نخست وزیر آلبانی با عقب نشینی از مواضع قبلی خود درباره اقدام ناتو علیه ایران، اکنون گفته است که موضوع حملات سایبری را به جلسه ناتو نخواهد برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر خارجه سوریه در بیستمین نشست آستانه اعلام کرد که تنها راه برقراری روابط میان ترکیه و سوریه، عقب‌نشینی نیروهای ترکیه از اراضی سوریه است.
تبریز- رئیس جمهور کشورمان گفت: راه مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان تسلیم و عقب‌نشینی نیست بلکه ما معتقد هستیم با قوی شدن می توان دشمن را شکست داد.
از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند به بهره‌های فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توصیه نهادهای امنیتی مبنی بر کاهش تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی در ده روز پایانی منتهی به ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.
این فعال سیاسی گفت: دولت از شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال عقب نشینی کرد و به نظر می رسد باید از سایر شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی نیز عقب نشینی کند و صادقانه بگوید شدنی نیست.
تحلیلگر مسائل بین المل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پدیده تحریم، در مرحله نخست با رویکردی سلبی و استفاده ایجابی برخورد کرد. به این معنی که تحریم را نشانه عملکرد دشمن و عامل دستیابی استقلال اقتصادی قلمداد می‌شد. این برداشت‌ها در حالی بود که در عمل با گذشت زمان تحریم‌ها اثرات خود را فزون‌تر نشان دادند و عقب نشینی نظامی - سیاسی درباره مثبت بودن تحریم‌ها به استقلال اقتصادی کاهش پیدا کرد و نتیجه معکوس داد.
نخست وزیر انگلیس با عقب نشینی در برابر اعتصاب ها اعلام کرد که آماده بحث در مورد افزایش حقوق پرستاران است.
مشخص نیست درخواست‌های نجومی مثلا ۳۰میلیاردی تومانی این بازیکن چقدر پایین آمده است؟
رصد بازار نشان می دهد هفته دوم دی ماه ، قیمت گوشت قرمز و برخی انواع ماهی افزایش یافته اما در بازار تخم مرغ شاهد عقب نشینی قیمت ها هستیم.
یک تحلیگر سیاسی وقایع اخیر کشور را مورد واکاوی و بررسی کارشناسانه قرار داد و تاکید کرد که انجام یکسری اصلاحات در کشور لازم است و به معنای عقب‌نشینی نیست.
یک تحلیگر سیاسی وقایع اخیر کشور را مورد واکاوی و بررسی کارشناسانه قرار داد و تاکید کرد که انجام یکسری اصلاحات در کشور لازم است و به معنای عقب‌نشینی نیست.
رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و تلاش خواهیم کرد انجام دهیم.
اگر چه لوکادیا در آستانه دربی تهران را ترک کرد و شیخ دیاباته هم مصدوم است اما این دلیل قانع کننده ای نیست که پرسپولیس عقب نشینی کند.
در فراز و نشیب‌ها باید راهی به سوی آینده ایران باز شود. اجرای صحیح دو حرکت از دوسو، با اخذ تصمیمات بخردانه، می‌تواند جامعه را در مسیر درست قرار دهد.
علی ربیعی نوشت: متاسفانه شنیده می‌شود برخی افراد، اصلاح و متعادل سازی را به معنای عقب‌نشینی قلمداد کرده و مدعی هستند که عقب‌نشینی یعنی تا به ناکجا عقب رفتن که البته به نظرم نظریه‌ای غلط بوده و دامی بیش نیست که منجر به پیچیده‌تر شدن اوضاع و عدم حل قضایا می‌شود.
رئیسی گفت: امور اصلاحی در امور اداری، افراد و... را با جدیت پیگیری کنید این مورد عقب نشینی نیست. افرادی که کارآمدی لازم در سازمان را ندارند کنار بگذارید. آبروی افراد بسیار مهم است، اما آبروی نظام و سازمان اهمیت بیشتری دارد.
رئیسی گفت: امور اصلاحی در امور اداری، افراد و... را با جدیت پیگیری کنید این مورد عقب نشینی نیست. افرادی که کارآمدی لازم در سازمان را ندارند کنار بگذارید. آبروی افراد بسیار مهم است، اما آبروی نظام و سازمان اهمیت بیشتری دارد.
نخست وزیر کانادا از موضع گیری حمایت گرانه خود از اغتشاشات در ایران، عقب نشینی کرد.
گفتگو شاید کمک کند که به راه‌حل نزدیک شویم، اما راه‌حل نیست، یعنی این‌جوری نیست که ما بیاییم گفتگو کنیم و مساله‌ای که در خیابان می‌بینیم، حل شود.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است؛۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در لبنان، از ادامه تلاش ها در این راستا با وجود موانعی که وجود دارد، سخن گفت.
کافی است که حکومت عقلانیت به خرج دهد و با تقاضای تجمع اعتراضی موافقت کند تا معلوم شود که مردم خواهان کدام راه ‏حل هستند؟ تشدید این وضع، یا براندازی آن، یا اصلاح متعارف آن؟
زیدآبادی نوشت: در شرایط فعلی گام نخست برای نشان دادن همسویی با مطالبات عمومی اعلام انحلال گشت ارشاد است. شاید برخی مشاوران آقای رییسی انحلال گشت ارشاد در این موقعیت زمانی را به معنای عقب‌نشینی حکومت از موضع معمول آن تعبیر کنند و مانع تصمیم‌گیری قاطع در این زمینه شوند.
در ماه‌های اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان خط قرمز این گروه را به تاراج رفتن ثروت مردم لبنان اعلام کرد و گفت که در استیفای ثروت ملی لبنان از پای نخواهد نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ