نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است و باید این اتهامات واهی که مسئله هسته ای ایران نظامی است بسته شود زیرا ایران همواره اعلام کرده است که مسئله هسته ای خود یک مسئله صلح آمیز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درک انواع تهدیدات سایبری و ابزارها و اشکال حملات طراحی شده علیه شبکه‌های رایانه‌ای و زیرساخت‌های حیاتی برای تقویت دفاع و واکنش صحیح در برابر این فعالیت‌های مخرب بسیار حیاتی است.
وینگر راست سرعتی پرسپولیس در دومین بازی فصل اولین گلش را به ثمر رساند، گلی که سه امتیاز مهم را برای تیمش به همراه آورد.
مهمترین بازی‌های پخش زنده فوتبال تا آخر هفته
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مهمترین وظیفه این شورا این است که اقتصاد را به اولویت اول کشور تبدیل کند و این به هماهنگی و هم افزایی ۳ قوه نیازمند است
برای حفظ کاهش وزن، ورزش به وضوح بر محدودیت دریافت کالری غلبه دارد و تغییرات در رژیم غذایی تاثیر کمی بر حفظ کاهش وزن در طول سال‌ها می‌گذارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید در گرو بهره وری است و مهم‌ترین عامل برای تحقق این رشد «فرهنگ کار» است.
باشگاه‌های اروپایی در هفته اخیر خریدهای بزرگی انجام دادند و بازار نقل و انتقالات با اتفاقات گوناگونی روبه رو شده است.
جیر چرم نرم‌تر و بافتی رقیق تری دارد و معمولاً برای کمربند‌های معمولی استفاده می‌شود. این نوع چرم نسبت به چرم تمام دانه، دوام کمتری دارد، اما می‌تواند بافت و سبکی را به لباس شما اضافه کند. کمربند‌های برزنتی نیز یک انتخاب محبوب برای لباس‌های غیررسمی، به خصوص در فصول گرما هستند.
سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین برنامه ها و اقدامات حوزه قضائی کشور پرداخت.
در این روزها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم ترین اقدام بایستی آسیب شناسی برنامه های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: متأسفانه کمیته بین المللی المپیک بلایی سر وزنه‌برداری آورده که در هر رقابتی، اوزان متفاوت و مختلف می‌بینیم که همین امر همه کشورها را سردرگم کرده است.
ترکیه به دنبال خرید ۲۰ میلیارد دلار اف-۱۶ و نزدیک به ۸۰ کیت مدرنیزاسیون از ایالات متحده بود. با این حال، این برنامه فروش به دلیل مخالفت‌های کنگره ایالات متحده بر سر امتناع آنکارا از دادن چراغ سبز به گسترش ناتو، سابقه حقوق بشر آن و سیاست سوریه متوقف شده است.
بهترین بازیکنی که ممکن است در اردوی پیش‌روی تیم ملی در فهرست نباشد، کسی جز سامان قدوس نیست.
لایحه عفاف و حجاب در ۹ ماده توسط قوه قضائیه تدوین شده تا از طریق دولت به مجلس ارائه شود، اما این لایحه تاکنون با انتقادات زیادی مواجه شده است.
رئیس مجلس گفت: مهمترین وظیفه و رسالت مجلس قانون‌گذاری است و نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم که آیا مجلس نظام مسائل و مشکلات را دقیقاً می‌شناسد یا نمی‌شناسد.
رئیس دستگاه قضا گفت: ما با بسیاری از کشور‌ها نیز موافقت‌نامه‌های قضایی در حوزه‌های مختلف از قبیل استرداد محکومان داریم، اما از این ظرفیت‌ها به نحو کامل و مطلوب استفاده نمی‌شود لذا شما سفرا و دیپلمات‌ها باید این قبیل ظرفیت‌ها را فعال‌تر کنید.
برنامه کامل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، اعلام شد.
آخرین سرمربی ایرانی پیش از برانکو، اولین سرمربی ایرانی پس از ایوانکوویچ، چه سرنوشت غریبی برای حمید درخشان و یحیی گل‌محمدی.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
بی‌طرفی، مهم‌ترین گزینه سیاست امنیتی فنلاند در سال‌های بین دو جنگ و بعد از جنگ جهانی دوم بوده است. برخلاف سوئد که بی‌طرفی آن، فرهنگی و برآمده از خواست نیرو‌های اجتماعی داخلی و نیاز‌هایی شبیه به دوری جستن از منازعات برای حفظ ثبات اقتصادی و صنعتی‌سازی بوده است، بی طرفی فنلاند یک «بی‌طرفی طراحی شده» و در راستای سیاست‌های روسیه بود که به‌منظور پاسخگویی به موارد ضروری سیستم امنیتی جنگ سرد، طراحی شده بود.
تراکتور در این فصل با درخشش در چند چهره به خصوص، نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است.
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور تصرف اراضی، تغییر کاربری، صدور مجوزهای بی‌اساس از سوی شهرداری‌ها و… را از مهم‌ترین مسائل مبتلابه استان‌ها دانست و از بازرسان خواست روی این موضوعات تمرکز کنند.
میزان افزایش حقوق معلمان با اجرای قانون رتبه‌بندی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ