هافبک نساجی معتقد است که تیمش می‌توانسته مقابل استقلال برنده باشد و 3 امتیاز به جای یک امتیاز دشت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن جوان فولاد اعتقاد دارد که پیش از گل نخست صنعت نفت، باید خطای هند مهاجم عراقی حریف اعلام می شد.
مدافع تازه وارد تیم فوتبال سپاهان می‌گوید برای قهرمانی باید از هفته ابتدایی بدون اشتباه عمل کنند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در ارتباط با مرخصی رابرت مالی گفت: در ارتباط با موضوعات داخلی دیگر کشور‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. آنچه برای ما مهم است سیاست‌ها و رویکرد‌های کشور‌ها و مشخصا سیاست‌ها و رویکرد‌های دولت آمریکاست نه اشخاصی که در گفتگو‌ها دولت آمریکا را نمایندگی می‌کنند.
من رسما اعلام می‌کنم که اصلا قصد شرکت در هیات فوتبال تهران و جانشینی آقای شیرازی را ندارم. ما به دنبال منافع شخصی‌مان نیستیم. یکسری اتفاقات افتاده که نمی‌توان سکوت کرد. من به عنوان هیات رئیسه و حتی به عنوان یک فوتبالی باید توضیح بخواهیم.
اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی گفت: به بعضی‌ها برخورد من گفتم در مورد انرژی وقت تصمیم سخت است. فکر کردند من به دولت طعنه می‌زنم. باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. تصمیم سخت این است، نه این که زود یک شعار چاشنی‌اش بکنند و بگویند فلانی می‌گوید نوکر آمریکا شویم.
دیوید اورنستین در آستانه دیدار منچسترسیتی مقابل لایپزیش به انتقاد از کوین دی‌بروینه پرداخته و می‌گوید گستاخی او در دیدارهای اخیر سیتی ناشی از افت فنی این ستاره بلژیکی است.
تیم فوتبال بایر لورکوزن در روز گلزنی سردار آزمون برابر هرتابرلین به پیروزی رسید.
رشت- پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو توجه به نسل جوان و بهره گیری از توانمندی آنها در حوزه مدیریتی است و مسئولان باید فضای گفتمان و ایجاد اعتماد در این نسل را در دستور کار قرار دهند.
روزنامه جوان نوشت: اگر دولت می‌گوید من دلار را برای نیاز‌های مشخص در دو سامانه «نیما» و «مرکز مبادله ارز و طلا» تأمین می‌کنم و دلار خارج از این دو سامانه نباید موضوعیت داشته باشد، اما همچنان مردم ریال خود را می‌دهند و دلار را به هر قیمتی شده می‌خرند، یعنی اعتماد مردم به بازار آزاد و دلالان دلار بیشتر از حرف دولت است و این باید چاره شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: زمینه‌ای را فراهم آورید تا محکومان و زندانیان و خانواده‌های آن‌ها بتوانند پرسش های خود را در باب عفو‌های اخیر مطرح کنند و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند، اما به پرونده آن‌ها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: زمینه‌ای را فراهم آورید تا محکومان و زندانیان و خانواده‌های آنها بتوانند سؤالات خود را در باب عفوهای اخیر مطرح کنند و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند اما به پرونده آنها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.
اصولگرایان در تاکتیکی جدید از وحدت حزبی منصرف‌شده‌اند و می‌خواهند نهاد‌های مردمی را به نفع خودشان سازماندهی کنند. مانیفست اصولگرایی- انقلابی به تمرکز و توجه به نهاد‌ها و گروه‌های مردم نهاد رسیده است. خواه نامش همان باشد که الهیان می‌گوید و «حکمرانی مردم پایه» را هدف قرار دهد یا به قول قالیباف «حکمرانی نو» در دستورکار باشد. در زمانه عسرت رای باید هر رای را غنیمت شمرد حتی اگر به این قیمت که اصولگرایان از زنان سخن بگویند و با واژه‌هایی همچون ان. جی. او که تا دیروز نهاد جاسوسی بود و نامش اسم مکروه، آشتی کنند.
رئیس فدراسیون کبدی گفت: ایران شانس اول ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا است و مسئولان باید در این راه ما را کمک کنند، چرا که این یک مسئله ملی است.
سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است.
هافبک جوان سپاهان امیدوار است اعتماد مورایس را جلب کند تا همچنان در این تیم حضور داشته باشد.
تاج: جواب شکست در جام‌جهانی را کی‌روش باید بدهد!
سرکرده باند «رتیل‌های خون ریز» در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به مشروب خوری، آزار و اذیت‌های وحشیانه زنان جوان و شکنجه‌های دلخراش آنان گفت: من هیچ اعتقاد مذهبی ندارم و از شکنجه زنان لذت می‌برم! به ویژه وقتی با گریه التماس می‌کردند که رهایشان کنم، ولی من به همراه دیگر همدستانم از آن‌ها فیلم می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم، سپس برای آن که کسی جیغ و فریاد آنان را نشنود صدای موسیقی را بلند می‌کردیم.
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
بهشتی پور تحلیل‌گر سیاست خارجی در صدا و سیما: به چه زبانی باید گفت و چه اتفاقی در کشور باید رخ دهد که بفهمید رویکرد تقابلی جواب نمی‌دهد؟ بدون مذاکره با آمریکا نمی‌توانید مشکلات را حل کنید.
رئیس قوه قضاییه امید مردم و بالاخص جوانان به آینده را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و در همین راستا گفت: جوان هموطن ما می‌خواهد بداند چشم‌انداز آینده‌اش چیست؟ لذا ما نیز باید بررسی کنیم که چه مواردی به تقویت امید جوانان نسبت به آینده کمک می‌کند و آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.
رضایی گفت: مسئولان باید با معترضین صحبت کنند و در مقابل پاسخگو باشند. این جوانان آینده سازان مملکت هستند و اگر صحبت‌هایشان شنیده شده و به آن‌ها احترام گذاشته شود تخلیه می‌شوند، اما اگر حرف‌ها شنیده نشود و بی‌توجهی شود آن‌ها هم می‌شکنند. در واقع ما با عملکردمان آن‌ها را عصبی می‌کنیم.
رئیس فدراسیون کشتی پس از انتخاب محمود خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک گفت: خسروی وفا گزینه خوبی است و علی‌نژاد هم انتخاب می‌شد مزیت داشت اما الان باید جوانگرایی صورت بگیرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال باید حق پخش این رویدادها را از باشگاه‌ها بخرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ