مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حضور 6 تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان اوزونیدیس در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم در سیرجان در مقابل فولاد میدان می‌روند.
انتقال احسان پهلوان به سپاهان‌ و علیرضا کوشکی به گل‌گهر سیرجان از فولاد، دلخوری بیش از حد سرمربی این تیم را به همراه داشته است.
وینگر فصل گذشته تیم فوتبال گلگهر سیرجان پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو فصل امضا کرد.
تیم داوری دیدار جنجالی فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان با قاب عکس داور جوان و تازه فوت کرده، در مراسم ابتدایی بازی حضور یافته بودند.
گل‌گهری‌ها در شرایطی سه بار در این بازی توپ را به تیرک دروازه زدند که امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست تا خودش را برای حضور در تیم ملی فوتبال ایارن آماده کند.
اگر فولاد خوزستان درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نبود، حالا ساعاتی از مصاف این تیم در مرحله یک هشتم جام حذفی مقابل فولاد سپری شده بود.
در روزی که پرسپولیس و فولاد باختند و تراکتور در تبریز متوقف شد، این استقلال بود که با برد مطمئن مقابل پیکان خود را به صدر چسباند. حالا اختلاف هشت امتیازی در هفته شانزدهم با پرسپولیس، به صفر رسیده است. گل‌گهر هم امروز برنده شد و حالا بازی فردای سپاهان تعیین کننده است
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
یکی از دیدارهای سخت و هیجان انگیز جام حذفی در مرحله یک هشتم تقابل فولاد با گل‌گهر خواهد بود.
رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بعد از هفته بیستم لیگ برتر برگزار می‌شود.
گل گهر با پیروزی بزرگ در زمین فولاد خوزستان به رده دوم جدول رسید تا سپاهان و استقلال در بازی فردا محکوم به بردن باشند. پرسپولیس با بردهای یک بر صفر صدرنشینی را تا بعداز جام‌جهانی حفظ کرد
تمرینات فولاد برای برگزاری دیدار حساس روز پنج شنبه برابر گل‌گهر ادامه دارد.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان با دو تغییر نسبت به دیدار برابر گل‌گهر تیمش را در هفته چهارم به میدان فرستاده است.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
در سومین هفته لیگ برتر بیست‌ودوم، پرسپولیس بالاخره برد و سپاهان سرانجام متوقف شد. گل‌گهر با قلعه‌نویی یقه مورایس را گرفت و فولاد با گل دقیقه ۹۲ دژاگه تعویضی، تراکتور را برد
تیم فوتبال سپاهان در آخرین دقایق پیروزی برابر گل گهر را از دست داد تا از رسیدن به سومین پیروزی در لیگ برتر محروم شود.
سپاهان پرستاره با مورایس از همان هفته اول لیگ صدرنشین شد. فولاد و پرسپولیس دو مدعی دیگر قهرمانی فصل، لیگ را با تساوی شروع کردند و گل‌گهر با شکست تراکتور به بزرگان هشدار داد.
رییس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه به مدیران سپاهان، گل‌گهر، فولاد و... از آنها خواست تا ارقام قراردادشان را منتشر کنند.
رییس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه به مدیران سپاهان، گل‌گهر، فولاد و... از آنها خواست تا ارقام قراردادشان را منتشر کنند.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.
مدیرعامل ستاد دیه کشور از محسن چاوشی به مثابه یک مصلح اجتماعی یاد کرد و گفت: شاید هیچ خواننده‌ای پیدا نشود که با گذشت یک دهه از مطرح شدن او و با وجود کسب اعتبار و موفقیت‌های روزافزون به‌جای ارایه جدول برنامه‌ها و شرح پرطمطراق کارها و کنسرت‌های برگزار نشده‌‌اش، بدون اغراق تمام فضای صفحه پرمخاطب اجتماعی خود را به تریبونی جهت انعکاس دردها و محلی برای رفع حوائج محرومان و طرح مصائب زندانیان نیازمند اختصاص دهد.
پدیده مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب کشور بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب وارد برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی وارد شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا مسدود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ