سرکرده باند «رتیل‌های خون ریز» در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به مشروب خوری، آزار و اذیت‌های وحشیانه زنان جوان و شکنجه‌های دلخراش آنان گفت: من هیچ اعتقاد مذهبی ندارم و از شکنجه زنان لذت می‌برم! به ویژه وقتی با گریه التماس می‌کردند که رهایشان کنم، ولی من به همراه دیگر همدستانم از آن‌ها فیلم می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم، سپس برای آن که کسی جیغ و فریاد آنان را نشنود صدای موسیقی را بلند می‌کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان زامبیا به تعرض به یکی از بازیکنان این تیم متهم شد.
اواسط خرداد ماه جاری، «تبسم»؛ دختری ۱۵ ساله برای ثبت نام در آموزشگاه زبان در شهرستان محلات در حال گذر از خیابان بوده که ناگهان در کوچه‌ای خلوت یکی از سارقان مو‌های بلند او را از پشت سر می‌کشد تا بتواند گوشی او را سرقت کند. تبسم در همین حین از دادن گوشی‌اش ممانعت می‌کند و سارقان او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد و امروز نیز ۲۶۸ شهرک‌نشین صهیونیست این مکان مقدس را مورد تعرض قرار دادند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «مسئله حجاب حکم الهی است. در چندین آیه به صورت صراحت آمده است. اصلا اقتضای یک جامعه اسلامی در این است که در صحنه جامعه عفاف و حجاب از سوی زنان رعایت شود؛ چون مسئله روابط جنسی مختص رابطه بین زن و شوهر است. صحنه اجتماع صحنه جدی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی‌ست نه صحنه خودنمایی.
زهرا مینویی و صدرا خالقی وکلای ترانه علیدوستی و بابک کریمی جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از این بازیگران و چند چهره سینمایی دیگر را بیان کرده‌اند. بر اساس اظهارات آنها در قرار ذکر شده که تعدادی از زنان و دختران به جهت تسلط و قدرت تصمیم‌گیری نامبردگان در سینما و تئاتر مورد تعرض و آزار کلامی و جنسی قرار گرفته‌اند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما در زمان جنگ هشت سال از مرزهای خود دفاع کردیم و امروز نیز اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری به کشتی‌های تجاری ما تعرضی داشته باشد.
یکی از قربانیان این راننده پلید به کارآگاهان گفت که از شهریار به محدوده ملارد سوار خودرو شدم، چند دقیقه بعد راننده از جیبش چاقو درآورد و در خیابان خلوت به من تعرض کرد و با سرقت گوشی و کیف پولم مرا با تهدید از اینکه اگر بروم شکایت کنم مرا خواهد کشت، رهایم کرد.
عضو علمی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس گفت: لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار حقوق انسانی، خانوادگی و اجتماعی زنان را دربرمی‌گیرد و هیچ تعرضی به بنیان خانواده نداشته است.
در توضیحات سازمان زندان‌ها آمده است: در نتیجه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی با هویت سعید باران زهی که ادعا می‌شود در زندان مورد شکنجه و تعرض قرار گرفته است، اصلا در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان وجود خارجی ندارد.
ضبط اتفاقی دوربین نصب شده بر روی لباس نگهبان کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونای اسپانیا از قربانی تعرض که علیه دنی آلوز شکایت تنظیم کرده است، جزئیات تازه‌ای از شب حادثه را برملا و اتهام این فوتبالیست را محرز کرد.
اداره امور اسرای فلسطین اعلام کرد که مدیریت زندان «مجدو» در اراضی اشغالی به داخل زندان یورش برده و به اسرای فلسطینی تعرض کردند.
عبدی نوشت: اولین مشکل بی‌اعتمادی تجربی است. به عبارت دیگر همیشه و در گذشته اتفاقاتی رخ داده است که در زمان مناسب برملا نشده و حتی تکذیب شده است، ولی بعدا معلوم شده که حقیقت داشته است. جالب اینکه کسی هم درصدد پیگیری این موارد برنیامده است. در واقع این عدم پیگیری حکایت از آن می‌کند که آن پوشاندن حقیقت به نوعی ساختاری بوده است
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
زاهدان- دادستان زاهدان گفت: اخبار منتشر شده در مورد تعرض به یک بلوچ از اساس کذب است و صحت ندارد.
با توجه به اینکه متهم جوان در هشت تجاوز متهم شده بود پرونده برای رسیدگی و بازجویی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. هر چند متهم در اداره اگاهی به تجاوز به زنان اعتراف کرده و نظریه پزشکی قانونی هم در چند مورد این تعرض را تایید کرده بود، اما متهم در دادگاه جرم خود را انکار کرد و مدعی شد اعترافاتش دروغ است.
یکی از قربانیان گفت: مرد شیطان صفت با تهدید چاقو در حاشیه بزرگراه مرا پشت شمشاد‌ها کشاند و در آنجا قربانی نیت شیطانی‌اش کرد. هر چه به او گفتم با این کار آینده مرا تباه می‌کنی، توجهی نکرد.
معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده با تاکید بر ضرورت معرفی وضعیت زن ایرانی در کشور به جهان، گفت: تعارض منافع باعث می شود جایگاه لازم به زنان داده نشود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کودک ربایی به خاطر سرقت طلا/ اشتباه شیطانی!/ راز قتل قدیمی در پرونده سارق تیزرو لو رفت/ دزد سابقه دار با ۴۵ فقره سرقت به چنگ پلیس افتاد/ نقشه شیطانی نگهبان پارک برای تعرض به زنان/ ماجرای دزدی با ۶۰ سابقه کیفری!/ محاکمه زن کارتن‌خواب به اتهام قتل پسر ۴ ساله
نقشه شیطانی نگهبان پارک برای تعرض به زنان
مهرماه امسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: در کنار پارکی در منطقه مینی‌سیتی بودم که ناگهان مرد جوانی به سراغم آمد و از من ساعت پرسید، همین که سرم را پایین گرفتم تا ساعت را به او بگویم ناگهان چاقویی روی گلویم قرار داد و مرا به زور به داخل اتاقک نگهبانی کشاند.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
شلیر و داستان خودکشی او ابعاد پیچیده‌ای دارد؛ زنی که در نبود دوراندیشی‌های اجتماعی در معرض تعرض قرار گرفته و در واقع قربانی نگاه مردسالارانه شده است و حالا انسیه خزعلی به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری به جای بررسی ریشه‌ای موضوع و تلاش برای حذف عواملی که به رفتار‌های خشونت‌آمیز علیه زنان دامن می‌زند، در توییتی تنها درباره شرافت و پاکدامنی حرف می‌زند و هیچ اشاره‌ای به وحشت و رنجی که این زن تجربه کرده است، ندارد.
رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه بدون اشاره به نقض منشور ملل متحد و قوانین بین المللی در لزوم عدم تعرض به خاک یک کشور مستقل گفت: ترکیه تصمیم‌ گیرنده زمان آغاز عملیات در سوریه است!
سینمای رسانه‌ها در روز سوم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری است. ابلق تازه ترین اثر نرگس آبیار که درباره تعرض به زنان و پنهان کاری آن از بیم آبروست، کنجکاوی بیشتری را نسبت به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ