معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از حملات شدید سایبری به پیام رسان های داخلی برای جلوگیری از سرویس دهی مناسب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سودانی از حملات و انفجارهای شدید در خارطوم، حمله نیروهای پشتیبانی سریع به دارفور جنوبی و افزایش تعداد پناهجویان سودانی در چاد و مبتلا شدن بسیاری از آنها به بیماری مالاریا خبر دادند.
حملات شدید هوایی روسیه به اوکراین و به صدا درآمدن آژیر خطر در سراسر این کشور و نیز سرنگونی یک پهپاد اوکراینی بر فراز مسکو از مهمترین تحولات جنگ روسیه و اوکراین است.
منابع عبری از حمله شدید سایبری علیه وب‌سایت یکی از بیمارستان‌های اسرائیلی خبر دادند که موجب از کارافتادن بخش پذیرش آن شده است.
عضو هیئت دائمی سوریه در سازمان ملل در سخنانی با اشاره به تداوم حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و اقدامات این رژیم علیه فلسطینیان، درباره این تحرکات و تبعات آن بر منطقه به شدت هشدار داد.
۱۲ وزارتخانه دولت نروژ با حمله سایبری روبرو شدند.
پاکستان، طالبان افغانستان را مسئول حملات برون مرزی می داند و از این رو به این گروه هشدار داده است.
پاکستان، طالبان افغانستان را مسئول حملات برون مرزی می داند و از این رو به این گروه هشدار داده است.
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
یک مقام اطلاعاتی اوکراین می‌گوید این کشور در قبال حمله به پایتخت خود اقدام تلافی‌جویانه در پیش خواهد گرفت.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در منطقه «سولدار» در دونتسک خبر داد.
دمشق پس از حملات متوالی رژیم صهیونیستی به سوریه به این رژیم به شدت هشدار داد و این حملات را عامل بی ثباتی و کشیده شدن منطقه به سمت درگیری کامل دانست.
حمله پانیک یا "پانیک اَتَک" (Panic attack)، بروز دفعاتی از احساس ترس و اضطراب شدید است که هر نوبت در یک بازه زمانی بسیار کوتاه اتفاق می‌افتند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اوکراین می‌گوید که نیروهای این کشور در شهر کلیدی «باخموت» به شدت تحت فشار حملات روسیه قرار دارند.
باشگاه ساسولو از هواداران میلان به دلیل حملات شدید به مهاجمش، دومینیک براردی، در شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد و خواهان توقف این حملات شد.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی گسترده روسیه به شهرهای اوکراین، رسانه‌های اوکراینی دقایقی پیش از وقوع انفجارهای شدید در پایتخت این کشور خبر دادند
درگیری ها در کرانه باختری با حملات و یورش صهیونیست در شامگاه دوشنبه و بامداد سه شنبه در محلات و مناطق مختلف فلسطینی نشین ادامه داشته است.
منابع یمنی از حملات ارتش سعودی به مناطق مرزی یمن خبر دادند.
برخی رسانه‌ها از حملات پهپادی به مناطق مختلف شهر کی‌یف و حملات موشکی به تأسیسات و زیرساخت‌های برخی شهرهای اوکراین خبر دادند.
پلوسی در دیدار با همتای ارمنی خود گفت حملات «غیر قانونی» نیرو‌های باکو که موجب درگیری‌های اخیر شده و بیش از ۲۰۰ کشته برجای گذاشت را قویاً محکوم می‌کند.
شاید حملات شدید صداوسیما به رئیس فدراسیون، او را در دریافت حق پخش تلویزیونی مصمم کند
اعتراضات شدید هواداران سپاهان قبل، حین و بعد از بازی با ذوب‌آهن حملات رسانه‌ای دو باشگاه را در پی داشت.
واکنش پولادگر به حملات شدید دبیر
منابع عراقی از حملات شدید راکتی به پایگاه زلیکان ترکیه در عراق خبر دادند.
بازار سهام در روزهای اخیر وارد فاز منفی شده است و حالا پرسش بسیاری از سهامداران این است که این افت به‌معنای شروع روند نزولی بازار است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ