نتیجه هشت تقابل قبلی سپاهان - پرسپولیس در اصفهان را به بهانه دیدار فردای این دو تیم در جام حذفی در نمودار زیر می بینید. زردپوشان در اصفهان سال‌هاست که زور بردن پرسپولیس را نداشته‌اند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
تیم ملی مینی فوتبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر عراق، به خاطر نتیجه بازی رودررو نتوانست به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر عراق، به خاطر نتیجه بازی رودررو نتوانست به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.
هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز به صورت همزمان در ۸ شهر آغاز شد.
سرمربی تیم ملوان می‌گوید تیمش نمایش درخشانی داشت اما موفق به گلزنی نشد.
امیر جعغری امیدوار بود اولین گل لیگ برتری‌اش با سه امتیاز همراه شود، ولی این اتفاق نیفتاد و فولاد گل تساوی را در ثانیه پایانی زد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در ۶ بازی آینده هم به پیروزی برسیم.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل دیدگان هواداران زن و مرد دیداری دوستانه برابر هم برگزار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید. این دومین دیدار تدارکاتی ایران با سرمربی‌گیری امیر قلعه نویی است.
تیم فوتبال گل‌گهر با ارائه یک نمایش درخشان موفق شد با نتیجه 4 بر صفر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت شکست دهد.
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در دیدار برابر الاهلی با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. این ششمین شکست تیم مجیدی در ۹ بازی اخیر است.
کونته معتقد است که تیمش بازی پایاپایی با میلان انجام داد و برنده کار طی یک حادثه تعیین شد.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید انتظار نتیجه‌ای خوب مقابل نفت مسجدسلیمان دارند.
شامگاه سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱؛ در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. در ادامه واکنش صفحه نخست روزنامه های کشور به نتیجه این بازی را ببینید.
مهاجم تیم ملی که طی دو بازی اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شده و تیرک‌ها مانع از کامیابی او برای گلزنی شده‌اند، ابراز امیدواری می‌کند مقابل آمریکا به نتیجه مطلوب دست یابند.
ادموند اختر می‌گوید ولز تیم قدرتمندی است اما با بازی منطقی مقابل این تیم ایران می تواند نتیجه خوبی به دست آورد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
فارغ از ابزار و تیم‌هایی که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی داشته یا هدایتشان را بر عهده گرفته، تفکرات یحیی در فوتبال اقتصادی است و اوج چنین تفکراتی در این فصل از بازی‌های پرسپولیس به خوبی نمایان شده است. پرسپولیس حالا هر سه بازی اخیرش در لیگ برتر ایران را با نتیجه مشابه یک بر صفر به اتمام رسانده و همین امر کافی است تا در ادامه مسیر و با توجه به فشردگی بالای جدول، زنگ خطر را حس کند.
بیماران S.M.A از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
بیماران SMA از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
بیماران SMA از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
ساکت الهامی سرمربی هوادار می‌گوید بعد از ۳ باختی که در بازی‌های اخیر داشتند در این بازی محکوم به برد بودند و باید برای نتیجه بازی می‌کردند.
تیم ملی کشورمان توانست در یک بازی برتر و دیدنی با نتیجه ۸ بر یک ویتنام را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.
دستمزد بازیکنان منچستریونایتد با وجود ثبت بدترین نتیجه ممکن در 30 سال اخیر در فصل گذشته باز هم افزایش پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ