سفیر ایران در عراق اظهار کرد: در حال رایزنی هستیم تا مشکل تردد در مرز خسروی حل شود و زائران بتوانند بار دیگر از این مرز برای تردد به عراق استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور تاکید کرد مشکل پرداخت مطالبات بازیکن خارجی این تیم حل شده و مشکلی برای حضور در اولین دیدار لیگ برتر وجود ندارد.
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به دلیل بدهی به بازیکنان مسدود شده است.
نشریه اسپانیایی کادنا سر اعلام کرد که قاضی دادگاه تصمیم به رد پرونده سرخیو ریکو گرفته است.
پرونده کیفری تنیسور مشهور روسی در فرانسه بسته شد.
وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرد: از ۶۵۷دستگاه اجرایی که باوجود پیوستن به حساب واحد خزانه،نزد سایربانک‌ها حساب فرعی دارند،۲۹۷ دستگاه اجرایی نسبت به بستن تمام حساب‌های غیرمجازخوداقدام کرده اند
در حالی که برخی رسانه‌های محلی در شهر سنت پترزبورگ از برخاستن جنگنده‌ها بر فراز این شهر در شمال روسیه خبر دادند، اعلام شد که حریم هوایی این شهر به دلایل نامعلوم به طور کامل بسته شده است.
بر اساس این گزارش، امروز پرواز تهران - کیش این شرکت هواپیمایی لغو شد و مسافرانی که هتل رزرو کرده بودند بدون پرواز ماندند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آنها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: از هیئت امنای بقاع متبرکه خواسته شده به لحاظ حفظ هرچه بیشتر امنیت و جان مردم با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، تدابیر بیشتر درخصوص مسائل امنیتی و کنترل اوضاع در نظر بگیرند.
منابع خبری از بسته شدن تنگه داردانل در ترکیه درپی مه غلیظ و شرایط نامساعد جوی خبر دادند.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات کارگاهی در محور هراز محدوده پیچ ابتهاج، این محور از ساعت ۷ روز یکشنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه مسدود است.
بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال ارتباطی به سرمربی سابق این تیم ندارد.
استاندار خوزستان با اشاره به بسته شدن مرز‌ها توسط کشور عراق، ۲۴ ساعت مانده به اربعین حسینی گفت: رایزنی‌هایی انجام شده تا افرادی که در پایانه‌های مرزی هستند از مرز عبور داده شوند تا کسی از زیارت محروم نشود.
انتقاد شدید حاج سعید حدادیان درباره وضعیت رسیدگی به مردم زمان بسته شدن مرزها: حالا به هردلیلی هم مرز بسته شد، ما نباید یک پتو داشته باشیم به زائر امام حسین(ع) بدهیم؟!
مهاجم سابق مس کرمان بخاطر فسخ یک طرفه قراردادش اقدام به شکایت از این باشگاه کرد.
ماجرا از این قرار بود که مشکلات عدیده‌ای در مرز وجود داشت که مهمترین آن‌ها زیرساخت‌های لازم برای پذیرش چندین میلیون زائر بود و همین ماجرا منجر به بسته شدن مرز‌ها به سمت عراق شد. گرمای شدید، بی نظمی در اسکان، بسته شدن راه‌ها در فاصله ۱۵ کیلومتری به مرز، لحظه به لحظه شرایط زائران را وخیم‌تر کرد
سردار اشتری گفت: بیشترین ازدحام در مرز‌های شلمچه ومهران است و احتمال بسته شدن کامل مرز‌ها نیز وجود دارد؛ با رایزنی‌هایی که با کشور عراق انجام شده توانستیم تعداد زیادی را از مرز خارج کنیم، در شرایط فعلی مرز‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش زائران جدید را ندارد.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در محور‌های منتهی به مرز‌های اربعین از همه زائران درخواست کرد که فعلا به سمت مرز‌های عراق حرکت نکنند.
مسوول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه نیز در این رابطه اعلام کرد: به دنبال بسته شدن مرز بین المللی شلمچه، با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر سه هزار نفر از زائرانی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان یافتند.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اعلام کرد: با اشاره به اعلام ستاد اربعین مبنی بر بسته شدن تمام مرز‌ها به دلیل تحولات داخلی عراق، اظهار کرد: مرز خسروی نیز مانند سایر مرز‌های زمینی با عراق بسته است و امکان تردد زوار از این مرز فراهم نیست، از همین رو از مردم تقاضا داریم از مراجعه به مرز خودداری کنند.
ستاد اربعین در اطلاعیه‌ای از بسته شدن تمام مرزهای زمینی بین ایران و عراق خبر داد و زائران دچار سردرگمی شده اند.
ارسلان مطهری بازیکنان جنجالی این روزهای فوتبال ایران، از روز گذشته به تمرینات استقلال بازگشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ