آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: انتظاراتی که از منطقه آزاد اروند می‌رفت تاکنون محقق نشده است و امید می‌رود که دولت به طور سریع وضعیت منطقه آزاد اروند را ساماندهی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان بازپرداخت اصل و سود اوراق دولت قبل را داشته‌ایم که بازپرداخت‌ها، از درآمدهای امسال بوده است و از بانک مرکزی استقراض نکرده‌ایم.
وزیر صمت گفت: دولت نباید به طور مستقیم در بازار رقابتی و قیمت‌گذاری دخالت کند، اما در ابتدا باید به رفع انحصار پرداخت و بازار را تبدیل به بازار رقابتی کامل کرد.
رشیدی کوچی گفت: ما به دنبال این هستیم تا با شکستن انحصار در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها مردم بتوانند خودرو‌های مناسب سوار شوند، اما اکنون آیین‌نامه‌ای که برای واردات خودرو نوشته شده تعرفه‌ها را به شکل تصاعدی افزایش داده است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید رئیس‌جمهور قرار است به همراه اعضای هیئت دولت در سفری دو روزه مهمان مردم استان آذربایجان شرقی باشد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: به طور کلی دولت شاید بتواند در کوتاه مدت بر مکانیسم قیمت‌ها تأثیرگذار باشد اما واقعیت این است که دولت در بلند مدت چاره‌ای جز تبعیت از قیمت و بازار را ندارد.
سوزان رایس مشاور سیاست داخلی بایدن به طور ناگهانی استعفای خود از همکاری با دولت بایدن را اعلام کرد.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت به طور جدی پیگیری می شود قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت مماشات شود که همین چند وقت اخیر در موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان و دستورات وی و پیگیری معاون اول رییس جمهور عیان شد که دولت تصمیم دارد در سال جدید این مهم را مورد توجه قرار دهد.
همان طور که کاهش اندک قیمت دلار در روز هفتم اسفند، محصول تدبیر و تصمیم مسوولان بود - که واقعاً هم بود - افزایش بی رویه قیمت دلار هم بی هیچ، چون و چرایی تقصیر آنهاست. این که دشمن چنان کرد و فلان کانال تلگرامی قیمت را بالاتر نشان می‌دهد و نظایر این ها، فقط بهانه‌هایی برای فرافنکی و فرار از پاسخگویی هستند.
مقام شورای مرکزی دولت موقت منطقه زاپروژیا می‌گوید که اقدام آمریکا در وضع تحریم‌ علیه نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا، بدین معنا است که غرب الحاق این نیروگاه به مسکو را به رسمیت شناخته است.
بهانه حجاب بانوان همان طور که محمل نخست ایجاد آشوب ترکیبی اخیر بود، همچنان ظرفیت دارد تا در فصل گرما نیز به صورت دیگری بستر اغتشاش و سوءاستفاده از ظرفیت انسانی و مطالبات حقوقی بانوان را فراهم کند.
پرایس گفت: تمرکز اصلی ما در زمینه اجرای تحریم‌های‌مان روی چین متمرکز است که بزرگ‌ترین مشتری نفتی ایران محسوب می‌شود. ما به طور منظم با چین و دیگر کشو‌ها در ارتباطیم تا آن‌ها را از اقداماتی در رابطه با ایران که ممکن است ناقض تحریم‌های آمریکا باشد، بر حذر داریم. ما اقدامات تحریمی را از قبل اعلام نمی‌کنیم، اما به رصد صادرات نفت ایران و تعامل با شرکای تجاری آن در زمینه احتمال مواجهه با تحریم‌های آمریکا ادامه می‌دهیم.
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: به نظر می رسد لایحه دولت محورهای مهم اصلاح ساختار بودجه در حوزه نظام مالیاتی کشور را به طور کامل پوشش نمی دهد.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نباید به طور مستقیم در ساخت مسکن مداخله کند بلکه باید با فراهم کردن بستر مناسب از ظرفیت بخش خصوصی، انبوه سازان و متخصص ها برای ساخت مسکن بهره ببرد.
مشهد ـ رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هم اینک دولت حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به طور مستقیم به صندوقهای بازنشستگی کمک می‌کند.
وزیر کشور اردن در اظهاراتی به طور ضمنی با کاهش قیمت سوخت در پی اعتراضات اخیر در این کشور، مخالفت کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سخنگوی دولت گفت: اصلاح ساختار شورای اطلاع رسانی و حرکت تحولی در این یک سال به طور تدریجی در حال شکل‌گیری است و به عبارتی ما متوقف و ایستا نبودیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز زنان سهم بالایی از افتخارات کشور در عرصه‌های مختلف دارند، گفت: دولت به طور جدی به دنبال رفع مشکلات بودجه‌ای و معیشتی زنان ورزشکار است.
«جورجیا ملونی» پس از گفت‌وگو با رئیس جمهور ایتالیا، به طور رسمی با تشکیل دولت موافقت کرد و نخستین نخست وزیر زن این کشور لقب گرفت.
اعتصاب چند پالایشگاه بزرگ در فرانسه باعث شده تا توزیع سوخت در این کشور به طور کامل مختل شده و بسیاری از پمپ بنزین‌ها با مشکل در تأمین نیاز مردم روبرو شوند.
دولت جو بایدن قصد دارد تا به طور چراغ خاموش اقدامات خود را برای تعطیل کردن زندان گوانتانامو تسریع کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر خارجه عراق از حسن مهمان نوازی مردم عزیز و دولت عراق به طور ویژه قدردانی کرد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ با مقایسه‌ای در آمار تولید، به طور کلی در سال گذشته هشت و نیم میلیون تن تولید گندم داشتیم، در حالی که تولید گندم در سال اول دولت سیزدهم به ۱۱ میلیون تن رسید.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از مشکلات دولت قبل عدم هماهنگی در تصمیم‌سازی‌های کلان بود. به طور مثال در حوزه برجام نتوانستند به توافق کلی برسند و در نهایت نمی‌دانستند باید چه کاری انجام دهند تا برجام به سامان برسد که منافع ملی ایران را تامین کند و به همین علت دولت قبل گفت چون بین قوا اختلاف نظر وجود داشت به جمع بندی‌نرسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ