برند شوستر، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، به تونی کروس توصیه کرد که قراردادش را تمدید کند. او اعتقاد دارد که هنوز زمان بازنشستگی این هافبک با ارزش نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر تیم فوتبال استقلال به توصیه پزشکان فعلا نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.
بارسلونا در قرارداد اکثر بازیکنان خود به تیم های دیگر قرض می دهد، با توصیه ژاوی بند ترس قرار می دهد. ژاوی برای این مهم دلیل خاص خود را دارد.
لوکاس مورا، هم‌بازی سابق نیمار در پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی برزیل به او پیشنهاد کرد، برای ادامه بازی به لیگ برتر انگلیس برود.
لیونل مسی به کیلیان امباپه توصیه کرده به یک باشگاه خاص ملحق شود و تاکید کرده، هر جا می‌روی، سراغ یک پروژه برنده برو.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
به توصیه کارشناسان، بهترین اقدام برای از بین بردن این بو باز کردن شیشه‌های خودرو پیش از سوار شدن و در ۲۰ دقیقه ابتدای حرکت است. همچنین از آنجا که دمای بالا به انتشار این بو کمک می‌کند، بهتر است تا حد امکان خودرو را زیر نور آفتاب یا در مکان‌های گرم پارک نکنیم.
عبدالناصر همتی نوشت: برای کنترل تورم و نرخ ارز، دولت بایستی در کنار سایر اقدامات لازم، برای کاهش انتظارات تورمی و معکوس کردن روند رشد سهم پول در نقدینگی نیز چاره جویی جدی بکند.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، به لیونل مسی توصیه کرد برای بالا بردن شانس حضور در جام جهانی قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند.
کارشناس فوتبال با بیان این که امتیاز دیدار استقلال و گل‌گهر برای دو تیم اهمیت دو چندانی دارد گفت: در استقلال دو بازیکن تاثیرگذار هستند که اگر دور از حاشیه باشند برگ برنده خواهند بود.
کارشناس فوتبال روسیه توصیه کرد تیم ملی این کشور باید با تمام قوا برابر ایران به میدان برود.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد اگر شهروندان کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند تا تردد در معابر پایتخت امروز به حداقلی برسد.
خیلی از افراد فکر می‌کنند که شیر برنج یک وعده غذایی بسیار سالم است. در صورتی که مصرف زیاد از حد آن توصیه نمی‌شود؛ حتی ممکن است شیر برنج را با بادام، بادام هندی، سویا و نارگیل استفاده کنند. این شیر‌ها طعم دار می‌شوند، اما مواد نگهدارنده هم به آن‌ها اضافه می‌گردد که گزینه مناسبی نخواهد بود و مواد مغذی زیادی را به بدن تان نمی‌رساند.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
رضایی گفت: غلات پایه و اساس کالری دریافتی روزانه ما را تشکیل می‌دهند، متأسفانه برنج و گندم در ایران، قوت غالب محسوب می‌شود، در صورتی که مصرف سیب زمینی و جو انتخاب بهتری نسبت به گندم و برنج است.
آیا باید رمز‌های عبور خود را مرتبا تغییر دهید؟ این یک سوال با اهمیت است. آژانس امنیت سایبری فرانسه اخیرا دستورالعمل‌های خود را تغییر داده و اعلام کرده که تغییرات اجباری مکرر در واقع منجر به سطح پایین‌تر امنیت رمز عبور می‌شود. در نتیجه، آن نهاد توصیه نمی‌کند که کاربران دیگر نیازی به تغییر گذر واژه‌ها به طور منظم داشته باشند.
امانوئل پتی به میکل آرتتا توصیه کرد که به جای جذب تیلمانس، به سراغ مک آلیستر و کایسدو برود.
برنده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معتقد است نظام نیازمند چند تغییر اضطراری است اما هیچ بیگانه‌ای هم نگران کشور ما نیست و در عین حال به معترضان توصیه می‌کند که مطالبه گری را ادامه دهند.
منچسترسیتی که می داند ارلینگ هالند گزینه جدی رئال برای تابستان 2024 است، قصد دارد با توصیه پپ گواردیولا، به زودی قراردادی جدید به ستاره نروژی پیشنهاد بدهد و در آن بند فسخ او حذف خواهد شد.
جیمی کاراگر معتقد است که هری مگوایر دیگر در منچستریونایتد نمی تواند به روزهای خوبش برگردد و اگر قصد نجات دادن فوتبالش را دارد، باید به دنبال تیمی دیگر باشد.
«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.
به توصیه انجمن برنج آمریکا، برنج سفید اگر به درستی نگهداری شود، می‌تواند بیش از ۳۰ سال دوام بیاورد. برنج قهوه‌ای، سیاه و بنفش، اما تنها حدود ۱۸ ماه ماندگاری دارد. این برنج‌های رنگی، هنوز پوسته (سبوس) دارند و محتویات روغنی این بخش، آن‌ها را مستعد اکسید شدن و فساد می‌کند.
چندین تن از سناتور‌ها و نمایندگان کنگره که از همان ابتدا به دنبال از بین بردن برجام بودند از دولت بایدن درخواست کردند تا از توافق با ایران صرفنظر کند.
«وانگ ون بین» سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: اگر نانسی پلوسی اینقدر دنبال دموکراسی و حقوق بشر است بهتر است سری به افغانستان و سوریه و لیبی و عراق هم بزند تا از قتل و کشتار صد‌ها هزار غیرنظامی در این کشور به دست نظامیان آمریکایی ابراز ندامت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ