برخی از بازدیدکنندگان این تصویر بر این باورند که قورباغه‌های درختی سبز مارها را می‌خورند و این اتفاق در نتیجه این کار رخ داده‌است اما ظاهر مار پس از خورده شدن شک برانگیز است که این اتفاق در نتیجه خورده شدنتوسط قورباغه رخ داده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در شرایطی که تعمیرات این استادیوم همچنان ادامه دار است، شاهد گودبرداری و تعمیرات در بسیاری از بخش‌ها مثل سکوها، راهروها، اتاق کنفرانس و .... هستیم.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این تصویر، وضعیت دریاچه‌های وان درترکیه، سوان در ارمنستان و ارومیه در ایران نشان داده شده است.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی وضعیت کشور‌های قدرتمند در جنگ جهانی سوم را به تصویر کشیده است.
حال جواد نکونام در تمرین امروز استقلال مساعد نبود.
از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تبریز در ۵۰۰ سال قبل را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۴ طرح جالب و دیدنی ارائه کرد که در ادامه خواهید دید.
توضیحات مشاور عالی قوه قضاییه را در خصوص وضعیت رسانه ای این قوه مشاهده می‌کنید.
در تصویری که ماهواره ناسا از دریاچه ارومیه منتشر کرده وضعیت کم آبی آن کاملاً مشخص است.
عباس عبدی روزنامه‌نگار اصلاح طلب به تصویری از کنسرت سالار عقیلی در وزارت کشور که وضعیت حجاب زنان را نشان می‌دهد واکنش نشان داد.
این تصویر مربوط به خودرو فرمول ۱ می‌شود که پس از تعویض در مسابقه به ثبت رسیده است. لاستیک‌های مخصوص مسابقات فرمول ۱ طراحی و روند تولید ویژه‌ای دارند تا در مقابل گرما و فشار بالا مقاومت داشته باشند.
در 6 تصویر دیده نشده امروز می توانید وضعیت اهواز در دهه چهل یعنی 60 سال قبل را نگاه کنید.
تصاویر به جا مانده از دوره قاجار نه تنها به ما اطلاعاتی از نحوه پوشش، آیین و رسوم و زندگی مردمان آن دوره می‌دهد که در مواردی که تصاویر با کیفیت بیشتری وجود دارد، حتی می‌شود از تصاویر به وضعیت سلامت و وجود بیماری‌های مختلف در مردمان آن دوره پی برد.
تصویر منتشره مربوط به بیماری و بستری شدن چند سال قبل آقای قرائتی است. ایشان در منزل خود و در حال درمان پادرد هستند.
سفیر جدید کشورمان نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت روابط جمهوری اسلامی ایران با سوریه و برنامه‌های پیش رو برای فعال سازی مناسبات دو کشور در ابعاد مختلف را ارائه کرد.
احسان علیخانی با به اشتراک گذاشتن تصویر این چادری که ساکنینش در آتش سوخته‌اند، وضعیت خانواده جانباخته اهل خوی را توضیح داده. علیخانی چند روزی‌ست که در خوی و در کنار زلزله‌زدگان این شهر حضور دارد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی پیروز مساعد نیست، گفت: پیروز از پردیسان به بیمارستان دامپزشکی منتقل شده است.
جدیدترین تصویر ماهواره‌ای دریاچه ارومیه حکایت از خشک شدن تقریبا همه مساحت این دریاچه دارد.
نام وضعیت سونیا مشخص نیست. اما نوزادانی که با چانه کوچک تا تقریباً بدون چانه متولد می شوند، اغلب میکروگناتیا یا هیپوپلازی فک پایین تشخیص داده می شوند؛ وضعیتی که در آن کودک فک پایین بسیار کوچکی دارد.
سه متغیر نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم و درآمد سرانه در کنار یکدیگر می‌توانند تصویر جامعی از وضعیت رفاهی جامعه ارائه کنند. در اینکه افزایش تورم کاهنده رفاه مردم جامعه است و افزایش رشد اقتصادی شرط لازم (شرط کافی توزیع متناسب عواید حاصل از رشد است) افزایش رفاه آنهاست، شکی نیست.
مادر حسین رونقی از فرزند خود در بیمارستان عیادت کرد و در جریان وضعیت او قرار گرفت.
تصویری از پوشش مهسا امینی ساعتی پیش از بازداشت که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شود
حسن کامرانی فر پیش از برگزاری انتخابات، با وضعیت عجیبی در سالن محل برگزاری مراسم دیده شد.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ