اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جورجینا رودریگس به‌تازگی خرید لاکچری جدید خود را در شبکه‌های اجتماعی‌اش به اشتراک گذاشته است؛ ساعتی با برند Jacob&Co به ارزش ۸۶هزار یورو. این نمونه از بهترین و منحصربه‌فردترین جواهرات ساخته شده است.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه منجر به بروز فساد و عدم تحرک شده است.
تیرانداز رشته ۲۵ متر تپانچه زنان بعد از کسبب مدال برنز تیمی در بازیهای یونیورسیاد گفت: همه ورزشکاران عملکرد خوبی داشتند و تمام تلاش خود را کردند اما در هر رشته سطح مسابقات متفاوت است.
محمدی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی خودروی قاچاق توقیف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده به همراه متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شد.
بیشتر سکه‌های این گنجینه واحد پول سلسله‌ی سانگ هستند. سکه‌های برنز پول رایج آن زمان بودند تا زمانی که کمبود شدید مس، سلسه‌ی سانگ جنوبی (۱۱۲۷-۱۲۷۹) را واداشت تا سکه‌هایی تولید کند که کیفیت و ارزش پایین‌تری داشتند.
اثر «نشسته روی پل» به علت نوع متریالش که از جنس برنز است، از ارزش مادی بالایی برخوردار است که همین امر اثر را به سوژه مناسبی برای سارقان بدل می‌سازد. با این حال گویا از این مجسمه که روی مسیل خیابان شهید مجتبایی (سیمرغ) در سیدخندان نصب شده بود، حفاظت خاصی صورت نمی گرفت و همین امر کار را برای سارقان راحت ساخته بود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹ تن روغن و برنج احتکار شده خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه خودرو بنز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف یک دستگاه خودرو بنز سواری قاچاق به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.
ابرستاره پرتغالی با شرکت مشهور ساعت سازی برای تولید ساعت با برند CR7 به توافق رسید.
قیمت نفت پس از ریزش سنگین شب گذشته، در معاملات روز پنج شنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما نفت برنت همچنان پایین ۸۰ دلار در هر بشکه ماند.
گیاه کینوا ضمن داشتن ارزش غذایی بسیار بالا از نظر پروتئینی بسیار غنی و یک گیاه دارویی با ارزش غذایی بالا محسوب می‌شود.
همه از گواردیول حرف می‌زنند اما احتمالا کرواسی یک نماینده جدید دیگر هم در باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهد داشت.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، ارزش سومی تیمش در جام جهانی را مانند قهرمانی توصیف کرد.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: بصیرتی که رهبری روی آن تاکید دارند، در موقعیتی باید بروز کند که ارزش دارد، این بدان معناست که باید دشمن شناسی را تقویت و به موقع عمل کرد.
ارزش این باشگاه بسکتبال در ان بی‌ای ۲.۵ تا ۴ میلیارد دلار ارزش دارد و اوباما آماده پرداخت ۴ میلیارد دلار برای خرید این باشگاه ورزشی است.
شهردار تهران گفت: برند شهروند را ۳ میلیارد فروخته بودند درحالی که ارزش واقعی آن ۶۰۰ میلیارد تومان بود.
برند شوستر، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، به تونی کروس توصیه کرد که قراردادش را تمدید کند. او اعتقاد دارد که هنوز زمان بازنشستگی این هافبک با ارزش نرسیده است.
قیمت نفت در روز سه‌شنبه به دلیل کاهش ارزش دلار و مشکلات عرضه کمی افزایش یافت.
قیمت نفت امروز همزمان با بازگشایی بازار کمی افزایش یافت که علت این افزایش کاهش اندک ارزش دلار بود.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
یکی از اهالی روستا «گیلاوندان» گفت: قیمت برنج حدود ۱۰۰ هزار تومان است، اما شالی برنج قیمتی حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان دارد، اگر در یک شب فقط ۳۰ کیلوگرم هم درو کنند، چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد که نصیب سارقین می‌شود. وقتی دسته جمعی این کار را انجام می‌دهند شاید شبی ۱۰۰ کیلوگرم هم بتوانند درو کنند، ارزش آن تقریباً شبی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان می‌شود.
فست فود‌ها برخلاف ظاهر زیبایی که دارند، ارزش غذایی پایینی دارند و ویتامین و املاح مورد نیاز بدن را تأمین نمی‌کنند و همچنین مصرف مداوم آن‌ها باعث بروز اختلالات رشد در کودکان و نوجوانان به‌ویژه در سنین بلوغ می‌شود.
تیم شنای نیروهای مسلح با مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی ایران، موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز در بخش‌های تیمی و انفرادی مسابقات دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش های جهان (سیزم) شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ