شهریار حیدری بیان کرد: الان چند استان و چند مدرسه درگیر مسمومیت شدند. امروز هم برخی از مدارس تهران از جمله در منطقه تهران پارس دچار این مشکل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی باید هر شش ماه یک بار گزارش اقدامات خود درباره اجرای قانون را ارائه را دهد، اما تاکنون ارائه نداده است.
اهواز- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود اینکه قیمت خرید تضمینی گندم اصلاح نشده، پول خرید گندم و کلزای کشاورزان تاکنون پرداخت نشده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تعداد نمایندگانی که تاکنون درخواست شفافیت اسامی دریافت‌کنندگان خودرو خارج از ضابطه مجلس را داشتند، ۹۷ نفر است و این درخواست همچنان در حال امضاست.
نماینده مجلس یازدهم گفت: دولت آگاه است که افزایش حامل‌های انرژی می‌تواند بر بسیاری از کالاهای دیگر تأثیر گذار باشد به همین دلیل تا کنون برنامه ای در رابطه با آن ارائه نشده است.
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس گفت: در دوران آقای روحانی نیز، فقط در سال های پایانی دیدیم که یک درکی از جنگ اقتصادی پیدا کردند. در مورد دولت آقای رییسی نیز به صراحت می گویم علی رغم اینکه از ابتدا به جنگ اقتصادی اشاره کردند، تاکنون درک درستی از مساله نداشته اند.
اهواز - نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: بررسی‌ها و شواهد نشان می‌دهند که سد مسجدسلیمان از زمان آبگیری تاکنون، ۶ متر فرونشست داشته و علاج بخشی آن ضروری است.
پژمان فر اظهار کرد: همچنین باید آسیب‌های زیست محیطی این مسئله را به‌دلیل جایگزینی سوخت مازوت پذیرفت لذا دولت باید از همین اکنون برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده و زمینه‌های ذخیره‌سازی را فراهم کند هرچند دولت تاکنون هیچ برنامه‌ای برای ذخیره‌سازی گاز نداشته است.
بر اساس اصل شصت و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «هر ده سال یک بار با در نظر گرفتن عوامل انسانی، جغرافیایی، سیاسی و نظایر آن‌ها حداکثر تا بیست نفر می‌تواند به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود» در حالی که از سال ۱۳۷۸ تاکنون، اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و اضافه شدن ۲۰ نماینده صورت نگرفته است.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: آقای فاطمی امین در رابطه با خودرو ۸ ماه قبل در این مجلس قول داد که ایران‌خودرو و سایپا را طی ۲ ماه به صاحبان اصلی خود واگذار کند، اما این کار تاکنون صورت نگرفت؛ چرا او این دروغ را مرتکب شد؟
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: انتظاراتی که از منطقه آزاد اروند می‌رفت تاکنون محقق نشده است و امید می‌رود که دولت سریع وضعیت منطقه آزاد اروند را ساماندهی کند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: انتظاراتی که از منطقه آزاد اروند می‌رفت تاکنون محقق نشده است و امید می‌رود که دولت به طور سریع وضعیت منطقه آزاد اروند را ساماندهی کند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده که لازم است معیشت این قشر مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گیرد.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون چندین بار تصمیم به تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها گرفتیم که فایده‌ای ندارد و فقط مردم را معطل می‌کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: از فروردین تاکنون تخصیص بودجه عمرانی تقریباً صفر بوده و هیئت رئیسه باید در این خصوص تذکر دهد چرا که بدون بودجه انجام کار عمرانی مقدور نیست.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود، گفت: از نظر قانونی، شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند؛ البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های کارتخوان قرض‌الحسنه از ۶ ماه قبل تاکنون خراب شده‌اند و هیچ مسئولی آنها را تعمیر نکرده است، باید به این اختلال رسیدگی شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی‌ها و جلساتی که تاکنون با مسئولان مختلف کشور داشتیم، حاکی از ضعف‌ها و خلأهای جدی در زمینه آمار است.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.
ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ