهد بود.
چند دادستان آرژانتینی با متهم کردن محسن رضایی در نقش داشتن در حادثه مرکز یهودی در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ م از وزارت خارجه کشور خود خواستند که تمام ابزار‌های دیپلماسی را به کار گیرند و محسن رضایی را بازداشت کنند.
وزیر امور خارجه قطر در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ با بیان اینکه کشورش به اهمیت بازگشت به برجام باور دارد، گفت که دوحه برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای تلاش می کند.
پرسپوليس به نظر می‌رسد یک تیم کامل شده است؛ تیمی با ستاره‌های تشنه موفقیت و رهبری کادرفنی و مدیریت خارج از زمین.
از تیم ایران تصویری از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران طراحی و ۹۰ روز مانده به شروع جام جهانی، روی یکی از ساختمان‌های بلند در مرکز شهر دوحه نصب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ