لاریجانی گفت در مقوله قدرت با جامعه ای باید کار بکنید که بتوانید با آنها تعریف مشترک داشته باشید. مگرهنرمندان چه می خواهند؟ می خواهند زندگی ای داشته باشند که آثار هنری خلق کنند. خب ما نمی خواهیم بسترش را فراهم کنیم؟ چرا؟ با همه اینها می شود مفاهمه صورت بگیرد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
منصور حقیقت‌پور از نزدیکان لاریجانی که در انتخابات پیش‌رو اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده درباره احتمال ائتلاف با اعتدالی‌ها، گفت: «هنوز بحث ائتلافی مطرح نیست، شاید الان دارای مواضع مشترکی با یکدیگر باشیم و همه منتقد وضعیت جاری کشور باشیم، ولی هنوز برای هیچ ائتلافی صحبت نشده است.»
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
اصلاح‌طلبان هم تصور می‌کنند باتوجه به نوع نگاه منفی جامعه به ائتلاف‌هایی که در جریان انتخابات سال۹۲ و مجلس دهم شکل گرفت، اکنون با نیرو‌های خود وارد انتخابات شوند. در واقع دیگر میل و رغبتی نه از سوی لاریجانی وجود دارد و نه اصلاح‌طلبان. لاریجانی هم باتوجه به تندروی عجیب و غریب برخی نیرو‌های اصلاح‌طلب که دیگر چهره‌ای اپوزیسیون به خود گرفته‌اند، نمی‌خواهد همراه آنان شود.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط سوئد، واکنش نشان داد و خواهان اخراج سفرای سوئد از ممالک اسلامی شد.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط سوئد، واکنش نشان داد و خواهان اخراج سفرای سوئد از ممالک اسلامی شد.
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
همانطور که لاریجانی و ناطق نوری را تحمل نکرد. حالا نیز نوبت به قالیباف رسیده که از سوی این گروه تحمل نشود؛ بنابراین اختلاف و تضاد بین این گروه و رئیس مجلس شورای اسلامی کاملا جدی است.»
گمانه‌زنی درباره قصد علی لاریجانی برای ورود به رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و تکذیبیه ای او در این باره در فضای سیاسی و روزنامه‌های صبح کشور بازتات پررنگی داشته است. در مطلب پیش رو گزیده ای از این موضع گیری‌ها را می‌خوانید.
منصور حقیقت‌پور، نماینده دور نهم مجلس نیز با بیان اینکه در حال حاضر قرائن و شواهدی مبنی بر حضور شخص لاریجانی در انتخابات نمی‌بینیم، تصریح کرد هنوز تا انتخابات مدت زیادی مانده و تهیه و حمایت از لیست از الان منطقی نیست.
رئیس سابق مجلس، ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را کلید زده است و قصد دارد با ارائه لیستی در انتخابات فعالیت کند.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ خبری از حضور لاریجانی در رقابت انتخاباتی مجلس با ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
سخنگوی شورای نگهبان درباره ثبت نام کاندیدا‌هایی که محکومیت‌های قضایی دارند، گفت: مبنای شورای نگهبان قانون است طبیعتا اگر قانون اصلاح شد، قانون جدید مبنا خواهد بود. طحان نظیف درباره الکترونیکی شدن انتخابات گفت: بحث جدیدی نسبت به انتخابات سال گذشته در خصوص انتخابات الکترونیکی مطرح نشده است. ما با انتخابات الکترونیکی مشکلی نداریم مشروط بر اینکه برای حصول اطمینان از امنیت آرای مردم، زیرساخت‌های لازم فراهم شود.
محمدجواد لاریجانی گفت: ما خجالت نمی‌کشیم از اینکه مطرح کنیم در دنیا که افکار ما منبعث از اسلام است. افتخار می‌کنیم به این قضیه. احیای حرکت اسلامی خودش بخش مهمی از این جهت حق‌گرایی مقابله با سلطه است. ما وقتی می‌خواهیم راجع به خودمان صحبت کنیم سرچشمه‌ی قدرت را فراموش نکنیم.
یکی از نزدیکان لاریجانی گفت: وی درمورد اوضاع کشور نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی دارد لذا نظرات خود را در قالب مشاوره به مسئولان عالی رتبه کشور منتقل می‌نماید.
لاریجانی ادامه داد: او خودش حلال مسائل بود و بار را به مدیر ارشد کشور واگذار نمی‌کرد، یعنی مدام پناه ببرد به رهبری و بگوید شما دستور دهید. ممکن بود یکی دو مورد هم ناچار می‌شد ولی در کل خودش حل می‌کرد و این بسیار ویژگی خوبی است.
علی لاریجانی گفت: ‏حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهر‌ها به‌خصوص ‎ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید. ‏جوانان عزیز توجه فرمایند که امروز اقداماتی که فضای آرامش را از کشور بگیرد، با هر زمینه‌ای که انجام شود، موجب سوءاستفاده بغض‌آلود بیگانگان می‌گردد و زیان آن نصیب ایران و ایرانیان می‌شود.
اینکه لاریجانی سمت جدیدی دریافت خواهد کرد یا خیر همچنان نامشخص است، اما اینکه او در انتخابات‌های پیش‌رو برای بخشی از اصولگرایان حلقه اتصال باشد و لیدری بخشی از این طیف را بر عهده بگیرد، دور از ذهن نیست.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: الان هر جایی جلسه ای بگذارند، تعبیر به آغاز انتقاد و نقادی می شود. آقای لاریجانی اصلا تمایل ندارد که انتقاد کند و جزء منتقدان شود.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که نگاه‌مان در مدیریت فعالیت اقتصادی و سودآوری برای ذی‌نفعان است، گفت: یکی از سرمایه‌های اصلی ایران‌خودرو، توانمندی در حوزه طراحی و تولید قوای محرکه است و بر همین اساس، تولید و عرضه قوای محرکه به مجموعه‌های خارج از ایران‌خودرو را در دستور کار قرار داده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ