گیاه کینوا ضمن داشتن ارزش غذایی بسیار بالا از نظر پروتئینی بسیار غنی و یک گیاه دارویی با ارزش غذایی بالا محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درآمد حاصل از صادرات محصولات حوزه شیلات، سهم ماهیان خاویاری ۳ دهم درصد بوده اما به لحاظ ارزشی ۲.۲ درصد از کل صادرات و ارزآوری این حوزه را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی از فعال کردن «شهر موزه خاویار در بندر کیاشهر» و در ادامه بورس خاویار خبر داد.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بر اساس طرح‌های بخش کشاورزی در برنامه توسعه هفتم، تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهیان خاویاری و ۲۰۰ تن خاویار هدفگذاری شده است.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه اقتصاد دریا محور حلقه مفقوده استان‌های شمالی است، گفت: استان گیلان مقام نخست تولید خاویار و مقام دوم تولید گوشت ماهی را در کشور دارد.
در این ویدئو مهارت خارق العاده این تیم در شکم زنی و برداشت خاویار از شکم ماهیان خاویاری را از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی و زمان سنجی، شرکت‌های تولید کننده خاویار پرورشی گیلان با آمادگی کامل و قدرتمند در همایش ملی خاویار ایران شرکت خواهند کرد.
خاویار ایرانی، لالیگایی یا نکوجام، به هر اسمی که دوست دارید صدایش کنید و فقط به او اعتماد داشته باشید.
رشت - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از فعالیت ۱۹۳ مزرعه پرورش خاویار خبر داد و گفت: هدفگذاری ۲ میلیارد دلاری در برنامه صادرات آبزیان تعریف‌شده است.
در پایان یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک شیلاتی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، تثبیت نشان تجاری «خاویار سیاه خزری» مورد توافق قرار گرفت.
خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در جریان تحقیقات خزانه‌داری اسپانیا ارزش اطلاعاتی که در اختیار بارسلونا قرار داده بود را تنها 20 یورو عنوان کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، اعلام کرد که از تیم‌های حاضر در این لیگ، تنها رئال مادرید توانایی مالی خرید کیلیان امباپه را دارد.
نایب‌رئیس باشگاه اینتر می‌گوید این باشگاه ایتالیایی به محض اطلاع از تصمیم لیونل مسی برای ترک بارسلونا با او مذاکره کرد ولی نتوانست با ثروت پاری سن ژرمن رقابت کند.
خاویر آتالایا، مربی بدنسازی شخصی کریم بنزما، می‌گوید این بازیکن تمرینات بسیار سختی را برای بازگشت به بالاترین سطح آمادگی انجام می‌دهد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.
آستانه اشرفیه- مدیرکل شیلات گیلان از ایجاد شهر ماهیان خاویاری در گیلان خبر داد و گفت: این شهر با هدفگذاری ۵ هزار تن ماهیان خاویاری و ۶۰ تن خاویار ایجاد می شود.
خاویر زانتی، مدافع سابق تیم ملی آرژانتین، علاقه ای به مقایسه لیونل مسی و دیگو مارادونا ندارد.
مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم‌ها و سواحل دریایی توضیحاتی درباره وضعیت ماهی‌های خاویاری ارائه داد و گفت: صید ماهی‌های خاویاری دریای خزر و فروش خاویار آنها ممنوع است.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
مهدی طارمی، خاویار ایرانی پورتو: صورتی مثل فرشته دارد، اما مثل مار نیش می زند.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
مشهد ـ معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲۰ هزار کیلوگرم گوشت ماهیان خاویاری در مزارع پرورش ماهی سبزوار، تولید و روانه بازار شده است.
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: هم اکنون پنج و نیم تن خاویار به ۳۳ کشور صادر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ