بازیکن جوان فولاد اعتقاد دارد که پیش از گل نخست صنعت نفت، باید خطای هند مهاجم عراقی حریف اعلام می شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ملی‌پوش ایرانی در مسابقات باشگاه‌های عرب تنها ۶ دقیقه در ۴ بازی فرصت خودنمایی یافت.
السد در روز نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود مقابل الهلال به برتری رسید.
السد در روز نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود مقابل الوداد مراکش به تساوی بدون گل رضایت داد.
مدافع ایرانی تازه وارد باشگاه السد قطر گفت: امیدوارم با السد قهرمانی در همه جام‌ها را به دست آوردم. این تیم بزرگ است و الان خوشحالم بخشی از آن شده ام.
تیم فوتبال السد قطر برای حضور در رقابت های جام قهرمانان عرب و با حضور یک ایرانی آماده می شود.
فیفا در حالی پاداش جام جهانی را اعلام کرده که السد بیشترین درآمد را در بین تیم‌های آسیایی خواهد داشت.
فدوی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق بوده و راز بزرگ جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است، در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی، چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه‌های سنگین و ناملایمات مخاطره‌آمیز به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.
کاروان تیم فوتبال السد صبح شنبه دوحه را به مقصد اتریش ترک می‌کند تا اردوی آماده‌سازی خارجی خود برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر را آغاز کند.
محمدامین حزباوی نخستین جلسه تمرینی خود با السد را برگزار کرد.
پس از آن که دکتر عبدالرحمن السدیس رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی از فعال شدن فناوری‌های روز در مکه مکرمه خبر داد، ربات‌هایی در چندین مکان حرمین شریفین به زائران خدمات‌رسانی کردند. حساب ریاست کل امور مسجد جامع و مسجد النبی فیلمی از رباتی منتشر کرد که از بازدیدکنندگان مجتمع ملک عبدالعزیز که برای دیدن نحوه دوخت پرده کعبه می‌آیند استقبال می‌کند و جزئیات کامل آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
بازیکن تیم فوتبال السد می‌گوید حضور در فوتبال قطر به پیشرفت او کمک قابل توجهی خواهد کرد.
مدافع تیم فوتبال ایران و باشگاه فولاد خوزستان با عقد قرارداد پنج ساله به باشگاه السد قطر پیوست و نهمین بازیکن ایرانی تاریخ این تیم لقب گرفت.
السد قطر پدیده فوتبال ایران را خرید
برای نخستین بار در ۱۰ سال گذشته، تیمی به جز السد و الدحیل قهرمان جام حذفی قطر شد.
فصل 2022-2023 لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که الدحیل برای هشتمین بار در تاریخ خود قهرمان شد و السد را در کسب این عنوان ناکام گذاشت.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با ذوب‌آهن، قیمت پیشنهادی فولاد برای امین حزباوی را اعلام کرد.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
باشگاه السد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که عبدالکریم حسن بدون دلیل قابل قبولی، قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده است.
حرکت بی سابقه هواپیماهای ترابری آمریکا به سمت پایگاه عین الاسد در غرب الانبار جریان دارد و هنوز اطلاعی در دست نیست که آیا این هواپیماها حامل تجهیزات نظامی هستند یا مستشاران و نیروهای رزمی.
حرکت بی سابقه هواپیماهای ترابری آمریکا به سمت پایگاه عین الاسد در غرب الانبار جریان دارد و هنوز اطلاعی در دست نیست که آیا این هواپیماها حامل تجهیزات نظامی هستند یا مستشاران و نیروهای رزمی.
دیه‌گو آرماندو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین هنگام بازی این تیم برابر مکزیک روی سکوهای لوسیل مشاهده شده است.
السد در دیداری جذاب و تماشایی مقابل الغرافه شکست خورد.
رجب طیب اردوغان در خصوص لشکر کشی‌های ترکیه به شمال سوریه گفت: این عملیات‌ها برای مقابله با تروریسم بوده است. اینکه می‌گوییم یک شب ناگهانی حمله می‌کنیم، بلوف نیست و در ساعت خودش انجام می‌دهیم.
بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در واکنش به تحولات اخیر فلسطین اظهار کرد: این تجاوز چه به سوریه و فلسطین شود و چه به لبنان، عراق یا هر کشور عربی دیگر، سوریه آن را تجاوز به خود می‌داند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ