منابع عبری از آغاز مانوری جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی، هم مرز با لبنان و سوریه خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
رزمایش مشترک نیروی هوایی ارتش چین و نیروی هوایی ارتش امارات در غرب چین آغاز شد.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت ۱۴۰۲، با نام مقدس یاحسین (ع) توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش امشب در اصفهان آغاز می‌شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از امشب یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با شرکت کلیه پایگاه‌های نیروی هوایی و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی در انارک اصفهان برگزار می‌شود.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رزمایش هوایی ارتش در مناطق شمالی آغاز شد.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
ارتش روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی از امروز ۲۴ اسفند ماه با حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی ارتش چین در شمال اقیانوس هند آغاز می‌شود.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز یا زهرا (س) در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز شد. اجرای عملیات شبانه دفاع ساحلی نخستین مرحله از رزمایش ذوالفقار ارتش بود که در سواحل مکران برگزار شد.
امیر سرتیپ شیخ، بیان کرد: یگان‌های پیاده، زرهی، مکانیزه، سامانه‌های پدافندی، دریایی و شناورهای زیرسطحی و سطحی که از روزهای قبل در منطقه عمومی رزمایش حضور یافته‌اند، از دقایق قبل مرحله اصلی و عملیاتی خود را آغاز کردند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: از دقایقی پیش، رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز مقدس یا زهرا (س)، آغاز شد.
امیر دریادار سیاری گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با مشارکت یگان‍هایی از نیروهای چهارگانه ارتش در مناطق جنوب شرق، سواحل مکران، حد فاصل شرق تنگه هرمز تا نزدیکی بندر گواتر و دریای عمان تا مدار ۱۰ درجه در شمال اقیانوس هند از امشب آغاز می شود.
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: این رزمایش از امشب با رمز یا زهرا سلام‌الله علیها در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز خواهد شد.
ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش نظامی در مجاورت نوار غزه که از صبح سه شنبه آغاز خواهد شد، خبر داد.
نیروهای ارتش کره جنوبی رزمایش دفاعی سالانه خود را با هدف تقویت قوای سئول برای واکنش به «تهدیدهای اتمی و موشکی کره شمالی»، آغاز کردند.
رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از امروز ۱۶ شهریورماه در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش از فردا در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز می‌شود.
پرواز پهپاد‌های رزمی، انهدامی و مراقبتی ارتش از نقاط مختلف کشور از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور، برای انجام ماموریت در منطقه عمومی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش و مناطق مرزی آغاز شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در گستره جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش از فردا با حضور نیروهای چهارگانه ارتش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ