ایرانسل با حضور در سومین رویداد امنیتی CTB، در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های موجود برای ارتقای امنیت سایبری، با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در این رویداد، به گفت‌وگو نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته کنترل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از آمادگی کامل تیم‌های پزشکی در این مسابقات خبرداد.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
مسئول فرآیند ارزیابی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون امسال گزینش و مصاحبه‌های اختصاصی شصت درصد نتیجه آزمون را مشخص می‌کند.
در اجلاس کمیته اسلامی هلال بین‌الملل در جده، دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران ظرفیت‌های هلال احمر در حوادث را تشریح کرد.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: حمایت‌های ما ارائه کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی به دانش آموزانی است که نیازمند این وسایل هستند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت با اشاره به تشدید فعالیت شبانه روزی کارکنان معاونت مهاجرت و گذرنامه برای خدمات دهی به زائران عتبات عالیات در ایام محرم و صفر، آخرین وضعیت صدور را تشریح کرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با رئیس جمهور ضمن گزارشی از فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ چشم انداز این ستاد را تشریح کرد.
وزیر کشور عراق به موضع گیری درباره اوضاع امنیتی مرزهای این کشور با ایران، سوریه و ترکیه پرداخت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
بندرعباس - فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه جزئیات توقیف نفتکش خارجی توسط نیروی دریایی سپاه درخلیج فارس را تشریح کرد.
آستانه اشرفیه- مسئول واحد آتش نشانی آستانه اشرفیه به تشریح جزئیات حریق در حرم سیدجلال الدین اشرف پرداخت و گفت: با حضور به موقع واحد آتش نشانی حریق در همان ابتدا مهار شد.
زاهدان- وقایع حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان از زبان فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح شد.
زاهدان- وقایع حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان از زبان فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح شد.
پیشوا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تشریح جزئیات آدم ربایی در پیشوا گفت: گروگانگیران که چهار برادر بودند، دستگیر شدند.
فرمانده کل سپاه در دومین روز برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا و سرداران شهید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه به تبیین اهمیت حفاظت و تشریح تحولات اخیر منطقه و جهان پرداخت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری با اشاره به اقتصاد دانش‌بنیان مردمی در قالب طرح‌های توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ذیل این شیوه‌نامه راهبردی و عملیاتی، این طرح را تشریح کرد.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، سفر اخیر رئیس‌جمهور به این استان را به موقع ارزیابی و تاکید کرد که این سفر در رفع مشکل آب و برق کرمان راهگشا خواهد بود.
ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ و در حضور بازدیدکنندگان تشریح شد.
ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ و در حضور بازدیدکنندگان تشریح شد.
توضیحات ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه سفر امیرعبداللهیان به سه کشور حاشیه خلیج فارس (قطر، عمان و کویت) را در این فیلم مشاهد می‌کنید.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در گفتگوی با مردم به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: دشمنان سال گذشته دیدند که قوای سه گانه در حال اقدامات مثبت هستند بنابراین تصمیم گرفتند داخل را به هم بریزند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ