موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گاتزتا دلو اسپورت از قطعی شدن انتقال مارکو آرناتوویچ به اینتر خبر داد. به این ترتیب باید انتقال مهدی طارمی به این تیم را پایان یافته تلقی کرد.
بارسلونا قصد دارد پس از منتفی شدن پیوستن نیمار به این باشگاه، برای جذب ژوائو فلیکس اقدام کند.
نشریه اسپانیایی کادنا سر اعلام کرد که قاضی دادگاه تصمیم به رد پرونده سرخیو ریکو گرفته است.
با رسمی شدن انتقالا خوسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر اقدام به جذب بازیکن جدید نخواهد کرد مگر اینکه در ادامه بازیکن یا بازیکنانی تاثیرگذار درخواست جدایی بدهند.
با منفی شدن تست دوپینگ 21 تکواندوکار ملی پوش، پرونده افزایش تعداد دوپینگی های این رشته بسته شد.
پرونده کیفری تنیسور مشهور روسی در فرانسه بسته شد.
سوم خرداد ماه سالروز بسته شدن پرونده عظیم مه آفرید خسروی اختلاسگر سه هزار میلیارد تومانی است.
باشگاه استقلال از بسته شدن پرونده سرمربی سابق این تیم خبر داد.
پرونده دومین دوره مسابقات لیگ ملی دیسک طلایی فریزبی در مازندران با جابه‌جا شدن چند رکورد در بخش‌های مختلف این مسابقات بسته شد.
علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل نیز درباره اظهارات ند پرایس به گفت: آمریکایی‌ها در مواجهه با اتفاقات ۶ ماه اخیر ایران جبهه‌گیری کمتر خصمانه‌ای داشته، به دلیل آنکه تمام پنجره‌های مذاکره با ایران بسته نشود. حتی بایدن از نخست‌وزیر انگلستان خواست که سپاه را جزء لیست تحریم‌ها و گروه‌های تروریستی نیاورد.
بنا به گزارش‌ها دلیل بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا و سپس دریاچه میشیگان در روز‌های شنبه و یکشنبه پرواز همین «شیء ناشناس» بود. علت بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا «اختلال در رادار» ذکر شده بود.
پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.
پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آنها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تأکید بر ضرورت بسته شدن پرونده اتهام زنی و طرح ادعا علیه برنامه هسته ای ایران، گفت که تهران به شرط لغو تحریم ها، به توافق هسته ای سال 2015 پایبند است.
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: متهمان پرونده طی برقراری تماس صوتی با شهروندان در بستر پیام رسان‌های موبایلی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی با آرم صدا و سیما اقدام به اخذ اطلاعات شخصی و در نهایت از حساب مال باختگان برداشت غیرمجاز داشتند.
پنجره نقل و انتقالات استقلال به صورت موقت به دلیل طلب میلیچ بسته شده و ربطی به پرونده استراماچونی ندارد.
محمد اسلامی تصریح کرد: پیغام‌ها و پیام‌های که از طرف آژانس آمده؛ نشان می‌دهد که قصد بستن این پرونده را دارند. امیدواریم صادق باشند و بیش از این وقت خود را تلف نکرده و فکر نکنند که با چنین موردی بتوانند فشار حداکثری خود را اعمال کنند.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور گفت: مسئله اصلی طرف های غربی بر سر بسته شدن پرونده PMD یا همان ابعاد احتمالی نظامی ایران است که آنها سعی دارند آن را باز نگه داشته و صرفا ایران را وادار به اجرای تکالیف برجامی کنند.
با وجود بسته شدن پرونده کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، هنوز پاداش مدال‌آوران این بازی‌ها به صورت کامل پرداخت نشده اگرچه بودجه لازم برای آن تامین شده است.
در جریان نشست خبری رئیس جمهور کشورمان با اصحاب رسانه، لزوم بسته شدن پرونده ادعایی پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران به عنوان یکی از ارکان توافق مورد تاکید قرار گرفت.
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است و باید این اتهامات واهی که مسئله هسته ای ایران نظامی است بسته شود زیرا ایران همواره اعلام کرده است که مسئله هسته ای خود یک مسئله صلح آمیز است.
مرندی در ادامه در اشاره به ادعای دیگر رویترز، اعلام کرد: «هیچ توافقی قبل از بسته شدن دائمی پرونده اتهامات نادرست (ضد ایرانی) شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجرا نخواهد شد». این کارشناس ایرانی در پایان تاکید کرد برنامه هسته‌ای ایران برچیده نخواهد شد.
میزان افزایش حقوق معلمان با اجرای قانون رتبه‌بندی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ