علی دایی، چند روز قبل همسو با موج غیرواقعی رسانه‌های ضد انقلاب، خبر دروغ کشته شدن یک دانش آموز در اردبیل را بازنشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر جریان صدر عراق ضمن درخواست از ایران و عربستان برای موضع‌گیری، از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواست برای حمایت از اسلام و قرآن، در عراق یا هر کشور دیگری نشست اضطراری برگزار کنند.
معاون سفیر روسیه در سازمان‌ملل از درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در روز سه‌شنبه به‌منظور بررسی انفجارهای نورد استریم خبر داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در ششم تیر ماه در ارتباط با خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
باشگاه لیورپول خواستار برگزاری بازی افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خارج از خانه شد.
در حالی که از روز گذشته بحث زیادی در مورد برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر از هفته ۲۸ شنیده می‌شد، اما در نهایت موافقت نهادهای مربوطه اخذ نشد.
ترکیه قصد دارد تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور، با درخواست فنلاند برای پیوستن به ناتو موافقت کند.
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در ارتباط با موضوعات افشا شده اخیر پیرامون خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف اساسی ما در قوه قضائیه کاهش هزینه‌های دادرسی است؛ بر همین اساس من تاکنون با کاهش برگزاری آزمون‌های وکالت و تقلیل پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها مخالفت کرده‌ام.
تبریز- هواداران تیم فوتبال تراکتور از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر خواستند تا ساعت بازی این تیم را با فولاد تغییر دهند.
در نظرسنجی توئیتری خبرگزاری آناتولی ترکیه، بیش از ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان به تایید درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو از سوی آنکارا، پاسخ منفی دادند.
باشگاه استقلال خواهان برگزاری دربی پایتخت با حضور هواداران شده است.
محمدعلی وکیلی، مدیرمسوول روزنامه «ابتکار» از رییس قوه قضاییه درخواست کرد که تا زمان برگزاری دادگاه «جهان صنعت»، با اختیارات حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای این روزنامه امکان انتشار داشته باشد.
آلمان و ایسلند روز جمعه در نامه‌ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل از این نهاد خواستند تا یک جلسه ویژه برای آنچه وضعیت رو به وخامت حقوق بشر در ایران، به‌ویژه درخصوص زنان و کودکان عنوان کرده‌اند، تشکیل دهد.
سرپرست هیئت کشتی تهران بار دیگر از اداره کل ورزش پایتخت خواست که زمینه برگزاری انتخابات این هیئت را فراهم کند.
باشگاه استقلال درخواست خود را برای تغییر محل برگزاری دیدار سوپر جام در تاریخ چهارم آبان به صورت رسمی تقدیم سازمان لیگ کرده و خواهان برگزاری مسابقه در زمینی با کیفیت بهتر شده است.
با توجه به برگزاری بازی های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک در سال 2023، کمیته ملی المپیک درخواست بودجه 500 میلیاردی دارد.
آمریکا برای برگزاری نشست شورای امنیت درباره آزمایش موشکی اخیر کره‌ شمالی درخواست کرد.
وزارت خارجه روسیه در حال بررسی درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی اقدامات تحریک آمیز در خصوص خط لوله «نورد استریم» است.
«ولادیمیر سالدو»، رئیس منطقه خرسون (جنوب اوکراین) اعلام کرد که همه پرسی برای پیوستن به روسیه از ۲۳ تا ۲۷ سپتامبر (اول تا پنجم مهرماه) برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون درخواست کرده است پیش از سفر به اتریش، دیداری تدارکاتی را در تهران داشته باشد.
بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دفتر هادی العامری در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما برگزاری انتخابات زودهنگام را که سید مقتدی الصدر درخواست آن را کرد، تأیید می‌کنیم. انتخابات پیشین با شبهه‌ها و اعتراضات بسیاری همراه بود».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ