نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی‌ها و جلساتی که تاکنون با مسئولان مختلف کشور داشتیم، حاکی از ضعف‌ها و خلأهای جدی در زمینه آمار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارشگر بازی نساجی و پیکان به دلیل ضعف فنی در تصویر برداری نتوانست گل تیم پیکان را مشاهده کند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ضعف نظام آموزشی در اطلاع رسانی است، گفت: تحول در آموزش و پرورش با تحول در وضع معلمان شکل می‌گیرد.
آمارهای ال‌کلاسیکو نشان می‌دهد که رئال مادرید به طور جدی به یک تمام کننده نیاز دارد.
رئیس دادگستری استان تهران، «عدم طرح دعوا» و «عدم پیگیری متناسب حقوقی» از سوی دستگاه‌های دخیل در حوزه منابع طبیعی و اراضی ملی را از ضعف‌های موجود به‌ منظور صیانت از حقوق بیت‌المال دانست.‌
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و گسترش استفاده از مواد مخدر در میان نظامیان صهیونیست اشاره کرد.
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد
رهبر انقلاب بی‌خبری از جهان را باعث هلاکت هر جامعه دانستند و خاطرنشان کردند: همانگونه که بار‌ها گفته شده، آحاد مردم و مسئولان باید شناخت اهداف، روش‌ها، سیاست‌ها و نقاط قوت و ضعف دشمن را کاملا جدی بگیرند که اگر اینگونه شود، سر کشور کلاه نمی‌رود که البته برخی جا‌ها کلاه رفته است.
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد
اهواز - دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان در حالی قرار است فردا آغاز شود که این استان با مشکلات بی شماری که در رأس آنها ضعف زیرساختها است، دست و پنجه نرم می‌کند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
بیرجند- رئیس هیئت گلف استان خراسان جنوبی گفت: یکی از ضعف‌ها و مشکلات اصلی هیئت نبود زیرساخت کافی در استان است که سد راه توسعه شده و نیاز به توجه ویژه دارد.
بیرجند- رئیس هیئت گلف استان خراسان جنوبی گفت: یکی از ضعف‌ها و مشکلات اصلی هیئت نبود زیرساخت کافی در استان است که سد راه توسعه شده و نیاز به توجه ویژه دارد.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دفاع از حقوق جوانان بسیار ضعیف بوده، ابتدایی‌ترین نیاز جوانان وام ازدواج است که پرداخت نمی‌شود و هزاران نفر در نوبت دریافت آن هستند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شتاب‌زدگی در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه گفت: اخذ اصولی این مالیات می‌تواند ثمرات بسیاری برای اقتصاد کشور داشته باشد.
گلزن پرسپولیس در شهرآورد تهران مشکل جدی تیمش در مسیر قهرمانی را ضعف قرمزها در خط حمله می‌داند.
دو تیمی که مدعی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هستند تا پایان هفته یازدهم یک ضعف مشترک دارند که باعث شده است از نظر آماری پایین‌تر از رقیبان دیگر خود قرار بگیرند.
یک تحلیلگر صهیونیست علت عدم ارائه سامانه موشکی گنبد آهنین از سوی رژیم صهیونیستی به اوکراین را فاش کرد.
شاهرود- وزیر صمت با بیان اینکه ضعف حوزه معادن عدم شناسایی ذخایر مواد معدنی است، گفت: طی برنامه‌ریزی سه ساله، اقدامات اکتشافی در دست اقدام است.
رئیس پارک فناوری نفت گفت: در زمینه تولید دانش بنیان ما ضعف های جدی در زمینه قوانین داریم و باید این قوانین تسهیل شود.
برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاهی باز هم اشکال همیشگی را به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ