ازبکستان در نیمه اول بازی با اندونزی به نتیجه تساوی رسید و عراق با یک گل به برتری دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی در هفته دوم با تساوی به پایان رسید.
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال شمس آذر و هوادار بدون گل به پایان رسید.
نیمه نخست فینال تورنمنت کافا با وجود مصدومیت های بازیکنان دو تیم بدون به ثمر رسیدن گل به پایان رسید.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
نیمه نخست بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در شرایطی با تساوی به پایان رسید که ملی‌پوشان ایران نتوانستند در یک نیمه موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه حریف آفریقایی خود داشته باشند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان دقت لازم را نداشتند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که تیم اصفهانی نمایش بهتری از سرخپوشان داشت و یک گل هم زد که داور آن را آفساید اعلام کرد.
نیمه نخست بازی پرسپولیس و صنعت نفت در آبادان با تساوی به پایان رسید.
نیمه نخست بازی دو تیم فوتبال فولاد و سپاهان با تساوی به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.
مصاف پرسپولیس و ذوب‌آهن در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسید که عملکرد سرد و کسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود.
نیمه اول دیدار تیمهای فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسیدکه عملکردسردوکسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود
مصاف صنعت نفت آبادان و استقلال در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و آلومینیوم در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
نیمه نخست دیدار تیم های هوادار و ملوان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بدون این که موقعیت خطرناکی روی دروازه ها خلق شود با تساوی به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سنگال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که این تیم با تغییرات زیادی نسبت به دیدار با اروگوئه وارد میدان شده بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران با تساوی به پایان رسید.
نیمه اول این مسابقه در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که به خصوص در دقایق شاهد یک بازی تماشایی از شاگردان قلعه نویی و حسین خانی بودیم.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان بدون آنکه دو دروازه به طور جدی تهدید شوند با تساوی به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ