اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان پس از پیروزی تیمش مقابل بنگلادش گفت: هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد.
به عقیده لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، حضور ستاره هایی چون مسی سطح MLS را ارتقا می بخشد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام گفت: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های بالا سطح روابط اقتصادی‌مان با ویتنام مناسب نیست و حجم مبادلات تجاری‌مان کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار در سال است .
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
در اثر این اتفاق، مریم باقرزاده زن دوچرخه‌سوار دچار خونریزی مغزی شده و سطح هوشیاری او در حال حاضر پنج است.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امیدوار است گوناگونی حریفان ایران در بازی‌های دوستانه به کمک ملی‌پوشان بیاید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
اصفهان- فرماندار ورزنه گفت: در سال‌های اخیر یک پنجم اراضی کشاورزی شهرستان ورزنه زیر کشت محصول رفته است و زمین‌های بایر به کانون ریزگرد تبدیل شدند.
رئیس جمهور گفت: سطح تجارت میان ایران و آفریقا در سطح مناسبی نیست و هیچکدام از ما راضی به این مقدار از روابط تجاری نیستیم.
تشخیص سپسیس غالبا دشوار است با این حال، در کودکان بیشتر با تنگی نفس، خواب‌آلودگی و کاهش سطح هوشیاری شناخته می‌شود. یکی از نشانه‌های هشداردهنده‌ای که پزشکان از والدین می‌خواهند به آن توجه کنند، گریه ضعیف و با صدای زیر است که با گریه عادی کودک فرق دارد. همین‌طور وجود این نشانه‌ها می‌تواند هشدار دهنده باشد:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزاش تعداد مسمومین با الکل متانول، به ۱۹ نفر خبر داد. دکتر حسین پور در ادامه افزود: دو نفر از بیماران، دچار کاهش سطح هوشیاری و بستری بخش ICU هستند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حد اروپا بود.
رئیس جمهور کشورمان در جریان نشست خبری مشترک با رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان گفت: میزان روابط فعلی را کافی نمی‌دانیم و معتقدیم باید سطح روابط توسعه پیدا کند.
رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی در بیمارستان بستری شد.
سطح هوشیاری وزیر ورزش و جوانان به عدد ۱۴ رسید که این مسئله نشان دهنده بهبود وضعیت وی است.
تسنیم به نقل از یکی از پزشکان معالج وزیر ورزش، اعلام کرده سطح هوشیاری سجادی بالا آمده است.
کرمان - رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان همچنان در بخش مراقبتهای ویژه تحت مراقبت قرار دارد و سطح هوشیاری ایشان قابل قبول است.
فرشید لک بازیکن سابق تیم های نیروی زمینی، سایپا و نفت مسجد سلیمان در کما بسر می برد و سطح هوشیاری او 3 است.
طیف بیماری از یک بیماری با تب خفیف تا یک تابلوی بالینی شدید با تب بالا و درد و ناراحتی شدید شکمی و عوارض مختلف می‌تواند متنوع باشد. در مناطقی که تیفوئید یک بیماری بومی است ممکن است برخی مبتلایان بدون علامت بوده و یا تنها علائم خفیفی از بیماری را بروز دهند. در موارد شدید بالینی که با کاهش سطح هوشیاری نیز همراه شده است، میزان مرگ و میر بالا می‌رود.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید، اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هوشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ها این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
مصرف یک صبحانه حاوی کربوهیدرات بالا با سطح بالاتری از هوشیاری صبحگاهی همراه است. در مقابل، صبحانه حاوی پروتئین بالا با سطح هوشیاری کمتری ارتباط دارد.
محققان عوامل مرتبط با تغییرات روزانه در سطح هوشیاری صبحگاهی را بررسی کردند. آن‌ها تاثیر خواب شب قبل، فعالیت بدنی در روز قبل، ترکیب غذایی صبحانه و سطح قند خون بعد از صبحانه را بر هوشیاری صبحگاهی ارزیابی کردند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: وظیفه اصلی ما هوشیاری، رصد و محو تهدیدات از مبدأ، حفظ و ارتقای سطح ثبات امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ