کارشناس فوتبال ایران تقابل پرسپولیس و سپاهان گفت: شک ندارم مورایس دنبال گلزنی حداقلی و سپس مراقبت از گل خواهد بود. آقای گل محمدی هم تاکتیک بازی مالکانه را باز هم پیاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال به لطف تک گل محمدحسین مرادمند موفق شد از سد ملوان عبور کند و به مانند سپاهان و پرسپولیس، 6 امتیازی شود.
هافبک شماره 10 پرسپولیس این روزها با چالش حضور در خدمت سربازی مواجه شده و به دنبال راهکاری برای عبور از آن است.
قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز هزارو ۲۰۰ در تاریخ این رقابت‌ها همراه شد.
قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز ۱۲۰۰ در تاریخ این رقابت ها همراه شد.
سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
تیم فوتبال سپاهان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید.
النصر با نتایج درخشانی که اخیرا با حضور کریستیانو رونالدو کسب کرده، جایگاه پرسپولیس و استقلال در آسیا را تهدید می‌کند.
دیدار حساس و تاثیرگذار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در شرایطی برگزار شد که نتیجه این دیدار با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تاثیرگذار بود.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
گل‌گهری‌ها در شرایطی سه بار در این بازی توپ را به تیرک دروازه زدند که امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست تا خودش را برای حضور در تیم ملی فوتبال ایارن آماده کند.
سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند با شرکت در بازی با سپاهان به ۱۷۱ و ۱۵۶ بازی با پیراهن پرسپولیس رسیدند و از حد نصاب بازی نامدارانی چون محمود خوردبین و زنده‌یاد همایون بهزادی گذرکردند.
علیرضا منصوریان بار دیگر مقابل تیم سابق خود استقلال شکست خورد. به این ترتیب نخستین باخت این مربی که سه هفته قبل به جای جواد نکونام انتخاب شد، امروز در خانه این تیم رقم خورد. ساپینتو با این پیروزی در جدول رده‌بندی 46 امتیازی شد و از پرسپولیس عبور کرد
ستاره پرسپوليس در جدال حذفی، در آزادی نتوانست از سد دفاعی سپاهان عبور کند.
تیمی که حدود هفت سال از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران گذشته، در پایان هفته بیستم با عبور از استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی، شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم و دوم است.
ریکاردو آلوز به سرعت ثابت کرد که تمدید قرارداد با او در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، چه اتفاق مهمی از سوی باشگاه تراکتور بوده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: پرسپولیس بدون مهاجم گل می زند اما این تیم همچنان نیاز به مهاجم تخصصی دارد.
قهرمانی بی دردسر پرسپولیس در پایان نیم فصل، هواداران این تیم را بیش از همیشه به تکرار قهرمانی در پایان فصل امیدوار کرده است‌.
تیم فوتبال پرسپولیس با موفقیت در نبردهای نفر به نفر بازیکنان خود و دقت بالای پاس کاری توانست سه امتیاز شیرین را برای بازگشت به صدر کسب کند.
تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
دو تیم سرخپوش بیست و دومین دوره لیگ برتر در شرایطی عصر یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
پرسپولیس پس از 412 روز موفق شد بازی باخته را تبدیل به یک پیروزی کند؛ دستاورد بزرگی که مرد شماره یک آن، یورگن لوکادیا بوده است.
محمدمهدی احمدی ناشناخته‌ترین خرید تابستانی پرسپولیس است که وظایف سنگینی را در ترکیب سرخپوشان خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ