دبیر شورای نگهبان گفت: در شرایط فعلی کشور هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز بر هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز تأکید کرد.
روش علمی می‌تواند فعالیت الکتریکی را که هنگام پریدن به درون دریاچه‌ای یخ زده در مغز جرقه می‌زند توضیح دهد، اما نمی‌تواند توضیح دهد که چرا یک تجربه ذهنی از نشاط با آن همراه است.
آذربایجان غربی در پهنه مناطق پرخطر زلزله در کشور قرار دارد، موضوعی که نمود آن را در زلزله‌های اخیر خوی دیدیم اما تنها ۳۷ درصد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده‌ و نگرانی‌ها را دوچندان کرده است.
هلال احمر نشانه‌های کاهش هوشیاری در حین رانندگی را بیان کرد.
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند با جنگ روانی و بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور، جامعه را نگران کنند، گفت: در این وضعیت هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به موقع ضروری است.
رئیس‌جمهور گفت: دولت با تکیه بر هوشیاری مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان خود، بر مشکلات فائق خواهد آمد و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
سطح هوشیاری وزیر ورزش به ۱۴ رسید
محمد حسینی، مدافع تراکتور در حالت هوشیاری در بیمارستانی در حوالی ورزشگاه فولاد شهر بستری است.
مصرف یک صبحانه حاوی کربوهیدرات بالا با سطح بالاتری از هوشیاری صبحگاهی همراه است. در مقابل، صبحانه حاوی پروتئین بالا با سطح هوشیاری کمتری ارتباط دارد.
سران قوای سه‌گانه در نشست مشترک بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر ملت فهیم ایران در برابر خبرسازیهای بدون سند و دروغپردازیهای دشمنان با هدف ایجاد اختلاف میان مسئولان کشور و تشویش اذهان عمومی تاکید کردند.
سران قوا در نشست مشترگ خود، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند.
بهبود کیفیت خواب می‌تواند بر بسیاری از بخش‌های زندگی ما تاثیر بگذارد، از جمله ایمنی افرادی که مشاغلی دارند که اشتباهات آن‌ها می‌تواند کشنده باشد، از جمله آتشفشان‌ها، پرستاران و خلبانان.
معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش با تمام توان از مرزها حفاظت و حراست می‌کند، گفت: هوشیاری نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کرده است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.
وزیر اطلاعات گفت: مقابله با توطئه دشمنان در روزهای اخیر نیازمند هوشیاری همه جانبه مردم است و حضور مردم در صحنه، دشمن را مأیوس خواهد کرد.
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فشارهای سیاسی و تبلیغاتی خللی در اراده ملت ایران در پیمودن راه عزت، استقلال و پیشرفت ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با هوشیاری، توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری مردم و فداکاری نیروهای امنیت خط بطلانی بر اغتشاش گری و آشوب طلبی بود.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
رئیس مجلس خبرگان گفت: بر همه زائرین لازم است هوشیاری لازم را در برابر توطئه‌های آمریکایی و اسرائیلی داشته باشند و اجازه ندهند برخی اختلافات و مسائل سیاسی به این اجتماع عظیم ضربه وارد کند.
سه کشور سوئد، فنلاند و انگلیس رزمایش مشترک چند روزه ای را آغاز کردند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر ضرورت آمادگی و هوشیاری نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ