سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ۲۴ ساعت گذشته کریم باقری را مورد حمایت گسترده‌ای قرار دادند.
روزنامه انگلیسی فاش کرد که همزمان با پایان ریاست دبیرکل کنونی ناتو تا اکتبر سال آتی، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال جایگزینی استولتنبرگ با رئیس کنونی کمیسیون اتحادیه اروپا است.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از حمایت کامل فدراسیون از کادر فنی در رابطه با کیانوش رستمی خبر داد.
سفیر پیشین ایران در انگلیس گفت: گمانه‌زنی‌هایی که منتشر شد، از توافق قطعی خبر نمی‌دهد، اما از یک تفاهم ولو موقت بین طرفین در امر هسته‌ای حکایت می‌کند که دولت آقای بایدن به خاطر انتخابات پیش‌رو خیلی وارد عمق و محتوای توافق کلی نمی‌شود و از طرف دیگر هم ایران هنوز در مسائلی که حل و فصل کامل نشده قرار نگرفته ولی گام‌هایی برداشته است.
در شرایطی که اکثر نظرسنجی‌ها از پیشتازی ناچیز کمال قلیچداراوغلو، رهبر اپوزیسیون ترکیه که مورد حمایت ائتلاف شش حزبی است و کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری ترکیه به دور دوم حکایت دارند، دو مرکز نظرسنجی از احتمال پیروزی اردوغان در انتخابات با اختلاف اندک خبر داده‌اند.
رشیدی کوچی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه موردنیاز تولید لوازم خانگی کاملا مشخص است، اما تعجب می‌کنم بطور مثال چرا قیمت یک ماشین لباسشویی داخلی سه برابر بهای این کالا در بازار جهانی است، تصریح کرد: هر جا به منظور حمایت از تولید داخل انحصار ایجاد شد، متاسفانه برخی تولیدکننده‌ها گستاخ شدند، به نظر من این حمایت از تولید نیست اگر قرار است از تولید حمایت شود باید مردم از آن منتفع شوند نه صرفا سهامداران که وضعیت آن مشخص است.
شاهدانه و چتر پشمی از نظر ژنتیکی دو گیاه کاملا متفاوت هستند. اینکه این دو گیاه در طول فرآیند تکامل توانایی تولید کانابینوئید را پیدا کرده‌اند، از اهمیت کارکردهای زیست‌محیطی این ترکیبات حکایت دارد.
اعضای تیم جنایی پس از عبور پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد حدودا 27 ساله‌ای مواجه شدند که کاملا سوخته بود؛ گزارش متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت، مرد جوان با ضربات چوب به سرش به قتل رسیده و سپس جسد او به آتش کشیده شده است.
یک کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه متفیرهای اقتصادی از جمله دلار، تورم و تورم انتظاری کاملا از بازارسرمایه حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مورد ذکر شده در روزهای آتی شاهد سقف‌شکنی شاخص کل خواهیم بود اما سناریو سال ۹۹ تکرار نخواهد شد و دلیل آن هم این است که شرایط کنونی با سال ۹۹ بسیار متفاوت است و این روزها آگاهی فعالین بورسی بیشتر شده و عمق بازار نیز افزایش یافته است.
رئیس فدراسیون فوتبال حمایت قاطعانه‌ای از سرمربی تیم ملی در حضور بازیکنان داشت.
دولت مورد حمایت عربستان در یمن به موضع گیری درباره روابط میان عربستان و ایران پرداخت.
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، از موضع چین در مورد حل و فصل سیاسی بحران اوکراین مورخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ حمایت می‌کند.
رشت- معاون رئیس جمهور با بیان اینکه طرح های اشتغال زایی ایثارگران با محوریت دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: شناسایی و حمایت از هزار استارت آپ ایثارگر در اولویت بنیاد شهید است.
سوری ها در حالی با تبعات زلزله ویرانگر و تحریم‌های سزار آمریکا دست و پنجه نرم می کنند که تکفیری ها هم مجددا تحرکات خود را شروع کرده‌اند.
کوپال ناظمی از سوی کمیته داوران برای قضاوت مسابقه پارس جنوبی و خیبر خرم‌آباد در لیگ یک انتخاب شده است.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در دیدار با چهارقلوهای خانواده بزرگ شهرداری تهران بر حمایت حداکثری از آنان تاکید کرد.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دیپلماسی محیط زیست با قوت تمام در دولت سیزدهم مورد توجه و حمایت جدی است.
«انتخابات اخیر میاندوره‌ای کنگره آمریکا این نکته را روشن کرد که اقبال به ترامپ و رویکرد‌های وی در سطح ملی، به مراتب کمتر از اقبالی است که به او در درون حزب جمهوریخواه وجود دارد. مساله‌ای که در نوع خود زنگ خطر را برای جریان همراه با ترامپ و البته منتقدان وی در حزب جمهوریخواه به صدا درآورده که اگر قرار باشد ترامپ یا فردی مورد حمایت او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند، این امکان کاملا محتمل است که جمهوری‌خواهان متحمل شکست شوند.»
رییسی گفت: طلاب و دانشجویان نخبه، کم نداریم. نیازمندیم که به آنان توجه کنیم هم بر اساس عدالت ارسطویی و هم طبق فرمایشات آقا امیرالمومنین. باید ارتباط با این عزیزان با جدیت دنبال شود و در حوزه‌های مدیریتی و حاکمیتی به کار گرفته شوند.
اقدامات قابل توجه و اثربخش بانک رفاه کارگران در راستای اعطای تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی در استان تهران، مورد قدردانی استانداری قرار گرفت.
اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم از سرمربی این تیم اعلام حمایت کردند.
یکی از ویژگی‌های نمایشگاه «عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی » عرضه محصولاتی است که برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ