رئیس‌جمهور گفت: دولت با تکیه بر هوشیاری مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان خود، بر مشکلات فائق خواهد آمد و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهلت اسکان زلزله‌زدگان ترکیه در اماکن ترکیه نظیر خوابگاه‌ها به پایان رسیده است و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم زلزله‌زده برای ترک این اماکن است.
روز گذشته مهلت اسکان زلزله‌زدگان ترکیه در اماکن ترکیه نظیر خوابگاه‌ها به پایان رسید و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم زلزله‌زده برای ترک این اماکن است.
کریدور شمال-جنوب که به‌ویژه در دولت حاضر و پس از آغاز بحران اوکراین به کرات درباره آن صحبت شده، دستمایه گزارشی از سوی مرکز پژوهش‌های اتاق ایران است. این گزارش، نسبت به اغراق بیش از حدی که درباره عواید مالی و سیاسی این گذرگاه شده است، انتقاد می‌کند و با تکیه بر آمار نشان می‌دهد که سهم بالقوه این کریدور از تجارت جهان بسیار اندک بوده و تنها برش کوچکی از کیک تجارت جهانی است.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر رفع مشکلات فعالان اقتصادی حوزه فناوری‌های نوین، دیجیتالی و اینترنتی تصریح کرد: در دولت مصوب شده تا همه دستگاه‌های دولتی موظف به تهیه پیوست دانش بنیان شوند.
عکسی که در زیر ملاحظه می‌کنید، صحنه‌ای از مراسم سوگواری برای ناصرالدین‌شاه در تکیه دولت تهران را به تصویر کشیده است.
اعضای دولت جدید ترکیه امروز با ادای سوگند کار خود را آغاز کردند.
سخنگوی دولت گفت: مردم می‌گویند بروید و مذاکره کنید، نمی‌گویند بروید و سازش کنید. مگر این دولت مذاکره نمی‌کند؟ هم مذاکره می‌کند هم تحریم‌ها را خنثی‌سازی می‌کند، هم سرمایه‌گذاری خارجی را بالا می‌برد، هم به مردم تکیه دارد، اما نه اینکه مذاکره کند اما به میدان پشت کند یا مذاکره کند اما به مردم اعتماد نکند.
گروهی از افراد ناشناس، دفتر یکی از احزاب مخالف دولت ترکیه را در استانبول هدف تیراندازی قرار دادند.
تصاویری از اعتراض مردم ترکیه نسبت به زلزله اخیر و عدم آمادگی دولت در مهار آن مشاهده می‌کنید.
شش روز پس از زلزله هفته پیش و ریزش بخش زیادی از ساختمان‌های شهرهای زلزله‌زده مناطق جنوبی ترکیه، دولت حکم بازداشت دست‌کم ۱۳۰ نفر را صادر کرد که ساخت‌وساز این ساختمان‌ها نقش داشته‌اند.
وزیر امورخارجه با بیان اینکه با دولت‌ها و ملت‌های ترکیه و سوریه ابراز همدردی می‌کنم، گفت: آماده هرگونه مساعدت هستیم.
سخنگوی دولت گفت: با شروع به کار دولت سیزدهم، مسیر کشور مجدد رو به رشد شده است چرا که مجدداً به به توان داخلی تکیه کرده‌ایم.
مسئولان ترکیه با بیان اینکه حملات زمینی به شمال سوریه به زودی آزاد خواهد شد، گفتند که احتمال دارد در جلسه امروز هیئت دولت در این مورد تصمیم گیری شود.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه کلید واژه دولت قبل این بود که میز مذاکرات مشکلات را حل می‌کند، اظهار کرد: این دولت معتقد است تعامل با جهان بدیهی است، اما شاه کلید حل مشکلات در داخل و توجه به نخبگان و بروز استعداد‌ها و تکیه بر توان داخلی است.
«مولود چاووش اوغلو» گفت: برای تحقق صلح در سوریه باید با دمشق وارد مذاکره شویم و بدون آشتی دولت سوریه با گروه‌های مخالف دمشق، تحقق ثبات در این کشور ممکن نیست.
دولت ترکیه نشست امنیتی را با موضوع تسلیح جزایر واقع در دریای اژه برگزار می کند.
در تکیه‌های عزاداری، زنان ناصرالدین شاه جایگاه مخصوصی داشتند. مراسم تعزیه زمان ظهر آغاز و زمان غروب آفتاب تمام می‌شد و شاه با زنانش تا آخر مراسم تکیه را ترک نمی‌کردند. آن‌ها می‌توانستند هر زمان که مایل باشند در محرم برای روضه‌خوانی و دیدن تعزیه به تکیة دولت بروند بدون اینکه کسی آن‌ها را ببیند.
وزیر کشور جمهوری چک می‌گوید ترکیه دروازه‌های اروپا را به روی پناهجویان سوری باز کرده است و این مسئله به افزایش موج پناهجویان در اروپا منجر شده است.
رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت مسئله اقتصاد را به برجام گره نزد و با خودکفایی و تکیه بر نیروی جوان کار خود را آغاز کرد، اظهار کرد: امیدواریم این روند بهبود یابد.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز اعلام کرد که کشورش در حال تدوین سیاست خارجی بوده که محوریت آن، بی‌طرفی و تکیه بر پیشرفت اقتصادی است.
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه برای حل چالش‌ها و مشکلات کشور باید به منابع، ایده‌ها، مدیریت و سرمایه‌های مردمی تکیه کنیم، بر اهمیت نقش بسیج در ایجاد حلقه میانی دولت و مردم تاکید کرد.
ناصر الدین شاه در سال ۱۲۸۳ هجری قمری به دوستعلی خان معیرالممالک دستور داد تا همراه ساخت کاخ شمس‌العماره تکیه بزرگی هم در کنار آن بنا کند. معیر الممالک از همان زمان دست به کار شد و هنرمندان و معماران مشهور تهران را برای این کار گرد آورد.
اکنون که بیش از 110 سال از اکتشاف این کالای راهبردی در جنوب ایران می گذرد، واحد انتشارات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با درک عمیق از لزوم توجه به تاریخ پر فراز و نشیب صنعت نفت ایران و نیاز به روایت یک دست، جامع و مستند، چند سال است که با تکیه بر تحقیقات تاریخی-علمی، محصولات فرهنگی در زمینه «تاریخ صنعت نفت ایران» را تولید کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد تا خزاعی در جایگاه پانزدهمین مدیری که در تاریخ جمهوری اسلامی بر این کرسی حساس تکیه زده، مامور به تغییرات در ساختار سینمای ایران شود؛ ماموریتی که در حکم انتصاب خزاعی به آن اشاره شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ