غربی‌ها و برخی از همسایه‌های ما به این نتیجه رسیده‌اند که میزان غنی‌سازی اورانیوم در ایران، در حال رسیدن به مرحله آستانه است. این مرحله از دید آن‌ها یک موقعیت خطرناک محسوب می‌شود. در این برهه زمانی روی کار آمدن نتایناهو هم یک زنگ خطر برای ایران بشمار می‌آید. زیرا مشخصا اروپایی‌ها در حال نزدیک شدن به اسرائیل هستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی با پیروزی ۳-۱ تیم شیرازی به پایان رسید.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
نفت مسجد سلیمان جهت برپایی اردو پیش فصل لیگ یک در کمپ کردان عازم تهران شد.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: تیم ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
خشکسالی سبب مهاجرت هزاران کشاورز عراقی از روستاها به شهرها شده است.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
در پی برگزاری دور جدید دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، حامیان وی خواستار آغاز جنگ داخلی و مسلحانه شده‌اند.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده وزارت راه و شهرسازی مکلف است میزان ترانزیت سالانه را افزایش دهد.
در معاملات روز دوشنبه حجم همه کاره خواهد بود و اگر حجم افزایش یابد انتظار روند پرقدرت را خواهیم داشت.
با گذشت ده ماه از حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال می‌توان با اطمینان از موفقیت کلی این سرمربی در ایران گفت. موفقیتی که با یک جام، ملموس‌تر خواهد شد.
ستاره ملی‌پوش آبی‌ها در اندیشه درخشش دوباره در شهرآورد تمرین می‌کند.
همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در ۲۳ سالگی به این نقطه رسانده است.»
راننده استون مارتین اعلام کرد در گرندپری فرمول یک در استرالیا آماده بازگشت است.
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بزرگ ترین طرح پیش فروش محصولات خود را به اجرا می گذارد.
فولاد تا پیش از دیدار با الفیصلی و در نیم فصل دوم لیگ برتر، بازی های سختی را پیش روی خود خواهد داشت.
مربی سنگال بدون بازیکنانش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اکوادور حاضر شد و به این دلیل با مجازات روبرو خواهد شد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، نسبت به اظهارات پپ گواردیولا و تمجید از تیمش و واکنش نشان داد.
پیش بینی‌های مربوط به مرگ در آینده که توسط مدل پژوهشگران انجام شد در ۷۲ درصد مواقع پس از یک سال و ۷۳ درصد پس از پنج سال درست بود.
فرسودگی مدارس قدیمی، رشد جمعیت، بلایای طبیعی و مهاجرت موجب شده است تا در برخی از مناطق و استان‌های کشور حتی سرانه برخورداری از فضای آموزشی از ۵.۲۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز هم کمتر باشد.
پیش نویس سند نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی که با مشارکت نخبگان دانشگاهی، صنعتی و بخش خصوصی در مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شده بود، منتشر شد.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که کشورش در حال تغییر روند جنگ با روسیه است.
سرحدی گفت:در صورتیکه برجام به نتیجه برسد، می‌توان پیش بینی کرد، بازار مسکن با یک افت و ریزش قیمتی سریع مواجه شود، بر این اساس با توجه به اینکه طلا و دلار اولین بازار‌هایی هستند که از احیای برجام تاثیر می‌پذیرند، می‌توان انتظار داشت که به نسبتی که دلار با افت روبرو شود، مسکن نیز در مسیر کاهش قیمت روبرو شود، از سویی به اعتقاد بنده به صورت متوسط در صورت احیای برجام با یک کاهش ۴۰ درصدی در بازار مسکن روبرو خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ