شهردار تهران گفت: برند شهروند را ۳ میلیارد فروخته بودند درحالی که ارزش واقعی آن ۶۰۰ میلیارد تومان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از دستگیری شهروند روس متهم به جمع آوری اطلاعات برای اوکراین؛ بر اساس پیام های تبادل شده همدستان وی قصد انجام حمله تروریستی به یک نیروگاه برق آبی در منطقه یاروسلاول را داشتند.
تیراندازی در ایالت جورجیا آمریکا حداقل ۴ کشته برجای گذاشت و قاتل از صحنه گریخت.
شهروند سوری‌الاصلی که قرار بود با مجوز اعطایی از سوی سوئد تجمعی را در استکهلم برگزار کند، گفت: قصد هم نداشتم تورات و انجیل را آتش بزنم؛ می‌خواستم هتک حرمت به قرآن را محکوم کنم.
این استاد دانشگاه مدعی است که اطلاعاتی در مورد تجارت خانواده بایدن با افراد مرتبط با اطلاعات نظامی چین دارد. او یکی از شاهدان کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بود که در مورد تخلفات هانتر بایدن و پدرش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تحقیق می‌کرد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از مصدوم شدن ۴ شهروند در حادثه سقوط از پله برقی مترو در ایستگاه امام خمینی خبر داد.
منابع فرانسوی گزارش دادند که ۳ شهروند اروپایی آزاد شده توسط ایران وارد بلژیک شدند.
براساس اعلام منابع رسمی شهروند سعودی در لبنان ربوده شد.
سخنگوی دستگاه دیپماسی از خروج ۶۵ شهروند ایرانی از خارطوم و انتقال آنها به پورت سودان و سپس خروج و اعزام آن‌ها به بندر جده صورت گرفت.
سمنان- سرپرست اورژانس سمنان، گفت: تاکنون در حوادث چهارشنبه دو شهروند گرمساری و یک شهروند ایوان‌کی دچار مصدومیت و سوختگی شده اند.
اهواز - شب گذشته تعدادی از شهروندان در پاساژ ساحل اهدار دچار بد حالی شده و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ضاربانی که در یک نزاع با چاقو موجب مجروحیت یک شهروند در این شهر شده بودند خبر داد.
وزارت امورخارجه اسپانیا امروز (یک‌شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، آنا بانیرا، یک زن اسپانیایی که از نوامبر ۲۰۲۲ تاکنون در ایران در بازداشت به‌سر می‌برده است روز شنبه آزاد شده، اما خبر آن تا زمان ترک خاک ایران منتشر نشده است.
یک شهروند یمنی در حمله توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی در استان صعده به شهادت رسید.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: فردی که دو روز قبل شهروند تبریزی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، امروز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تبریز دستگیر شد.
یک شهروند فلسطینی که چند وقت پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونسیست به شدت زخمی شده بود، امروز به شهادت رسید.
محمد عبدالهیان در ادامه توضیح داد: به همسرم گفتم که به دلیل ازدواج دخترمان الان پولی در بساط ندارم. همسرم هم که در دستش یک النگوی طلا داشت آن را در آورد و گفت "در شرایطی که مردم ترکیه در شرایط بدی هستند من هم نمی‌خواهم که این النگو را دستم کنم. تو این النگو را بفروش و با پول آن برای کمک به ترکیه برو".
تبریز- مسئول روابط عمومی هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: سه شهروند در پیست اسکی سهند مصدوم شدند.
این پژوهش ثابت کرد اروپایی‌های اولیه چرخه‌های زادآوری جانوران را با نشانه‌هایی در نگاره‌های خود ثبت می‌کردند.
دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی از پیگیری برای راه‌اندازی بستر آنلاین پیگیری مطالبات با عنوان «شهروندپلاس» خبر داد.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نیروهای صهیونیستی بامداد امروز پنج‌شنبه یک شهروند فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
سازمان امنیت نروژ از بازداشت یک شهروند برزیلی در این کشور به اتهام جاسوسی برای مسکو خبر داد.
پلیس نروژ از بازداشت یک شهروند روسیه در این کشور به اتهام به پرواز درآوردن پهپاد و نقض قوانین تحریمی علیه مسکو خبر داد.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: طی یک سال گذشته آمریکا دو شهروند ایرانی را به بهانه واهی دور زدن تحریم دستگیر کرده که هر دو در شرایط نامساعدی به سر می‌برند.
بجنورد- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک شهروند وظیفه شناس بجنوردی ۲ کودک ۴ و ۸ ساله که در طبقه چهارم مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده بودند را نجات داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ