وزیر خارجه جمهوری آذربایجان از عدم پیشرفت در مذاکرات میان این کشور و ارمنستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران سران آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اجلاس کمپ دیوید در ایالت مریلند در توافقی متعهد شدند رزمایش دریایی مشترک سالانه را در حوزه‌های مختلف برگزار کنند.
وزیر نیرو گفت: برای تبادل برق با روسیه دو مسیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان-گرجستان را دنبال کرده‌ایم و در حال مذاکره نهایی و اجرا هستیم، همچنین تبادل برق بدون پرداخت وجه با برخی همسایگان را دنبال می‌کنیم.
سخنگوی دولت گفت: مردم می‌گویند بروید و مذاکره کنید، نمی‌گویند بروید و سازش کنید. مگر این دولت مذاکره نمی‌کند؟ هم مذاکره می‌کند هم تحریم‌ها را خنثی‌سازی می‌کند، هم سرمایه‌گذاری خارجی را بالا می‌برد، هم به مردم تکیه دارد، اما نه اینکه مذاکره کند اما به میدان پشت کند یا مذاکره کند اما به مردم اعتماد نکند.
بهشتی پور نوشت: باید یک تعیین تکلیف اساسی و پایدار در مورد پرونده هسته‌ای ایران و مناسبات بین‌المللی اقتصادی و تجاری ایران انجام شود. توافق موقت نمی‌تواند اقتصاد ایران را سامان دهد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به انفجار سن‌پترزبورگ گفت: تروریست‌ها باید بدون مذاکره نابود شوند.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به انفجار سن‌پترزبورگ گفت: ترروریست‌ها باید بدون مذاکره نابود شوند.
رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه اروپا برای درگیری طولانی مدت در اوکراین آماده است، گفت که بدون مذاکره با روسیه، دستیابی به صلح در اروپا امری غیر ممکن است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره انتخاب سرمربی تیم ارائه داد.
اگر ایران و امریکا تصمیم بگیرند مسائل خود را بدون واسطه دیگران چه اروپا چه سایرین و از طریق مذاکره مستقیم حل‌وفصل کنند، ممکن است باز شدن گره‌های کوچک به بازشدن گره‌های بزرگ‌تر میان دو کشور کمک کند.
هیئت عمانی که برای مذاکره درباره تمدید آتش بس در یمن به صنعاء سفر کرده بود، پس از گذشت چهار روز بدون اعلام نتیجه ای، این سفر را پایان داد.
مدودف می گوید روسیه در نظر دارد تا زمانی که سیاستمداران عاقل در غرب قدرت را بدست نگرفته اند، بدون غرب عمل کند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توقف عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و بدون برداشته شدن محدودیت ها صلح در یمن محقق نخواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: در هر دوره‌ای حضور بسیج نشان می‌دهد که انقلاب زنده است و بسیج، فرهنگ مجاهدت بدون توقع است.
رئیس شورای حاکمیتی سودان با تأکید بر اینکه ارتش این کشور از هیچ گروه و حزب خاصی حمایت نمی کند، از همه گروه های سودانی خواست در مذاکرات بی قید و شرط برای حل بحران این کشور حضور یابند.
رئیس شورای سیاست گذاری تایوان در امور سرزمین اصلی چین، اعلام کرد حل و فصل اختلافات تنها از مسیر مذاکره بدون پیش شرط می گذرد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یا میز مذاکره‌ای وجود نداشته باشد، مسائل کشور و برنامه‌هایی که برای آینده داریم متوقف نخواهد شد و مسیر ما برای پیشرفت باز خواهد بود.
یک کارشناس مسائل ژئوپلیتیک تصریح کرد: توانایی های نظامی روسیه، این کشور را قادر می سازد تا اوکراین را بدون نیاز به استفاده از سلاح هسته ای به سر میز مذاکره بکشاند.
«مولود چاووش اوغلو» گفت: برای تحقق صلح در سوریه باید با دمشق وارد مذاکره شویم و بدون آشتی دولت سوریه با گروه‌های مخالف دمشق، تحقق ثبات در این کشور ممکن نیست.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات رفع تحریم ها گفت: مهم برای ایران این است که توافق احتمالی هیچ گونه نکته مبهمی نداشته باشد.
وزیر خارجه ترکیه بدون اشاره به اقدامات تنش زای کشورش در شمال سوریه، برای خاتمه دادن به بحران این کشور جنگ زده راهکار ارائه کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن دیگر لازم داریم و در حال مذاکره برای جذب آنها هستیم.
این هفته هم شاخص های بورس و فرابورس با افت مواجه شدند، اما موضوع با اهمیت این بود که شاخص هم وزن بورس بیش از سه برابر شاخص کل بورس افت کرد.
علی مطهری نوشت: یک گام دیگر تا مذاکره مستقیم با آمریکا باقی‌ مانده که حق خود را از او بستانیم بدون آنکه لازم باشد منافع ‎روسیه و ‎چین و ‎اروپا را منظور کنیم، کاری که باید سالها پیش انجام می‌شد ولی شعارزدگی و آمریکاستیزی افراطی مانع آن بوده‌ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ