معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش با تمام توان از مرزها حفاظت و حراست می‌کند، گفت: هوشیاری نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز بر هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز تأکید کرد.
روش علمی می‌تواند فعالیت الکتریکی را که هنگام پریدن به درون دریاچه‌ای یخ زده در مغز جرقه می‌زند توضیح دهد، اما نمی‌تواند توضیح دهد که چرا یک تجربه ذهنی از نشاط با آن همراه است.
متأسفانه افرادی که درصدد هستند خود را زبان مردم جا بزنند در عین حال که هرچه به فکر و زبانشان بیاید می‌گویند و وحدت و امنیت کشور را دچار مخاطره می‌کنند، حاضر نیستند در برابر خطر فزاینده عناصر تروریستی این مجموعه سخن بگویند یا در برابر آن‌ها بایستند. در این شرایط حساس، وظیفه نیرو‌های امنیتی برای مقابله با موج در حال رشد تروریسم بسیار خطیر است. آن‌ها باید با هوشیاری بیشتر نقشه‌های دشمنان وحدت کشور را نقش بر آب کنند.
رهبر انقلاب همچنین نفس آمادگی نیروهای مسلح را برای دشمنان  بازدارنده و هوشیاری در مقابل طراحان پشت صحنه حوادث را کاملاً ضروری خواندند.ایشان با اشاره به حرف و اقدام احتمالی عناصر کم قدرت، گفتند: نباید ذهن‌ها را بر اینگونه اقدامات و حرفها متوجه و متمرکز کرد بلکه باید طراحان اصلی و پشت صحنه را دید.
هلال احمر نشانه‌های کاهش هوشیاری در حین رانندگی را بیان کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: در شرایط فعلی کشور هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع ضروری است.
وزیر دفاع با بیان اینکه رزمایش آمریکا با ۵۰ کشور در خلیج فارس را با هوشیاری رصد می‌کنیم، گفت: برگزاری چنین رزمایشی دلایل مختلفی دارد؛ یکی آمادگی و دیگری بحث روحیه دادن به نیروهایشان است.
سطح هوشیاری وزیر ورزش به ۱۴ رسید
سران قوا با اشاره به شکست و ناکامی دشمنان، در جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کردند: سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است.
بهبود کیفیت خواب می‌تواند بر بسیاری از بخش‌های زندگی ما تاثیر بگذارد، از جمله ایمنی افرادی که مشاغلی دارند که اشتباهات آن‌ها می‌تواند کشنده باشد، از جمله آتشفشان‌ها، پرستاران و خلبانان.
فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.
یک هوادار مکزیکی برای آوردن مشروبات الکلی به ورزشگاه از یک ترفند عجیب استفاده کرد اما با هوشیاری نیروهای امنیتی قطر ناکام ماند.
سردار سلیمانی گفت: در طول تاریخ، استکبار در کشورهای اسلامی بخصوص ایران فتنه‌های زیادی را ایجاد کرده اما همیشه این فتنه‌ها با هوشیاری مردم، عملکرد به موقع نخبگان، اقدام سریع و دقیق نیروهای امنیتی و انتظامی خنثی شده است.
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمنان قصد دارند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند اما به دلیل اینکه ما آماده و هوشیار هستیم، ناکام مانده‌اند.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمنان قصد دارند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند اما به دلیل اینکه ما آماده و هوشیار هستیم، ناکام مانده‌اند.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری مردم و فداکاری نیروهای امنیت خط بطلانی بر اغتشاش گری و آشوب طلبی بود.
سران سه قوه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته‌های اخیر قدردانی کردند.
نخعی گفت: با هوشیاری نیرو‌های نظامی، انتظامی و نیز مردم، نقشه‌های این افراد در ایجاد ناامنی و بر هم زدن آرامش جامعه عملی نشد و شهر تحت کنترل انتظامی قرار گرفته است.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تاکید بر هوشیاری مردم در شناخت عملیات روانی دشمن، تصریح کرد: اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش کنونی ملت خدشه‌دار شود.
رئیس مجلس خبرگان گفت: بر همه زائرین لازم است هوشیاری لازم را در برابر توطئه‌های آمریکایی و اسرائیلی داشته باشند و اجازه ندهند برخی اختلافات و مسائل سیاسی به این اجتماع عظیم ضربه وارد کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیرو‌های مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ی آسمان ایران اسلامی را صیانت کند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر ضرورت آمادگی و هوشیاری نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ