گروه هکری آنانیموس سودان مسئولیت حمله سایبری به شرکت برق شهرهای بزرگ رژیم صهیونستی را بر عهده گرفت و از حملات گسترده‌تر سایبری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند که بامداد امروز یکشنبه بار دیگر آژیر حمله موشکی گسترده در مناطقی از این کشور به‌صدا درآمده است.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه حملات گسترده‌ای را به شهر نابلس و جنین در کرانه باختری آغاز کردند.
مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه با حملات موشکی و پهپادی گسترده، مناطق مرکزی این کشور را هدف قرار داده است.
رسانه‌های روسیه از حملات پهپادی گسترده به مناطق جنوبی و غربی پایتخت این کشور خبر می‌دهند که در پی آن به چند ساختمان آسیب وارد شده است.
با ادامه حملات راکتی گسترده مقاومت به صهیونیست‌ها، آژیرهای خطر در سراسر اراضی اشغالی به صدا درآمد.
با ادامه حملات راکتی گسترده مقاومت به صهیونیست‌ها، آژیرهای خطر در سراسر اراضی اشغالی به صدا درآمد.
ارتش رژیم صهیونیستی از بیم آغاز حملات موشکی گسترده از سمت نوار غزه، سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در سراسر اراضی اشغالی مستقر کرد.
مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه حملات موشکی و پهپادی گسترده‌ای علیه مناطق مختلف این کشور آغاز کرده است.
مقامات محلی اعلام کردند که ارتش اوکراین دیشب با حملات پهپادی گسترده مناطقی از شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار داده، اما سامانه‌های پدافندی این حمله را دفع کردند.
در ادامه حملات سایبری گسترده به بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری زبان از هک شدن سایت روزنامه اسرائیلی هاآرتص خبر دادند.
رسانه‌های خبری از قطع گسترده برق در اراضی اشغالی در سایه حملات سایبری اخیر علیه شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اعضای جامعه فلسطینی و عرب مقیم آمریکا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند.
با وجود اخبار منتشر شده از میانجی‌گران صلح میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی که حملات تل آویو به نوار غزه گسترده نخواهد بود هم‌اینک منابع خبری از وقوع انفجار در جنوب لبنان خبر می‌دهند.
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
نیرو‌های اوکراینی هنگام عقب راندن نیرو‌های روسی در منطقه دونتسک، پیاده نظام و خودرو‌های زرهی روسیه را در انفجار‌های بزرگ منفجر کردند. در این فیلم دراماتیک، تعدادی از اهداف روسی را می‌توان دید که در حال دود شدن هستند و خودرو‌های زرهی پس از اصابت موشک‌ها و حملات توپخانه اوکراینی در آتش می‌سوزند.
حملات گسترده شهرک نشینان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در منطقه جبل المکبر قدس اشغالی از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
حملات DDos یکی از خطرناک‌ترین و جدیدترین حملاتی است که در بستر اینترنت انجام می‌شود. DDoS مخفف عبارت Distributed Denial of Service است و هدف از این حملات خراب کردن سرویس مورد نظر نیست بلکه شبکه و سرور مورد نظر را وادار به ناتوانی در ارائه سرویس عادی با هدف قرار دادن پهنای باند شبکه یا اتصال پذیری می‌کند.
طبق تحقیقی که در فنلاند انجام شده احتمالا در ۵ سال آینده حملات سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی گسترده تر می شوند و به طور حتم تکنیک های جعل هویت در حملات فیشینگ ارتقا می یابند.
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه همچنان برای انجام حملات گسترده موشک کافی در اختیار دارد.
شرکت انرژی اوکراین اعلام کرد: شبکه برق کشور پس از حملات تروریستی روسیه هنوز نمی‌تواند به طور کامل فعالیت خود را از سر بگیرد.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.
طبق گزارش رسانه‌ها، صدای انفجار از کی‌یف پایتخت اوکراین و همچنین شهر «بروواری» در استان کی‌یف شنیده و سامانه‌های پدافندی اوکراین فعال شده‌اند.
ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض گسترده آتش بس یمن استان «صعده» را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ