دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند با جنگ روانی و بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور، جامعه را نگران کنند، گفت: در این وضعیت هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به موقع ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: به نوبه خود از همه افراد و رسانه‌هایی که در چند روز گذشته برای معرفی شورای نگهبان تلاش کردند تشکر می‌کنم.
دبیر شورای نگهبان گفت: مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی‌ استان‌ها باید وظایف‌شان را به درستی و با دقت انجام بدهند و در این رابطه مراقبت لازم داشته باشند تا حقی از مردم و داوطلبان ضایع نشود.
در مورد استفاده از شبکه‌های ماهواره ای، شبکه‌های اجتماعی، حجاب و ده‌ها مساله دیگر شاهد تحولات اجتماعی هستیم.
علی جنتی وزیر پیشین و مستعفی وزارت ارشاد دولت روحانی گفت: وقتی ایشان به عنوان، ولی فقیه از حرکتی که ما داریم انجام می‌دهیم رضایت ندارند، چرا باید ادامه دهیم؟
در مورد حوزه خلیج‌فارس اقداماتی که در حال انجام است، از جمله بهبود روابط با عربستان سعودی اقدامات مثبت و بسیار خوبی است و آینده‌اش روشن است و به‌تدریج سایر کشور‌ها و حتی روابط با بحرین نیز به سمت عادی شدن پیش می‌رود. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند با همسایگان خود رابطه نزدیک و سازنده داشته باشیم و دولت سیزدهم هم در این جهت گام برمی‌دارد، اما در مورد جمهوری آذربایجان بر اثر اشتباهات فراوانی که رخ داده رابطه بسیار خوبی که با این کشور در دولت قبل برقرارشده بود، به هم خورده است.
دبیر شورای نگهبان گفت:‌ برای حل مشکلات کشور در هیچ سطحی بن‌بست وجود ندارد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی فاش ساخت «اسرائیل» پیشتر در یک جبهه با دشمنان خود می‌جنگید اما اعتراف می‌کنم ارتش بایستی اینک خود را برای چالش بزرگ نبرد در همه جبهه‌ها و همزمان آماده کند.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) آیت‌الله احمد جنتی بار دیگر با رأی اعضا به‌عنوان رئیس انتخاب شد.
آیت الله احمد جنتی گفت: سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند. آنان مقید بودند که باید شکم مردم سیر باشد.
آیت‌الله احمد جنتی گفت: دشمنان هر چه خواستند برای نظام مشکل ایجاد کنند، خداوند اجازه نداد و باید شکرگزار درگاه باری تعالی باشیم.
آیت‌الله جنتی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و با بیان این‌که «جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارند» افزود: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن‌ها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را آغاز کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل آن تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را شروع کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل ان تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
دبیر شورای نگهبان گفت: هر مجموعه‌ای که به پشتوانه فعالیت‌های پژوهشی متکی نباشد، دچار روزمرگی می‌شود و مشکلات حل نشده، همچون زخم‌های کهنه، نشاط و پویایی‌اش را از بین می‌برند.
جنتی با تاکید بر اینکه فقدان روحیه بسیجی، زندگی ذلت‌بار را به دنبال دارد، به عبرت‌های تاریخ معاصر ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در تاریخ کشورمان وقایعی وجود دارد که هر ایرانی آزاده‌ای از مرور آن‌ها احساس حقارت می‌کند.
دبیر شورای نگهبان گفت: حضور غیرتمندانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به معنای عدم وجود مشکلات نیست، بلکه به این معناست که برای حل مشکلات کشور به بیگانگان امید نبسته‌اند.
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی چاره‌ای جز این ندارند که با واقعیتی به نام ایران مقتدر و با عزت کنار بیایند و به آن احترام بگذارند.
دبیر شورای نگهبان گفت: عمل بر اساس تقوا و صداقت باید سرلوحه مدیران و مسئولان شورای نگهبان قرار گیرد تا در انجام وظایف خود دچار سستی یا خروج‌ از مدار اخلاق، انصاف و عدالت نشوند.
آیت الله جنتی گفت: در وقایع اخیر همه دشمنان ایران اسلامی به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمود‌های رهبری و بصیرت مردم شریف ایران، همچون گذشته ناکام ماندند.
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی دشمنی خود با این مردم شریف را کنار نگذاشته‌اند بلکه نوع دشمنی تغییر کرده و امروز عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد، میدان مبارزه جهان استکباری با ایران اسلامی است.
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید از همه فرصت‌ها برای اعلام حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برد، گفت: امیدواریم رییس جمهور محترم از این فرصت برای دفاع از حقوق مردم مسلمان ایران استفاده نمایند؛ ایشان سخنگوی ملتی است که هرگز بر سر عزت خود معامله نخواهد کرد و در مقابل جهان سلطه سر فرو نخواهد آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ