منابع خبری از رزمایش جدید یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس با انگلیس خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه
یازدهمین رزمایش فداییان حریم ولایت برگزار شد و برخی از دستاوردهای جدید نیروی هوایی ارتش برای نخستین بار در این رزمایش مورد بهره برداری قرار گرفت.
منابع عبری جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی از شمال تا جنوب آن برگزار شود.
منابع عبری از آغاز مانوری جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی، هم مرز با لبنان و سوریه خبر می‌دهند.
بنا به اعلام استونی، شماری از نظامیان ناتو با حضور دراین کشور مانور چند روزه‌ای را آغاز کردند.
نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش روز ارتش تجهیزات و دستاوردهای جدید خود در حوزه راداری، کشف، سامانه‌های پهپادی، جنگال، انواع موشک و کنترل فرماندهی را به نمایش گذاشت.
احمدرضا رادان، صبح سه شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ در رزمایش نوروزی پلیس، عنوان کرد: در آستانه سال جدید هستیم و در این سال جدید نیروی انتظامی باید بتواند مأموریت خود را درست پیدا کند و به آن مأموریت درست پاسخ دهد و هوشمندانه رفتار کند.
رزمایش مرکب امنیت دریایی شمال اقیانوس هند دارای برخی عملیات‌های جدید و متفاوت بود که با صحنه گردانی و فرماندهی نیروهای مسلح ایران با موفقیت انجام شد.
کرج- وقتی شبکه‌های معاند رزمایش بسیج در کرج را حمله پهپادی به مخاطب القا می‌کنند و اینگونه رسوا می‌شوند.
پس از دور جدید آزمایش‌های موشکی کره شمالی، کره جنوبی خواستار رزمایش مشترک هسته‌ای با آمریکا شده است؛ با این تفاسیر آیا تنش بین دو کره در ۲۰۲۳ به مرحله تقابل می انجامد؟
رسانه های صهیونیستی با اشاره به رزمایش جدید نیروهای مسلح ایران به طور جدی درباره آن ابراز نگرانی کردند.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه رزمایش جدید این کشور، از اول سپتامبر آغاز خواهد شد، جزئیاتی درباره نحوه اجرای این رزمایش در بحبوحه عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد.
ارتش چین اعلام کرد در پاسخ به اقدامات تحریک‌آمیز مقامات آمریکا در تنگه تایون، رزمایش‌های نظامی جدیدی را در این منطقه برگزار می‌کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌، گفت در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش کارهای نویی انجام داده که موجب غرور است.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جزئیات جدیدی از این رزمایش را تشریح کرد.
پهپادهای جدیدی که توسط کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، صنایع وزارت دفاع و با همکاری شرکت‌های دانش بنیان تولید شده ،در این رزمایش مشترک پهپادی ارتش مورد آزمایش قرار می گیرد.
در ادامه رزمایش‌های اخیر، ارتش چیند روز دوشنبه نیز رزمایش جدیدی در دریای چین شرقی برگزار می‌کند.
وزارت دفاع چین سفر نمایندگان کنگره آمریکا به تایوان را نقض جدی حاکمیت و تمامیت ارضی چین دانست و اعلام کرد پکن دور جدیدی از رزمایش‌ها را برگزار می‌کند.
یک مقام آمریکایی خبر داد که این کشور رزمایش نظامی دریایی و هوایی جدیدی در تنگه تایوان برگزار خواهد کرد. یک مقام آمریکایی دیگر نیز مدعی شده است که چین بیش از ۱۲ کشتی نظامی، در اطراف جزیره تایوان مستقر کرده است.
چین تصاویر جدیدی از رزمایش ارتش این کشور در نزدیکی تایوان منتشر کرد که در این فیلم مشاهده می کنید.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا اتفاقی خوشایند رقم خورده و یکی دیگر از رنگ‌ها هم از نقشه حذف شود؛ حذف چهار شهر نارنجی از نقشه که نویدبخش روز‌های خوشی است؛ تغییری که در تعداد شهر‌های زرد رنگ هم دیده می‌شود و موجب کاهش شمار این شهر‌ها شده است، چون بسیاری‌شان بهبود وضعیت یافته و تغییر رنگ داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ