اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
لاریجانی گفت در مقوله قدرت با جامعه ای باید کار بکنید که بتوانید با آنها تعریف مشترک داشته باشید. مگرهنرمندان چه می خواهند؟ می خواهند زندگی ای داشته باشند که آثار هنری خلق کنند. خب ما نمی خواهیم بسترش را فراهم کنیم؟ چرا؟ با همه اینها می شود مفاهمه صورت بگیرد .
سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجان معتقد است دوره ای بودن مسابقات لیگ برتر باعث می‌شود که قرعه‌کشی رقابت‌ها چندان اهمیتی نداشته باشد.
برخی‌ها مانند دکتر سید حسین نصر و استاد سیدمصطفی محقق داماد خاطراتی (مستقیم یا غیرمستقیم) از علامه نقل کرده‌اند و این خاطرات، شبهاتی را در ذهن خواننده رقم زده است؛ و در کنار همه آنان، محسن کدیور با دسته‌بندی این خاطرات و شایعات، و دسته‌بندی برخی موارد مبهمِ موجود در دیگر کتب تاریخی، صورت‌بندی جامعی از موضوع عرضه کرده است.
یکی از تقابل های جذاب هفته بیست و نهم لیگ برتر میان پیام نیازمند و سپاهان با رشید مظاهری رخ خواهد داد.
وضعیت کرانه باختری یک نبرد واقعی میان دو راهبرد است؛ الحاق از سوی صهیونیست ها و تثبیت مقاومت مسلحانه از سوی جوانان فلسطینی، تقابلی است که وضعیت کرانه باختری را برای همه حیرت‌انگیز کرده است.
میشائیل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ درباره تقابل امشب این تیم برابر منچسترسیتی صحبت کرد.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد رقابت حساس دو تیم میلان و ناپولی در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.
ازبکستان در نیمه اول بازی با اندونزی به نتیجه تساوی رسید و عراق با یک گل به برتری دست یافت.
رامون دیاز، سرمربی تیم الهلال، حضور در رقابت‌های لیگ عربستان با تیم ذخیره به دلیل فشار بازی‌ها در دوره جاری را تکذیب کرد.
در آستانه بازی پرسپولیس و ذوب آهن همه نگاه‌ها به تقابل دوباره یحیی گل محمدی و مهدی تارتار است.
محمدرضا عباسی می‌گوید شرایط تقابل با استقلال در جام حذفی متفاوت است و تراکتور با تمرکز بالا وارد مسابقه آینده خواهد شد.
دروازه‌بان کنگویی-فرانسوی تیم لانس در لحظات پایانی بازی با پاریس حرکتی را اجرا کرد که همه را به یاد احمدرضا عابدزاده انداخت.
دیدار پیکان و پرسپولیس در شرایطی برگزار می‌شود که همه نگاه‌ها در این مسابقه به تقابل مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی است.
امانوئل پتیت، هافبک سابق تیم ملی فرانسه، تقابل با تیم ملی انگلیس را دشوار توصیف کرده است.
نمایی از رختکن تیم ملی قبل از بازی با آمریکا منتشر شده و همه چیز آماده این تقابل حساس است.
صدر اعظم آلمان بدون اشاره به سرازیر شدن انبوهی از تسلیحات مرگبار به سوی اوکراین در تقابل غرب با مسکو، ادعا کرد: جنگ اوکراین علیه همه غرب است!
استقلال و فولاد در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که همه در انتظار تقابل وریا با تیم سابقش هستند.
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
«از سال 2019، چین اصلی ترین رقیبِ ایالات متحده آمریکا در توسعه و گسترش طرح های فضایی با محوریت کُره ماه بوده است. در سال 2022، روند تقابل ها میان دو کشور به شدت اوج گرفته است. مساله ای که مخصوصا در بحبوحه جنگ اوکراین و تشدید تقابلات میان چین و روسیه با کشورهای غربی، شدید تر نیز شده است. در این رابطه شاهدیم که هم چین و هم آمریکا مواضع سخت و تهاجمی را علیه یکدیگر و نیاتشان در مورد فضا و در کنترل گرفتن کُره ماه مطرح می سازند. با این همه، اغلب کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که روند تقابل چین و آمریکا در این حوزه، به درگیری نظامی مستقیم ختم نخواهد شد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ