پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ نامه مسیرهای هوایی داخلی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش ۲۹ درصدی نرخ نسبت به آخرین نرخنامه قرار داده شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی (دی ماه ۱۴۰۰) منتشر شد.
حسن خوشخو با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما والزام به رعایت نرخ نامه انجمن ایرلاین‌ها از برخورد باگران فروشی بلیت هواپیما خارج ازقیمت مصوب خبر داد.
سازمان هواپیمایی مشکل کمبود بلیت را همواره افزایش تقاضا اعلام می کند در صورتی که بلیت هواپیما برای تورها با قیمت بالا موجود است.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: روز گذشته افزایش ۲۹ درصدی تایید شد و از امروز عملیاتی شده است.
بررسی ها نشان می دهد که معضل کمبود بلیت هواپیما جدی است حتی برخی از آژانس های هواپیمایی نیز بلیت برای فروش ندارند با این حال هنوز مشخص نیست چه کسی باید این موضوع را بررسی کند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نامه ای به سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ساماندهی بازار فروش و رسیدگی مرجع قانونی به تخلفات و برخورد با کانال‌ها و سایت‌های فروش متخلف مطرح شد.
راه و مسکن در هفته ای که گذشت برای مستاجران دلهره آور بود و در بخش راه و نیز بلیت هواپیما موجود نبود و این می تواند به معنای افزایش قیمت باشد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ساماندهی بازار فروش بلیت هواپیما به سازمان تعزیرات حکومتی نامه‌ای ارسال کرد.
مسوولان صنعت هوایی معتقد هستند که کاهش عمدی بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها واقعیت ندارد و ایرلاین ها حاضر نیستند تا از عمد هواپیماها را زمین گیر کنند تا به خواسته خود برسند.
بررسی ها نشان داده است کمبود بلیت هواپیما موجب شده تا تقاضای خرید برای بلیت قطار بیشتر شود به طوریکه در حال حاضر برای مشهد در سایت رجا بلیتی موجود نیست.
طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت بلیت از سوی ایرلاین ها مطرح شد و از سوی دیگر بلیت هواپیما در سایت ها کمیاب شد که به نظر می رسد این دو موضوع بی ارتباط به هم نیستند.
طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت بلیت از سوی ایرلاین ها مطرح شد و از سوی دیگر بلیت هواپیما در سایت ها کمیاب شد که به نظر می رسد این دو موضوع بی ارتباط به هم نیستند.
انجمن شرکت های هواپیمایی پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت را به دلیل نوسازی ناوگان و ارائه خدمات رسانی بهتر داده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ۹سایت فاقد مجوز فروش بلیت هواپیما مسدود می‌شوند.
هر سال کمبود بلیت هواپیما برای برخی مسیرها دردسر ساز بوده اما امسال بلیت ها موجود است اما با بسته اجباری به فروش می رسد که این نوعی تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در بعضی مسیرها فروش بسته‌های بلیت هواپیما وجودارد که جزئیات آن شنبه اعلام می‌شود.
در هفته گذشته بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید از طرف دیگر هفته گذشته ابلاغیه نوسازی بافت فرسوده ابلاغ شد.
این روزها بلیت هواپیما در برخی از مسیرها مانند تهران- مشهد، تهران- شیراز و ...به سختی پیدا می شود. در این مورد شائبه هایی مبنی بر عدم فروش بلیت به دلیل افزایش قیمت بلیت ها مطرح است.
در روزها گذشته برخی از شرکت های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب کرده‌اند و طبق اعلام سازمان هواپیمایی با شرکت های متخلف برخورد خواهد شد.
مقصود اسعد سامانی گفت: افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیمایی تایید شده بود اما اعمال نشد.
بلیت هواپیما برای مسافرانی که میخواهند در هفته آخر تعطیلات برنامه‌ریزی کرده و به سفر بروند، مهیا نیست. در بیشتر مسیرها اصلا هواپیمایی نیست که ظرفیت بلیت‌هایش تکمیل شده باشد.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
موسوی رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: توافق شده که جریمه لغو بلیت هواپیما برای مسافران در نظر گرفته نشود و زائران در صورت لغو بلیت به طور کامل پول خود را دریافت می‌کنند.
رئیس سازمان هواپیمایی با اعلام اینکه در صدد بستن سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هستیم از مردم خواست برای تهیه بلیت به سایت شرکت‌های هواپیمایی و یا مراکز فروش مورد تایید این سازمان مراجعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ