اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه صنایع برای دریافت برق به ۳ گروه تقسیم شدند، گفت: رشد مصرف انرژی کلیه صنایع کشور از ابتدای خرداد تاکنون ۱۱.۵ درصد بوده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت:کمیسیون تلفیق با پیشنهادات دولت در زمینه افزایش مالیات بر ارزش افزوده به جهت آثار تورمی که بر مردم تحمیل می‌شود، مخالفت کرد.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: تفاهم‌نامه‌ای با یک شرکت خودروسازی خصوصی و امور رفاهی مجلس منعقد شده بود، آن هم زمانی که هنوز ممنوعیت فروش حواله خودرو وضع نشده بود.
سخنگوی وزارت صمت از تحویل ۲۵۰ هزار خودرو به متقاضیان سامانه یکپارچه در اردیبهشت و خرداد خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نوبت‌دهی زمان تحویل خودروهای داخلی اواخر فروردین‌ مشخص می‌شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت سیزدهم از ۲۳ درصد تکمیل شبکه ملی اطلاعات که از دولت قبل تحویل گرفت، به میانگین ۶۰ درصد ارتقا و تکمیل اطلاعات دست یافته است.
سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان با رد برخی ادعاها اعلام کرد: ممنوعیت تجلیل از عید نوروز در افغانستان صحت ندارد.
سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با افزایش تولید و واردات خودرو، عرضه سال آینده بهبود یافته،وزارت صمت تلاش می‌کند همه متقاضیان مرحله ثبت نام تا تحویل را سپری کنند.
سخنگوی دولت در خصوص ارائه محتوای بسته پیشنهادی ارزی مجلس به دولت گفت: چنین بسته‌ای به دولت تحویل نشده است و در صورتی که مجلس طرح مشخصی برای مدیریت ارز داشته باشد در دولت بررسی خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برنامه واردات ۱۰۰ هزار خودرو به کشور، گفت: بخش اعظم خودروهای وارداتی سه ماهه تحویل متقاضیان می‌شود و فقط بخش کوچکی فوری و یا شش ماهه تحویل خواهد شد.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز تصریح کرد: تحویل تسلیحات دوربرد به اوکراین، اهداف نظامی روسیه را تغییر نمی‌دهد.
پیشوا- سخنگوی دولت با بیان این که دولت تورم را ۶۰درصدی تحویل گرفت و اکنون به ۴۰ درصد رسانده است، گفت: رشد اقتصادی کشور بالای پنج درصد است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: کرملین در حال تجزیه و تحلیل وضعیت مربوط به تعیین سقف قیمت نفت است و برخی از مقدمات برای مقابله با چنین روندی فراهم شده است.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در این حادثه که شامگاه سه‌شنبه - ۲۴ آبان - رخ داده است، کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل حادثه به رغم اینکه جوان ۲۲ ساله فاقد علایم حیاتی بود تحت اقدامات احیای قلبی ریوی تحویل اتاق احیای مرکز تروما دادند که متاسفانه اقدامات موثر نبود و فوتش تایید شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جلسه پرسش و پاسخ با انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: تا دلتان بخواهد دولت سیزدهم موارد حضور در متن مردم در حوادث دارد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره نامه تروئیکای اروپایی درخصوص پهپاد‌های ایران گفت: این نامه را دریافت کرده‌ایم، اما من نمی‌توانم بیش از این اطلاعاتی ارائه دهم و تنها باید بگویم که ما هر آنچه از سوی کشور‌های عضو سازمان مطرح می‌شود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در روز شنبه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به شهر تهران تخصیص داده میشود.
سخنگوی شرکت آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد، پس از اینکه شرکت مذکور متوجه شد ربات‌های اسکات به طور کامل نیازهای مشتریانش را برآورده نمی‌کند، آزمایش آنها را متوقف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران اخبار منتشر شده در خصوص تحویل پهپاد به روسیه به منظور استفاده در جنگ اوکراین را بی اساس دانسته و آن را تایید نمی کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران اخبار منتشر شده در خصوص تحویل پهپاد به روسیه به منظور استفاده در جنگ اوکراین را بی اساس دانسته و آن را تایید نمی کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: با تلاش‌های مستمر همکاران نمایندگی‌های کشورمان در عراق و نیز همکاری دوایر ذیربط دولت عراق، پیکرهای این عزیزان صبح امروز وارد کشور شد و به منظور طی مراحل قانونی، تحویل مراجع ذیربط شده است.
فوزی برهوم سخنگوی حماس گفت که ادامه عدم تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی جنایتی شنیع است که خوی وحشیانه آنها را آشکار می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ