وزیر خارجه روسیه پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در نشستی مطبوعاتی گفت: امیدوارم درخواست‌های برخی رهبران اروپایی از ایران پیرامون اوکراین، پیش‌شرط برجامی جدیدی نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
بارسلونا برای کم کردن محرومیت رافینیا درخواست فرجام داده و امیدوار است او حداکثر دو جلسه محروم شود.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران امیدوار است آماده‌سازی خوبی قبل از مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند.
دوچرخه سواری ایران که مدتهاست بابت نبود تجهیزات در چالش قرار دارد، امیدوار است پس از ثبت درخواست ۱۰ دوچرخه جدید و مدرن با حمایت مسئولان و حامیان مالی پس از سالها « نو نوار » شود.
مربی نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی مناسب در لیگ و آسیا نتیجه بگیرند.
هافبک استقلال امیدوار است جواد نکونام با حل مشکلات بتواند روی نیمکت این تیم بنشیند.
کاپیتان تیم فوتبال المپیک ایران امیدوار است با همکاری باشگاه‌ها بتوانند به المپیک صعود کنند.
مربی تیم ملی والیبال مردان ایران ابراز امیدواری کرد که در لیگ ملت ها و مسابقات پیش رو نتایج خوبی برای تیم ملی حاصل شود.
سرمربی نفت مسجد سلیمان هنوز به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است و درخواست کمک از مسئولان را دارد.
وزارت امور خارجه چین ضمن ابراز امیدواری برای اقدام آمریکا به منظور کاهش حجم زرادخانه هسته ای این کشور، اعلام کرد که پکن هرگز آغازگر استفاده از تسلیحات هسته ای نخواهد بود.
تیری آنری، درخواست فدراسیون فوتبال فرانسه برای هدایت تیم ملی زنان این کشور را رد کرده چرا که امیدوار است به عنوان سرمربی تیم ملی مردان آمریکا انتخاب شود.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار امیدواری کرد که بازی‌های تیم فوتبال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از تلویزیون پخش زنده بشود.
این تهیه‌کننده بیان کرد:‌ من درخواست می‌کنم شرایطی فراهم شود تا فیلم به سرعت در شورای پروانه نمایش بررسی شود. اگر قرار است تنبیهی اتفاق بیفتد، بنده که در حال سپری کردن مسیر آن هستم و فکر می‌کنم کارگردان (سعید روستایی) هم همین مراحل را طی می‌کند. اگر اشتباهی مرتکب شده‌ایم، پاسخ آن را می‌دهیم ولی فیلم نباید آسیب ببیند و امیدوارم مسیر درست نمایش خود را طی کند.
روزنامه اعتماد نوشته است: دیروز خبری به دست اعتماد رسید مبنی بر اینکه حکم اعدام حمید قره‌حسنلو، لغو شده است. طبق این خبر، گفته می‌شد که یکی از شخصیت‌های سیاسی برجسته و قدیمی کشور در نامه‌ای از مقامات عالی نظام درخواست کرده حکم این فرد لغو شود. ما با نویسنده نامه تماس گرفتیم و ایشان نوشتن نامه و دریافت پاسخ مثبت در این زمینه را تائید کرد. طبیعی است که روزنامه اعتماد انتشار جزئیات را به بعد از انتشار اصل خبر از مجاری رسمی موکول می‌کند و امیدوار است خبر‌های خوب در این زمینه مستدام باشد.
وزیر خارجه با انتقاد از رویکرد آمریکایی‌ها در ارتباط با تحولات داخلی ایران در طول سه ماه گذشته و با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شاهد تغییر رویکرد و واقع بینی این کشور باشیم، گفت: آمریکایی‌ها باید بین ریاکاری و درخواست برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کنند.
هوادارن منچستریونایتد امیدوار هستند که الخاندرو گارناچو، ستاره جوان این تیم، راهی جام جهانی 2022 قطر شود.
رسانه‌های ایتالیا با اشاره به درخواست‌ها برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر، بار دیگر اظهار امیدواری کردند تیم ملی ایتالیا جایگزین ایران بشود!
رسانه‌های ایتالیا با اشاره به درخواست‌ها برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر، بار دیگر اظهار امیدواری کردند تیم ملی ایتالیا جایگزین ایران بشود!
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد درخواست برگزاری تنها مسابقه معوقه لیگ برتر را از سازمان لیگ داشته‌اند.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.
سرمربی نفت آبادان امیدوار است با توجه به شارژ مالی بازیکنانش سه امتیاز مسابقه برابر هوادار را بدست بیاورد.
خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می‌کنند. خوشحالی مردم خواسته قلبی همه ما است. امیدوارم مردم مثل همیشه سرباز‌ها و فرزندان خود را دعا کنند تا بازهم باعث ایجاد شور و نشاط و شادی در کشور شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ