وزیر خارجه روسیه امروز در نشست خبری مشترک با بایراموف گفت: با حضور طرف‌های خارجی در مذاکرات ایروان و باکو مخالفتی نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرج- طرح‌های جدید آبفای البرز به ارزش ۱۰۷۴ میلیارد تومان روز پنج شنبه با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.
صبح روز جاری همایش «تامین مالی طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان یزد از بازار سرمایه» در شهر یزد با حضور رئیس سازمان بورس، مدیران عامل بورس و فرابورس و سایر مدیران بازار سرمایه برگزار شد.
در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص نحوه تأمین مالی پروژه‌های بزرگ، برخی طرح‌های مستقر در سواحل مکران مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در رفع موانع اجرایی گرفته شد.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان مجلس پاسخ داد.
اهواز- جلسه شورای اداری شهرستان کارون با محوریت «بررسی طرح‌های زیست‌محیطی خوزستان» و با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد.
اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان، طرح‌های عمرانی قابل بهره برداری در سفر دوم رئیس جمهور به استان را تشریح کرد.
از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند به بهره‌های فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
منابع آگاه به این روزنامه آمریکایی گفتند: چند روز پس از نشست ریاض مقام‌های چینی طرح‌های خود را با ایران به اشتراک گذاشتند. ایران اعلام کرد اگر چین لحن استفاده شده در بیانیه را تلطیف کند، به سمت مذاکرات با ریاض به وساطت پکن حرکت می‌کند.
ادامه بحران و وضعیت شکننده امنیتی در قفقاز جنوبی می‌تواند امنیت کل منطقه را تحت شعاع قرار دهد و زمینه‌ حضور طرف‌های خارجی را فراهم سازد.
برخی منابع پشت پرده استعفای بهزاد از جبهه اصلاحات را به شکل دیگری گزارش می‌کنند. این منابع می‌گویند برخی رفتار‌های رادیکال در منتهی الیه چپ طیف‌های اصلاح‌طلب ریشه اصلی این استعفا بوده است، گروهی دیگر هم به مطالبات فراتر از قانون برخی افراد و جریانات اشاره می‌کنند که باعث شد بهزاد عطای حضور در جبهه اصلاحات را به لقای آن ببخشد.
وزیر نیرو از آمادگی ایران برای حضور در طرح‌های آبی عراق و اجرای پروژ ه‌های متعدد در این کشور خبر داد.
دومین جشنواره دوسالانه طرح‌های فرهنگی مصباح با حضور فرمانده کل ارتش در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت بصیر ما روز گذشته با حضور جانانه خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند.
مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۴۰۰شرکت باز آفرینی شهری ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی و تصویب گزارش حسابرسی شرکت برگزار شد.
وزیر راه و شهرسازی با حضور در مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ شرکت راه‌آهن ضمن اعلام تصویب گزارش این مجمع، بر مولدسازی دارایی‌های شرکت راه‌آهن تاکید کرد.
رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» در حوزه کشاورزی هوشمند با حضور استارت اپهای حوزه کشاورزی  برگزار شد.
براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو، دوشنبه هجدهم مهرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: رئیس جمهور گفته است که «بهترین راه برای دستیابی به این نتیجه از طریق یک فرآیند دیپلماتیک است» و به همین دلیل ۱۶ ماه است که در مذاکرات (احیای برجام) حضور داریم و برای اجرای مجدد این توافق و بازگرداندن تمام طرف‌ها به آن تلاش می‌کنیم.
ایرانسل با حضور در سومین رویداد امنیتی CTB، در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های موجود برای ارتقای امنیت سایبری، با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در این رویداد، به گفت‌وگو نشست.
ایرانسل با حضور در سومین رویداد امنیتی CTB، در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های موجود برای ارتقای امنیت سایبری، با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در این رویداد، به گفت‌وگو نشست.
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: برجام به این دلیل بر عهده شورای عالی امنیت ملی گذاشته شد که نه مربوط به دولت، نه مربوط به وزارت خارجه و نه مربوط به مدح خاصی از نظام است. شورای عالی امنیت ملی یعنی کل حاکمیت، سران سه قوه و عناصر تصمیم‌گیر در آن حضور دارند و یک امر کاملا ملی تلقی می‌شود. معمولا هم در مسائل ملی یک هم راستایی بین طیف‌های سیاسی مختلف وجود دارد.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ