پرتو‌های تابوت که به عنوان پرتو‌های بی حس کننده نیز شناخته می‌شوند، به دلیل توانایی خود در رساندن شوک الکتریکی به طعمه بدنام هستند. چندین کاربر شبکه‌های اجتماعی اشاره کردند که پرتو تابوت "کمی خشک شده" و خمیده به نظر می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نپتون دورترین سیاره از خورشید است؛ حدود ۳۰ برابر دورتر از فاصله زمین از خورشید. در این تصویر خیره‌کننده جیمز وب، ظاهر تار و شبح‌مانند این سیاره به‌دلیل متان موجود در اتمسفر است که نور فروسرخ را جذب می‌کند. ابر‌های مرتفع‌تر که بیشترین میزان جذب متان نپتون را دارند، به‌وضوح در تصویر مشخص هستند.
این اولین باری نخواهد بود که ماهی به فضا فرستاده می‌شود. زیستگاه آبی ناسا، یا AQH، طراحی شده‌است تا میزبان یک مدرسه کوچک از medaka، یک ماهی کوچک و آب شیرین بومی ژاپن باشد.
لایکا، اولین موجود زنده‌ای بود که در ۳ نوامبر ۱۹۵۷ روی ماهواره مصنوعی شوروی اسپوتنیک ۲ به مدار زمین پرتاب شد. همیشه می‌دانستند که این سگ از ماموریت جان سالم به در نمی‌برد، اما سرنوشت واقعی او برای دهه‌ها به اشتباه معرفی می‌شد.
این اولین باری نیست که در سواحل انگلیس این نوع ماهی‌ها باعث آسیب رسیدن به انسان‌ها می‌شوند و در چند ماه گذشته اخبار متعددی در این رابطه منتشر شده است. گفتنی است حال این کودک وخیم گزارش شده و فعلا در بیمارستان به سر می‌برد.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
دروازه‌بان سابق پرسپولیس با وجود شایعات موجود به کار خود در مس رفسنجان ادامه می‌دهد.
بقایای ۳۰ سانتی‌متری دندان‌های یک موجود باستانی شبیه به ماموت در ساحل کالیفرنیا پیدا شده است.
مجتبی پوربخش به شایعات موجود درباره وریا غفوری دامن زد.
این ۵ نفر که تصویری از چهره آن‌ها موجود نیست، بعنوان آخرین مدافعان خرمشهر شناخته می‌شوند. ۵ نفر گمنام که از پل می‌گذرند تا مانع عبور نیرو‌های عراقی شده یا حرکت آن‌ها را به تاخیر بیاندازند...
سرمربی تیم ملی فوتبال امید امکانات موجود در مرکز ملی فوتبال را مورد بررسی قرار داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید امکانات موجود در مرکز ملی فوتبال را مورد بررسی قرار داد.
بر اساس اطلاعات گزارشی تازه از میدان نبرد اوکراین روس‌ها برای منحرف کردن توجه و بی‌اثر کردن سیستم‌های پدافندی موجود در اوکراین رو به استفاده از سلاحی استثنایی آورده‌اند: پهپاد‌های چوبی.
اسفنج‌ها تمام طول عمر بزرگسالی خود را در یک نقطه می‌گذرانند و غذا‌یشان را از آب دریا تامین می‌کنند، در حالی که ژله‌های شانه‌ای در اعماق اقیانوس‌های جهان در جستجوی غذای خود شنا می‌کنند.
در یکی از عکس‌هایی که از دیدار شیخ زاید بن سلطان با فضانوردان ماموریت آپولو ۱۷ موجود است، وجود یک کتاب با نامی خاص بر روی میز جلب توجه می‌کند.
یک موجود کوچک جدید در استرالیا کشف شده که طعمه‌اش را با استفاده از نوعی چسب گیاهی به دام می‌اندازد.
سمندر مکزیکی از دوزیستان کوچک بومی مکزیک مرکزی است، جایی که به دلیل آلودگی، از دست دادن زیستگاه و گونه‌های مهاجم به شدت در معرض خطر هستند. تنها ۵۰ تا ۱۰۰۰ عدد از آن‌ها در زیستگاه بومی باقی مانده است.
دانشمندان هنگام رصد شرایط آب این تالاب، این موجود را کشف کردند و دریافتند که این یک گونه کاملاً جدید از عروس‌های دریایی است. این گونه جدید بخشی از خانواده «عروس‌های دریایی جعبه‌ای» (box jellyfish) است که بدن شفافی به ابعاد کمتر از یک اینچ و سه شاخک بلند دارد.
پژوهشکده تاریخ معاصر نوشت: کنفرانس مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام، در محل سفارت سابق آمریکا. در تصویر ابراهیم اصغرزاده در حال توضیح در باره سلاح‌های موجود در سفارت دیده می‌شود.
مهدی میامی (بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما) عکسی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده که به شدت دردناک است.
یکی از جالب‌ترین عناصر گوسفند دریایی، ظاهر آن است. به طور قابل توجهی به نظر می‌رسد بسیار شبیه به یک گیاه و همچنین یک گوسفند است. این موجود دو چشم تیره و دو راینوفور بلند دارد. این راینوفور‌ها مانند آنتن‌هایی هستند که می‌توانند ترکیبات شیمیایی آب را در زیستگاه آن تشخیص دهند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا مسیریابی کنند، منابع غذایی پیدا کنند و از خود در برابر شکار محافظت کنند. این راینوفور‌ها شبیه گوش گوسفند هستند و به همین دلیل این جانوران به گوسفند دریایی معروف هستند.
مدرن‌ترین میدان پایتخت در زمان بهره‌برداری یعنی سال ١٣٠٩ به‌دلیل ۸ گنبدی که دور تا دور میدان موجود بود به میدان «هشت گنبد» معروف شد.
این حشره عظیم‌الجثه به عنوان بزرگترین حشره تاریخ کره زمین حتی از عقرب دریایی غول‌پیکر نیز بزرگتر بوده است. ساختار بدنی این موجود خوفناک مشابه با هزارپایان امروزی است.
اسلولوریس جمع اضداد است. این موجود با اینکه زیباست و چشمانی درشت دارد، اما بسیار سمی و بداخلاق بوده و موجودی است بالقوه کشنده. تنها نخستی سان (یکی از راسته‌های پستانداران) سمی جهان؛ این موجود که بدنش از خز پوشیده شده و در شب حرکت می‌کند، در جنگل‌های بارانی جنوب و جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کند.
زیست‌شناسی اسپانیایی که یک موجود آب شیرین را در رودخانه اورینوکو کشف کرد فکر می‌کند که اطلاعات زیادی برای ارائه به ما در اختیار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ