گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی قشرهای پردرآمد تلاش می‌کنند، با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت یا به شماره کارت حواله کنید.‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی، ادارات، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، مترو و اماکن اصناف اجرایی شود.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
سخنگوی دولت نوشت: اخیرا رئیس جمهور در جلسات مختلف از نیروی انتظامی و قوه قضاییه خواستند در چارچوب قوانین موجود نسبت به نظم‌بخشی امور اقدام کنند. تدبیر شیوه اجرای قانون بر عهده قوه قضائیه و ضابطان است.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مورد ناهنجاری‌های موجود مثل عفاف و حجاب قانون و مصوبه داریم. باید همه تلاش کنند تا جایی که مقدور و ممکن است مصوبات و قوانین اجرا شوند. نباید منتظر لایحه مجلس باشیم، تصویب این لایحه ممکن است زمان ببرد. با همین قانون موجود خیلی کار‌ها را می‌توان انجام داد.
رئیس قوه قضائیه گفت: همه باید تلاش کنیم مصوبات و قوانین موجود برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرایی شوند و در خصوص برخورد با برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون داریم.
رئیس قوه قضائیه گفت:همه باید تلاش کنیم مصوبات و قوانین موجود برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرایی شوند و رخصوص برخی ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مقوله عفاف و حجاب، قانون داریم.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: آشنایی فرد دارای معلولیت با خدمات موجود، حقوق شهروندی و قوانین حامی افراد دارای معلولیت از جمله مواردی است که در این طرح دنبال می‌شود.
شهاب‌الدین عزیزی خادم بیست و هفتم فروردین ماه با ثبت شکایت خود از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روند برکناری و عزل خود را طبق قوانین موجود غیرقانونی دانست. این شکایت، اما از سوی قاضی پرونده رد شد.
درست است، در حوزه کودکان قوانین داریم، ولی چون استانداردهای حقوق کودک مدام ارتقا می‌یابد، به تبع آن باید قوانین موجود را هم دقیق بررسی کرد. مثلا آیین‌نامه سرویس مدارس از مواردی است که نیاز به اصلاح دارد. آیین‌نامه و قوانین از این‌ دست زیاد داریم که لازم است اصلاح شوند.
درست است که در حوزه کودکان قوانین داریم ولی چون استانداردهای حقوق کودک مدام ارتقا می‌یابد، به تبع آن باید قوانین موجود را هم دقیق بررسی کرد. مثلا آیین‌نامه سرویس مدارس از مواردی است که نیاز به اصلاح دارد. آیین‌نامه و قوانین از این‌دست زیاد داریم که لازم است اصلاح شوند.
وزیر خارجه عراق تاکید کرد که شرایط کنونی و قوانین موجود در این کشور به هیچ عنوان اجازه عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی را نمی‌دهد.
قوانین موجود مربوط به ایثارگران اجرایی شود
معاون قضائی دادستانی کل کشور با بیان اینکه قوانین موجود کفایت لازم را برای مدیریت چالش‌های محیط زیستی ندارد، گفت: اطلس جرایم محیط زیستی به تفکیک استان‌ها احصا و برای ما ارسال شود.
«باسیل کاراتزاس»، مدیرعامل شرکت «مشاوران دریایی‌کارتزاس» مستقر در نیویورک می‌گوید که اکثر کشتی‌‌‌‌‌‌های موجود در ناوگان سایه متعلق به شرکت‌های فراساحلی در کشورهایی مانند پاناما، لیبریا و جزایر مارشال با قوانین کشتیرانی ملایم‌‌‌‌‌‌تر هستند. او می‌گوید: «یک کشتی، می‌تواند به‌‌‌‌‌‌سادگی نام خود را تغییر دهد، می‌تواند حتی مالکیت خود را در حین حمل‌ونقل تغییر دهد.»
سخنگوی شورای نگهبان گفت: عمده تبلیغات در انتخابات‌ها از «فضای فیزیکی» به «فضای مجازی» منتقل شده است؛ اما قوانین موجود در حوزه تبلیغات، بیشتر به فضای حقیقی مربوط است تا فضای مجازی.
به نظر می‌رسد تعلیق موجود، در اعلام جزئیات طرح حجاب جدید، هر چه زودتر باید پایان پیدا کند. حتی اعلام جزئیات طرح در محافل عمومی قبل از اجرا نیز می‌تواند گامی کاربردی در اجرای قوانین حجاب در آینده باشد. نقد و بررسی‌های کارشناسی از جزئیات طرح قبل از اجرا، می‌تواند در مسیر افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه‌های اجرای طرح بسیار اثرگذار باشد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما در نامه‌ای از وزیر خارجه خواستیم که وفق قوانین موجود، اقدام لازم و سریع برای تحریم متقابل و متناظر شخصیت ها و نهادهای اروپایی را در دستور کار قرار دهد.
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که خلأ موجود در قوانین بین‌المللی دست و پای غرب را برای محاکمه روسیه به جرم تجاوز به اوکراین بسته است!
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی اقشار پردرآمد تلاش می‌کنند با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید: که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت کنید یا به شماره کارت حواله کنید.‏
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصول گرا با اشاره به اینکه قوانین مربوط به حضور نیرو‌های امنیتی و انتظامی در دانشگاه‌ها کاملا روشن است، اظهار داشت: بر اساس قوانین موجود در کشور این نیرو‌های حق حضور در دانشگاه‌ها را ندارند، تنها نیرو‌های انتظامی در مواردی که جنایتی در دانشگاه انجام شود، می‌توانند در این محیط حاضر شوند.
نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین ضمن تشریح عوامل وضعیت کنونی برجام، خواستار جبران وضعیت موجود از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی طرف «برجام» شد.
با توجه به اینکه طی سه سال گذشته از اسقاط وسایل نقلیه فرسوده غفلت شده، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به چرایی وضعیت موجود پرداخته است.
پورمیرزای جاده عباس‌آباد را یکی از مسیر‌های اصلی عبور یوز دانست که وزارت راه و شهرسازی باید اهمیت آن را درک کند و براساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ