نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری مردم و فداکاری نیروهای امنیت خط بطلانی بر اغتشاش گری و آشوب طلبی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمن بیشتر از یک سال پیش برای خرابکاری و اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بود و فوت خانم مهسا امینی بهانه‌ای بود که اگر هم فوت نمی‌کرد، این اغتشاش‌ها توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود و آن را اجرایی می‌کرد که با هوشیاری مردم برنامه‌های دشمن شکست خورد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید «قنبری» گفت: مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.
رضایی با اشاره به اینکه دشمن موضوع زن را در ایران هدف قرار داده است چراکه از نوع تربیت زنان، احیای مادری در ایران و فداکاری آن‌ها برای دین و وطن در ترس است اظهار کرد: دشمن از غیرت مردان و حیای زنان ایران در ترس است بنابراین حجاب را دستاویزی قرار داده است برای ایجاد اختلاف در کشور که البته با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهد برد.
متأسفانه افرادی که درصدد هستند خود را زبان مردم جا بزنند در عین حال که هرچه به فکر و زبانشان بیاید می‌گویند و وحدت و امنیت کشور را دچار مخاطره می‌کنند، حاضر نیستند در برابر خطر فزاینده عناصر تروریستی این مجموعه سخن بگویند یا در برابر آن‌ها بایستند. در این شرایط حساس، وظیفه نیرو‌های امنیتی برای مقابله با موج در حال رشد تروریسم بسیار خطیر است. آن‌ها باید با هوشیاری بیشتر نقشه‌های دشمنان وحدت کشور را نقش بر آب کنند.
رئیس‌جمهور گفت: دولت با تکیه بر هوشیاری مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان خود، بر مشکلات فائق خواهد آمد و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» در کرانه باختری مردم فلسطین را به هوشیاری و وحدت صف دعوت کرد و گفت که صهیونیستها جایی در سرزمین فلسطین ندارند.
سران قوا با اشاره به شکست و ناکامی دشمنان، در جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کردند: سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وزیر اطلاعات گفت: دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ای به دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است، اما با همکاری مردم، مسئولان و تدابیر حکیمانه رهبری شاهد شکست دشمن هستیم.
افرادی که با راه اندازی یک کارگاه بزرگ در مشهد زردچوبه های تقلبی را روانه بازار و سفره های مردم می کردند در حالی با هوشیاری پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند که ماسه، نان خشک، ذرت و رنگ های صنعتی را برای تولید این ماده غذایی در هم می آمیختند.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز که با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی و مجاهدت‌های نیرو‌ها و مسئولان انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، توطئه اصلی دشمن خنثی شده است، همه مسئولان ذیربط باید تلاش کنند که بواسطه نوسانات ارزی و اقتصادی، فشار مضاعفی به مردم وارد نشود و دشمن نتواند از این ناحیه سوءاستفاده کند.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بصیرت و هوشیاری مردم تربت‌حیدریه، بزرگترین مانع همسویی آنها با عوامل ایجاد اغتشاشات در این خطه شد.
سردار سلیمانی گفت: در طول تاریخ، استکبار در کشورهای اسلامی بخصوص ایران فتنه‌های زیادی را ایجاد کرده اما همیشه این فتنه‌ها با هوشیاری مردم، عملکرد به موقع نخبگان، اقدام سریع و دقیق نیروهای امنیتی و انتظامی خنثی شده است.
وزیر اطلاعات گفت: مقابله با توطئه دشمنان در روزهای اخیر نیازمند هوشیاری همه جانبه مردم است و حضور مردم در صحنه، دشمن را مأیوس خواهد کرد.
اسماعیل زارعی کوشا امروز، چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران استان، اظهار کرد: با وجود «فضاسازی سنگین رسانه‌ای دشمن» در سقز، به دلیل هوشیاری مردم مشکل خاصی در این شهر نداریم.
وزارت خارجه سوریه در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران تاکید کرد که با هوشیاری مردم و درایت رهبری، ایران بر حوادث جاری فائق خواهد آمد.
نماینده، ولی فقیه در کردستان وحدت و یکدلی را تنها راه مقابله با دشمن دانست و بر ضرورت دعوت ماموستا‌ها و روحانیون از مردم استان به حفظ آرامش و هوشیاری در برابر فتنه‌ها تاکید کرد.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلاش دشمنان برای سوریه سازی ایران با هوشیاری و بصیرت مردم ناکام خواهد ماند.
نخعی گفت: با هوشیاری نیرو‌های نظامی، انتظامی و نیز مردم، نقشه‌های این افراد در ایجاد ناامنی و بر هم زدن آرامش جامعه عملی نشد و شهر تحت کنترل انتظامی قرار گرفته است.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان از وحدت، انسجام و حرکت ملت ایران در مسیر غلبه بر مشکلات و خنثی‌سازی تحریم‌ها به شدت ناراحت و عصبانی هستند تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران قصد دارند با ایجاد هیاهو و بلوا توفیقات و دستاوردهای ملت ایران در یک سال اخیر را تحت شعاع قرار دهند اما با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهند برد.
شهرهای کشورمان طی روز و شب شنبه با هوشیاری مردم شاهد فروکش اغتشاشات و آشوب‌ها بودند؛ همچنین در برخی از شهرها شاهد تجمع و راهپیمایی خودجوش مردم در محکومیت هتک حرمت به مقدسات بودیم.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تاکید بر هوشیاری مردم در شناخت عملیات روانی دشمن، تصریح کرد: اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش کنونی ملت خدشه‌دار شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: شور و شعور وصف ناپذیر مشتاقان حسینی امسال آنچنان اوج گرفت که انگلیسی‌ها به فکر ایجاد فتنه افتادند که این فتنه با هوشیاری مرجع عالیقدر و مردم عراق خنثی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ