کرج- طرح‌های جدید آبفای البرز به ارزش ۱۰۷۴ میلیارد تومان روز پنج شنبه با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از ۴ گروه بن سازه سطحی، زیر سطحی، اثر سطحی و تندرو تشکیل شده است که هر کدام از این گروه‌ها به صورت تخصصی از ایده تا وار‌هایی را انجام می‌دهند که سعی بر این است با استفاده از این ساختار و ظرفیت این گروه‌ها و با توجه به تدابیر و طرح‌های تحولی ابلاغی از سوی وزیر محترم دفاع نیاز‌های دریایی نیرو‌های مسلح را پاسخگوهستیم.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که گره احداث پالایشگاه‌های جدید به‌زودی با اجرای این برنامه هفتم توسعه باز خواهد شد و شاهد شتاب در روند اجرای طرح‌های پالایشی خواهیم بود.
مدیرعامل فرابورس ایران از موافقت با پذیرش یک شرکت پروژه جدید در فرابورس ایران در راستای تزریق منابع به طرح‌های تولیدی و ورود سرمایه‌ها به بازار اولیه خبر داد.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
بندرعباس - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح‌های در دستورکار این وزارتخانه با محوریت کریدور ساحلی جنوب کشور اجرایی می‌شود، گفت: در این زمینه می‌توان به احداث شهرها و بندرهای جدید در ن
جلیل اسلامی‌ گفت: درسال ۱۴۰۱، ضوابط جدید طرح‌های جامع بنادر بازرگانی وهمچنین ضوابط جدید سرمایه‌گذاری و نمونه قرارداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری در بنادر تدوین و ابلاغ شد.
رسانه های عبری از تصویب طرح های جدید شهرک سازی در قدس اشغالی خبر می دهد.
صحرایی گفت: پنج تصمیم کلیدی و کلان در هیئت امنا داشتیم که مصوبه نخست برنامه راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۶ بود. قبلا برنامه دانشگاه تا افق ۱۴۰۴ را داشتیم که با اصلاحات جدی، به عنوان برنامه جدیدی به تصویب رسید و دارای ۳۰ نشانگر برای پیشرفت آینده نظام تعلیم و تربیت است که موظف به عملیاتی کردن آن هستیم.
پلتفرم آموزش آنلاین «داناپلاس» ایرانسل، طرح‌های تخفیفی برای مشترکان جدید خود در نظر گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
ریچارد اسپرینگمن نائب رییس شرکت «هولتک اینترنشنال» می‌گوید: انگلیس درنقطه حساسی قرار دارد تا از بحران انرژی گذر کند. برای اطمینان از امنیت انرژی پاک در ۱۰ سال آینده، به طرح‌های نیروگاه هسته‌ای متعدد و مکمل بر اساس فناوری راکتور آب تحت فشار نیاز دارد. این فناوری تایید شده است.
وزارت خارجه قطر تاکید کرد که طرح‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در راستای توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی و یهودی‌سازی شهر قدس را محکوم می‌کند.
بمب افکن B-21 Raider به وضوح بسیاری از طرح‌های خود را از مدل قبلی آن بمب افکن گرفته از جمله مفهوم بال پرنده با موتورهای تعبیه شده و پیکربندی شده برای کاهش موثر، امکان رهگیری و شناسایی توسط رادار.
شهرداری شهرهای با جمعیت بالاتر از ۲۰۰ هزار نفر هم مجاز به مشارکت در تهیه طرح‌های تفصیلی شهرهای خود شدند.
جلسه کمیته رسیدگی به طرح‌های جدید سرمایه گذاری وزارت نفت در بخش گاز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و طرح‌های مهم، و اولویت دار در بخش پایین دستی در شرکت ملی گاز ایران به تصویب رسید.
سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: برای کنترل و جمع‌آوری موش‌ها طرح‌های مختلفی را در مناطق برای اجرا گذاشته‌ایم و اکیپ‌های پشتیبان توسط اداره پسماند هم برای اجرا و هم برای بحث آموزش به مناطق اعزام می‌شوند. همچنین اکیپ‌های ثابتی هم در همه مناطق برای کنترل جوندگان و مبارزه با موش وجود دارد که در قرارداد‌های پیمانکاران خدمات شهری دیده شده است.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در نودمین جلسه صحن شورای شهر تهران به موضوع ترافیک اشاره کرد و خواستار تصمیمات جدی و شجاعانه از سوی شهرداری تهران در مسئله ترافیک شد.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ