ایرانسل با حضور در سومین رویداد امنیتی CTB، در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های موجود برای ارتقای امنیت سایبری، با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در این رویداد، به گفت‌وگو نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در گفتگوی با مردم به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: دشمنان سال گذشته دیدند که قوای سه گانه در حال اقدامات مثبت هستند بنابراین تصمیم گرفتند داخل را به هم بریزند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به تشریح اقدامات معاونت زنان برای بزرگداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران پرداخت.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما می‌خواهیم اقداماتی عملی را که در راستای خدمت به مردم و گسترش و بسط عدالت انجام می‌دهیم برای مردم تشریح کنیم و به افکار عمومی پاسخگویی داشته باشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.
رئیس کل محاکم تهران اقدامات دستگاه قضا برای تخصصی شدن رسیدگی به دعاوی تجاری را تشریح کرد.
مقیمی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با صدور هشدار قرمز و نارنجی همه تیم‌های عملیاتی آب و برق در مناطق مختلف کشور به ویژه جنوب و جنوب غرب به صورت آماده باش قرار گرفتند.
سرپرست سازمان ‌امداد و نجات اقدامات هلال احمر نحوه خدمات رسانی سازمان امداد و نجات در نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ۲ پرونده کیفری در نظام قضایی عراق و نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به این جنایت مفتوح است، افزود: در نظام قضایی ایران پرونده در دادسرای امور بین‌الملل تهران در حال انجام تحقیقات است.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آستانه شب یلدا اقدامات خیرخواهانه که با همکاری مؤسسات خیریه، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین صورت پذیرفت را تشریح کرد.
«آیین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است.
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان اقدامات این سازمان در آزاد کردن نیازمند را تشریح کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خوی برای بازسازی مناطق زلزله زده توضیحاتی ارائه داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح اقدامات پلیس در رابطه با مبارزه با مواد مخدر، گفت:اقدامات پلیس در برخوردها و پاکسازی ناهنجاری ها ادامه دارد.
نماینده روسیه در سازمان ملل امروز در ۷۷مین نشست مجمع عمومی این سازمان به تشریح دلایل عملیات ویژه نظامی مسکو پرداخت.
ایرانسل با حضور در سومین رویداد امنیتی CTB، در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های موجود برای ارتقای امنیت سایبری، با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در این رویداد، به گفت‌وگو نشست.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر تمهیدات لازم را جهت اسکان اضطراری در مرزها پیش بینی کرده است، گفت: زائران سفر خود را کوتاه کنند.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: دومین جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه تشکیل شده است و صد میلیون مترمکعب آب از تصفیه خانه‌های شهرهای تبریز و ارومیه رها شده است.
بانک ایران زمین با راه‌اندازی مرکز نوآوری ایران زمین و ارائه خدمات بانکی متنوع به شرکت‌های دانش بنیان و فین تک‌ها گام‌های موثری را در عرصه بانکداری نوین برداشته است.
وزارت راه و شهرسازی اهم اقدامات خود را برای کنترل بازار اجاره مسکن تشریح و اعلام کرد: دولت سیزدهم علاوه بر افزایش وام ودیعه و تعیین سقف اجاره‌بها، بسته کنترل بازار مسکن را تدوین کرد.
با اضافه شدن طرح اربعین به تقویم طرح‌های فراجا، شاهد تشکیل قرارگاه ظفر در مرزها، استفاده از پهپادها و جایروپلن ها و بکارگیری یگان ویژه در مرزها هستیم.
سازمان برنامه و بودجه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای تامین آب دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
سازمان برنامه و بودجه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای تامین آب دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
مجری طرح کشت فراسرزمینی جزئیات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: فقط چهار محصول ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی شامل کلزا و آفتابگردان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اقدامات این جمعیت را در تاسوعا و عاشورای حسینی تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ