منصور براتی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: اقدام به حملات سایبری، خرابکاری هسته‌ای و اقدام به ترور مقامات ایرانی از ۲۰۱۹ تاکنون، از نظر کمی به اندازه اقدامات از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن ایرانی تیم برنتفورد در شرایطی به پایان همکاری خود با این باشگاه رسید که یک آمار عجیب را به نام خود با بازیکن تاتنهام سهیم شده است.
مدافع استقلال خوزستان یکی از دو گل تیمش را در برابر چادرملو به ثمر رساند.
ماریو گوتزه، هافبک باتجربه آینتراخت فرانکفورت، در این فصل آمار عجیبی در دریافت کارت زرد از خود به جا گذاشت.
با گذشت حدود یک ماه از این شکایت، پسر نوجوانی هراسان خود را به کانکس پلیس در پارک چیتگر رساند و گفت: به همراه دوستم برای پیاده روی به پارک چیتگر رفته بودیم. من برای چند لحظه‌ای از دوستم جدا شدم تا به سرویس بهداشتی بروم، زمانی که برگشتم مرد جوانی را دیدم که با تهدید چاقو دوستم را مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی اش را گرفت. چون چاقو داشت ترسیدم و پشت درخت‌ها مخفی شدم، بعد از اینکه دوستم را رها کرد من مخفیانه او را تعقیب کردم و دیدم که او وارد یکی از بوفه‌های داخل پارک شد.
فاطمی امین توضیح داد: در ابتدا لازم است این خبر خوب را بگویم که از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ تعداد کشته‌ها در تصادفات به یک چهارم رسیده است طبق آمار مرکز آمار در سال ۱۳۹۹ در هر ۱۰۰ تصادف، ۴.۴ فوتی و این عدد در سال ۱۴۰۰ یه یک رسیده است. البته که یک نفر کشته و فوتی تصادفات هم زیاد است.
نگاهی به آمار برترین‌های لیگ برتر فوتبال یک واقعیت عجیب را نشان می‌دهد؛ اینکه بهترین فوتبالیست‌های ایران پابه سن گذاشته‌اند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل/ ازدواج یک ماهه!/ مسافر عصبانی راننده را کشت/ تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات/ شاگرد مکانیکی در یک قدمی چوبه دار/ راز دستبرد عجیب به خودروها!/ دستگیری مردان شرور با ردیابی تلفن قربانی
جوردی آمات، فوتبالیستی است که سال‌ها در لالیگا بازی کرده، ولی به دلیل انتسابش به خاندان سلطنتی جزیره‌ای در اندونزی از طرف مادر، حالا به عنوان راجه در این کشور حضور دارد.
استقلال در سه بازی گذشته خود فقط یک گل به ثمر رسانده که آن نیز از روی نقطه پنالتی بوده است.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران با استناد به گفته‌های یک مقام مسئول، دیش‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک فعال در ایران را ۸۰۰ عدد اعلام نمود و خاطرنشان کرد که به‌علت قاچاق این تجهیزات، این رقم مدام بالاتر رفته و امکان استفاده از آن روز به روز راحت‌تر خواهد شد!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
هولمفیلد روستای آرامی به‌نظر می‌رسد، اما به دلیل صدای ممتد عجیبی در خانه‌ها زندگی برای بعضی از اهالی این روستا تبدیل به رنج مداومی شده است. همه نمی‌توانند این صدا را بشنوند و پژوهشگران هم نتوانستند منبع آن را بیابند. خبرنگاران بی‌بی‌سی برای تحقیق در مورد آنچه اهالی، صدای عجیب هولمفیلد می‌نامند به این منطقه رفتند.
خبرنگاران بی‌بی‌سی برای تحقیق در مورد آنچه اهالی، صدای عجیب هولمفیلد می‌نامند به این منطقه رفتند. ایوون کونر این صدا را می‌شنود. غیر از یک آخر‌هفته که از شدت آزارندگی این صدای عجیب ناچار شد از خانه «فرار» کند از سال ۲۰۱۹ تاکنون این صدای عجیب صدای زمینه و مداوم خانهٔ سنگی قدیمی او بوده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس/ رفتار‌های عاشقانه حیله‌ای برای جدایی/ کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر/ بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر/ رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه/ زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ‌های خشک!/ شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد نانوا مظنون به قتل همسر/ راز قتل هولناک/ شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر/ بیت کوین جان گرفت!/ محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت/ جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا/ تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر/ نورافکنی در حکایت عجیب یک جنایت!
تیم ملی آمریکا در سه بازی خود از جمله بازی با ایران فقط یک گل از روی نقطه پنالتی خورده است.
تیم شمس آذر دیروز در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور چوکای تالش را با نتیجه 4-1 شکست داد.
مهاجم ایرانی پورتو به دنبال گلزنی دوباره در لیگ پرتغال پس از چهار بازی است.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش حواله خودرو/ قتل به خاطر یک نخ سیگار/ مرگ وحشتناک در سناریوی عجیب باج گیری!/ میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی/ قتل ستاره کنار جهیزیه!/ تشکیل باند سرقت از خانه در زندان/ پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!/ انکار مرد عطار در قتل زنی که می‌خواست لاغر شود
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
در چهارده دیدار قبلی استقلال در همه رقابت ها، آنها فقط یک مرتبه در نیمه اول به گل رسیده اند!
استقلال در 10 سفر قبلی خود به شهر انزلی، تنها یک بار برابر ملوان موفق به کسب پیروزی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ