اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از منابع آگاه از مذاکرات گفت که علاوه بر نفتی که ایران در حال حاضر به صورت مخفیانه می‌فروشد، واشنگتن با نادیده‌گرفتن فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت توسط ایران، امتیاز قابل توجهی داده است.
لیدزیونایتد ته جدولی با هدایت سم آلاردایس توانست نیوکسل را متوقف کند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد و لیورپول را نیز خوشحال کند.
نفت مسجدسلیمان برنامه عجیبی در بازی سرنوشت‌سازش مقابل آلومینیوم اراک داشت.
شاگردان مازیار زارع و فرزاد حسین‌خانی در فاصله دو هفته مانده به اتمام رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند.
آ. ا. ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود در آستانه قهرمانی در سوپر لیگ یونان قرار دارد.
پیکان تهران در نخستین گام خود در جام باشگاه های آسیا شکست نزدیکی را متحمل شد.
تیم فوتبال سپاهان با توقف برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و یکم لیگ برتر، دو امتیاز مهم را از دست داد با این حال صدرنشین ماند.
تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند گفت: از بازی شاگردانم راضی هستم و کسب یک امتیاز خوشحال کننده است.
تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند گفت: از بازی شاگردانم راضی هستم و کسب یک امتیاز خوشحال کننده است.
احمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، از شرایط بسیار سخت نماینده این استان در لیگ دسته اول گفت.
هواداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود این که نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی‌دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.
شاگردان پائولو پنتو موق شدند در اولین گام خود در رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل تیم قدرتمند اروگوئه به یک امتیاز دست پیدا کنند.
اتحاد کلباء توانست بازی را که با 2 گل به الوصل واگذار کرده بود، به تساوی بکشاند و یک امتیاز شیرین را در زمین حریف کسب کند.
اتحاد کلباء توانست بازی را که با 2 گل به الوصل واگذار کرده بود، به تساوی بکشاند و یک امتیاز شیرین را در زمین حریف کسب کند.
سرمربی مس رفسنجان می گوید تیمش دچار بدشانسی های زیادی شده اما همیشه اوضاع اینطور نمی ماند و ورق برای آنها برمی گردد.
دینامو زاگرب در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی ارزشمند برابر سالزبورگ رسید.
تیم ذوب‌آهن موفق شد با یک امتیاز ورزشگاه وطنی قائمشهر را ترک کند.
حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی ضعیف‌ترین عملکرد را بین تمام تیم‌های لیگ A ملت‌های اروپا داشت.
سایپا و فکری شروع خوبی در لیگ یک داشتند اما طی سه هفته اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده اند.
مربی تیم فوتبال گل‌‍گهر سیرجان می‌گوید این تیم با ارائه یک بازی با کیفیت توانسته سه امتیاز را در سیرجان مقابل خط دفاعی منسجم ملوان نگه دارد.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
«همانطور که تجربه اسفندماه سال 1399 و شانس بالای حصول یک توافق با محوریت احیای برجام در آن زمان نشان داد، در پیش‌بینی اینکه به زودی حتما توافقی صورت می گیرد، باید محتاط باشیم زیرا به هر حال هم ایران و هم آمریکا باید بتوانند از هرگونه توافق احتمالی در داخل کشورهایشان و در قالب رقابت های سیاسی دفاع کنند. طرف ایرانی می‌کوشد امتیاز برجسته ای را به دست آورد و طرف آمریکایی تلاش می کند که امتیاز برجسته ای را ندهد.»
در حال حاضر تیم ترکیه با یک برد و ۳ امتیاز در رتبه دوم این گروه است که امروز با قطر بازی دارد و در صورت پیروزی به عنوان دومین تیم این گروه، راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.
برنتفورد در غیاب هافبک ایرانی خود برابر لستر سیتی متوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ