سرمربی آلومینیوم در دو مسابقه رفت و برگشت چهار امتیاز از سپاهان گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود میزبانی اصفهان، هیچ کدام از دو تیم ایرانی مسابقات جام باشگاههای هندبال آسیا به نیمه نهایی نرسیدند.
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
هم پرسپولیس و هم سپاهان لیاقت قهرمانی را دارند؛ کاش هر اتفاقی افتاد همدیگر را زیر‌سؤال نبرند.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر دو جام و مدال‌های قهرمانی یکسان طراحی و به کرمان و قائمشهر ارسال شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش پنج فینال دیگر در پیش دارد، گفت: در بدترین شرایط به سپاهان خوردیم و الان بازیکنانم این اراده را دارند که در لیگ و جام حذفی قهرمان بشوند.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
امید عالیشاه تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی داشت و در طول فصل عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.
پرسپولیس انتقام شکست ۴گله ۱۵سال پیش به سپاهان در جام حذفی را امروز گرفت و به یک‌چهارم نهایی صعود کرد. دو پنالتی که سیاوش یزدانی به قرمزها تقدیم کرد کمر تیم مورایس را شکست
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که این جدال حساس و پرگل را سرخپوشان بردند.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفته اند. این دو تیم در لیگ برتر هم رقابت نزدیکی در صدر جدول دارند.
از دقایقی پیش بازی سپاهان و پرسپولیس آغاز شده و دو تیم مدعی فوتبال ایران برای صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی می‌جنگند.
کارشناس فوتبال ایران تقابل پرسپولیس و سپاهان گفت: شک ندارم مورایس دنبال گلزنی حداقلی و سپس مراقبت از گل خواهد بود. آقای گل محمدی هم تاکتیک بازی مالکانه را باز هم پیاده خواهد کرد.
تقابل دو تیم سپاهان و پرسپولیس در یک هشتم جام حذفی و در نقش جهان تمام فاکتورهای لازم را برای اینکه یکی از هیجان‌انگیزترین تقابل‌های دو تیم لقب گیرد را در حال حاضر دارد.
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حضور 6 تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی برگزار خواهد شد.
نتیجه هشت تقابل قبلی سپاهان - پرسپولیس در اصفهان را به بهانه دیدار فردای این دو تیم در جام حذفی در نمودار زیر می بینید. زردپوشان در اصفهان سال‌هاست که زور بردن پرسپولیس را نداشته‌اند
شاید بتوان گفت که فینال زودهنگام جام حذفی قراراست در اصفهان و میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار شود.
جدای از حساسیت های همیشگی دیدارهای دو تیم سپاهان و پرسپولیس در سال های اخیر، این بازی برای یک بازیکن هم می‌تواند حساسیت برانگیز باشد؛ رامین رضاییان!
رامین رضائیان و پیام نیازمند دو ملی‌پوش سپاهان در اردوی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر بودند.
تیم هندبال زنان فولاد مبارکه سپاهان در سومین دیدار از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل یکی از دو نماینده قزاقستان شکست خورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روز گذشته با همراهی دو دستیار خود به تماشای دیدار استقلال و سپاهان نشست.
سرمربی تیم ملی فوتبال روز گذشته با همراهی دو دستیار خود به تماشای دیدار استقلال و سپاهان نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ